Alanna Renee Tranquil Nail Polish

23 jul

REVIEW & SWATCH: Alanna Renee Tranquil Nail Polish. Alanna Renee heeft prachtige kleuren nagellak met glitters in verschillende maten en soorten. Vandaag heb ik Tranquil op mijn nagels en ik kan niet stoppen met mijn nagels te bekijken in de zon en te bewonderen. Het is echt een prachtige lak.

Het merk
Alanna Renee is een klein merk dat pas sinds dit jaar bestaat. Het is een merk dat handgemaakte nagellak verkoopt. Alanna Renee komt uit Australië en is onder andere verkrijgbaar via Color4nails in de USA.

De verpakking
Alanna Renee nagellak zit in een vierkant flesje waarbij de vier zijkanten zijn afgerond. In het flesje zit 12 ml nagellak. Er zit een lange dop op en de kwast heeft een normale lengte en dikte en is recht afgesneden. Op het flesje staat het Alanna Renee logo en daaronder staat 12 ml maar de opdruk vervaagt langzaam. De opdruk 12 ml is er nu af.

De swatch
Tranquil is een turkooizen kleur met kleine blauwe, lila en paarse glitters en grote turkooizen vierkante glitters en lila zeshoekige glitters. De nagellak lakt fijn en dekt redelijk in één laag maar dekt volledig in twee lagen. Daarnaast droogt de nagellak snel.


Hierboven op de eerste swatch foto heb ik één laag op en hieronder op de tweede swatch foto heb ik twee lagen nagellak op zonder base- en topcoat.

Mijn conclusie
I Love Alanna Renee, de nagellak heeft een prachtige kleur en effect, lakt fijn dekt goed en droogt snel. Wat wil je nog meer. Enigste nadeel en gelijk ook de grootste is de verkrijgbaarheid en de prijs.

Alanna Renee is verkrijgbaar via Color4Nails voor $ 11,- de verzendkosten bedragen $ 20,- voor 12 flesjes.

19 Reacties to “Alanna Renee Tranquil Nail Polish”

  1. iliveformydreams juli 23, 2013 bij 5:06 pm #

    Mooi kleurtje zeg!

  2. themakeuphotspot juli 23, 2013 bij 6:00 pm #

    Mooi lakje!

  3. sheelaaa juli 23, 2013 bij 6:30 pm #

    mooi kleurtje x

  4. Eline juli 23, 2013 bij 7:09 pm #

    Wat een prachtig lakje!

  5. Nicky juli 23, 2013 bij 7:19 pm #

    Het merk kende ik nog niet, maar wauww, heel mooi en netjes dat het met 2 laagjes volledig dekt.

  6. Kim juli 23, 2013 bij 8:59 pm #

    Wat een prachtige kleur! Leuke blog heb je 🙂

  7. laurabeauty juli 23, 2013 bij 10:38 pm #

    Leuk, ik kende deze helemaal nog niet!

  8. meiryems juli 24, 2013 bij 12:50 am #

    Mooie lak. Ik kende dit merk nog niet. Op zich valt de prijs best mee voor 12 lakjes, maar aan de andere kant, waarom zou je 12 lakjes in een keer kopen.

    • Gurlystyle juli 24, 2013 bij 12:51 pm #

      dat zijn de verzendkosten $ 20,- voor 12 lakjes daar komt dan natuurlijk nog de prijs van de lakjes bij.

  9. Mme Sophistique juli 24, 2013 bij 7:28 am #

    wauwie wat een fantastische kleur die blauwgroene

  10. Kimberly juli 24, 2013 bij 8:08 am #

    Ik vind hem heel erg gaaf! 😀

  11. Lois Lorinde juli 24, 2013 bij 11:09 am #

    Waauw! Echt prachtig, doet me denken aan de zee.

  12. Amanda juli 24, 2013 bij 1:52 pm #

    Wat een bijzondere lak! Wauw

  13. Selena juli 24, 2013 bij 2:31 pm #

    Wat een leuke kleurtje, en wat heb je trouwens mooie lange nagels!

  14. beautybandita juli 24, 2013 bij 3:22 pm #

    Wel super mooi! Zo blauw als de zee in griekenland 😀

    Liefs,

    Maria

  15. Ellen juli 25, 2013 bij 4:17 pm #

    Dit lakje doet me aan vakantie denken! Prachtig!

  16. demi&franca juli 26, 2013 bij 8:32 am #

    Mooie kleur ! Vakantiegevoel 😉 x

Trackbacks/Pingbacks

  1. 5 favorieten van juli 2013 | Gurlystyle - augustus 5, 2013

    […] Het enige wat ik heel jammer vindt is dat het tekst op het flesje er nu bijna helemaal af is. Klik hier voor swatches en mijn review van deze […]

Plaats een reactie