5 favorieten van juli 2013

5 Aug


FAVORIETEN: vijf favorieten van juli 2013. We leven nu al een aantal dagen in augustus maar toch wil ik nog mijn favorieten van de maand juli delen. Juli was een maand met veel zon en lekker weer. Voor mij was het een maand met weinig gebruik van makeup.

Clinique Face Cream – SPF 40 Zonnebrand

Met het warme weer gebruik ik bijna geen makeup. Er zitten dagen bij dat ik alleen dagcrème, mascara, oogpotlood en een lipbalm op heb. Op deze dagen kan het zo zijn dat ik veel in de zon kan zitten of lopen dus heb ik altijd deze zonnebrand voor het gezicht in me tas zitten. De crème heeft wel een zonnebrand geur en structuur maar beschermt heel goed, en daar gaat het me dan ook om.

Eau Thermale Avène – After-Sun Repair Lotion

Mijn zonnebrandcrème voor het lichaam vindt ik niet zo heel bijzonder maar deze aftersun is echt heerlijk. Het hydrateert en verkoeld goed en ruikt lekker. Ik heb last van een lichte vorm van zonneallergie (?) als je dat zo noemt. Ik krijg bultjes en heel veel jeuk van de zon en dit alleen op mijn armen. De aftersun verzacht de huid waardoor ik minder last heb van jeuk en ik de bultjes niet open krab.

Clinique BB Cream – Shade 03

Als ik ga werken doe ik wel een basis op mijn gezicht met dit warme weer en dat is dan deze BB crème. Op kantoor is het lekker cool en heb ik geen last van uitloop van mijn face makeup. Deze BB crème voelt lekker aan, ik krijg er geen uitslag van en blend fijn en geeft een perfect natuurlijk egale kleur op mijn gezicht.

Yves Saint Laurent – Bronzer No 2

Dit is mijn lieverlings bronzer. De kleur is perfect voor mijn huidskleur en de bronzer is heerlijk zacht en blend perfect op mijn huid.

Alanna Renee – Tranquil

Ik ben dol op deze nagellak. Het geeft mijn een zeemeerminnen gevoel. Het is echt een prachtig kleurtje. Het enige wat ik heel jammer vindt is dat het tekst op het flesje er nu bijna helemaal af is. Klik hier voor swatches en mijn review van deze nagellak.

Ik heb al deze producten in de maand juli heel veel gebruik en daarom heb ik ze gedoopt tot mijn favorieten van juli.

17 Reacties to “5 favorieten van juli 2013”

  1. allsweetbeauty augustus 5, 2013 bij 1:06 pm #

    Mooie producten!

  2. Vanessa augustus 5, 2013 bij 2:03 pm #

    Leuke favorieten! Die face cream van Clinique ziet er heel goed uit.

  3. Shana augustus 5, 2013 bij 2:22 pm #

    Die aftersun van Avène heb ik de afgelopen dagen ook regelmatig gebruikt 🙂
    Mooie bronzer!

  4. joycelysanne augustus 5, 2013 bij 2:33 pm #

    mooie favorieten!

  5. Marije augustus 5, 2013 bij 2:46 pm #

    Wat een práchtig lakje! 😀
    Fijne favorieten!

  6. meiryems augustus 5, 2013 bij 4:57 pm #

    Mooie bronzer! Het lijken me allemaal fijne producten

  7. Sheela augustus 5, 2013 bij 6:04 pm #

    lijken me erg fijne spulletjes 🙂 x

  8. BonBeauty augustus 6, 2013 bij 11:02 am #

    Mooie favorieten, de nagellak is idd heel gaaf, ik begrijp je zeemeerminnen gevoel:) De bb cream van Clinique lijkt me ook erg fijn.

  9. thebeautysuitcase augustus 6, 2013 bij 11:36 am #

    Mooie bronzer en nagellak!

  10. beautyxtherapy augustus 6, 2013 bij 1:16 pm #

    Leuke favorieten zeg, de BB cream lijkt mij ook erg fijn!

  11. abeautytorock augustus 6, 2013 bij 4:52 pm #

    Mooie favorieten! De aftersun van Avène vind ik ook erg fijn

  12. Kirsten augustus 6, 2013 bij 8:13 pm #

    Wat een mooie favorieten (: die after-sun lotion heb ik ook! 😀

  13. Maria Antoinette augustus 6, 2013 bij 8:14 pm #

    Ik ben helemaal wous van mermaids! Deze nagellak lijkt me dan ook super 🙂

    Liefs,

    Maria

  14. Sanne augustus 6, 2013 bij 8:25 pm #

    Leuke favorieten! (:

  15. Purpurapapilio Nails augustus 7, 2013 bij 2:51 am #

    echt een mooie nagellak!

  16. Sas augustus 14, 2013 bij 9:46 am #

    Leuke favorieten 🙂

  17. Mme Sophistique augustus 16, 2013 bij 9:04 pm #

    die BB cream moet ik ook echt eens proberen! hoor er zoveel goeds over. en Avene is echt zo’n supermerk! ik heb ook zonneallergie en het klinkt echt goed

Geef een reactie

