Skinlite Sheet Maskers

13 Jul

REVIEW: Skinlite Firming Lift en Relaxing & Claming Sheet Mask. Afgelopen week heb ik deze twee maskers gebruikt. De maskers zag ik liggen bij de Etos en de zakjes voelde goed met vocht gevuld aan dus wilde deze weleens proberen.

Het merk
Skinlite is een van de vele merken die onder Adwin Korea Corporation valt. Adwin produceert en verkoopt verzorgingsproducten zoals gezichts-, hand-, voetmaskers, oogpads, neusstrips etc.  Skinlite en Purederm zijn merken van Adwin die in Nederland te vinden zijn in drogisterijen vaak in een grote masker display.

De verpakking
In de sachet vindt je één sheetmasker. De sheetmasker is in vieren gevouwen en goed doordrenkt met vloeistof.

Het product
De masker die ik als eerst heb geprobeerd is de Relaxing & Calming Lavender Mask.

Doordat de sheetmasker goed doordrenkt is met vloeistof hecht deze goed aan je gezicht. Terwijl het masker op je gezicht zit kan je van alles doen maar het lekkers is toch wel om te gaan liggen en ontspannen. Ik heb de masker 20 minuten laten zitten. De masker heeft een subtiele rustgevende luxe lavendelgeur (en niet een goedkope wc-verfrisser lavendelgeur, als je snapt wat ik bedoel). Het masker en me huid voelde na afloop goed aan maar natuurlijk niet magisch.

Op bovenstaande afbeelding kun je de informatie van Skinlite over het masker lezen.

Vier dagen later heb ik de Firming Lift Coenzyme Q-10 Mask gebruikt. Lifting heb ik natuurlijk nog niet nodig met mijn 28 jaar maar ik was wel benieuwd hoe ik deze zou vinden.

Ook dit masker is goed doordrenkt met vloeistof en ook deze heb ik 20 minuten laten zitten. De masker heeft geen sterke of herkenbare geur. Na een paar minuten begon het masker wel heel lichtje te prikken maar daar ben ik altijd wel weer heel gevoelig voor. Na dat ik de masker had verwijderd voelde me gezicht licht plakkerig trekkerig en tintelend aan. Maar gelukkig voelde ik daar niks meer van na het afspoelen van me gezicht.

De ingrediënten
Voor degene die het interessant vinden heb je hier de ingrediëntlijst van de Relaxing & Calming Lavender Mask.

Hieronder de ingrediëntenlijst van de Firming Lift Coenzyme Q-10 Mask

Mijn conclusie
De masker zijn beide van goed kwaliteit en hecht ook daadwerkelijk aan het gezicht. De lavendel masker vindt ik het fijnst het heeft een fijne geur en effect op het gezicht. Deze zou ik iedereen aanraden om eens te proberen.
De firming masker vindt ik niet zo fijn want deze prikte en voelde wat te trekkerig aan na afloop. Maar ik zou het iemand met een wat oudere huid wel aanraden om het te proberen.

De maskers zijn verkrijgbaar bij de Etos voor € 1,50 of 3 voor € 3,-.

39 Reacties to “Skinlite Sheet Maskers”

  1. Sheela juli 13, 2013 bij 2:55 pm #

    Ze lijken me erg fijn x

  2. Lois Lorinde juli 13, 2013 bij 9:01 pm #

    Lijken me heerlijk!

  3. Marije juli 13, 2013 bij 9:13 pm #

    hier ben ik erg benieuwd naar…

  4. Tessabd juli 14, 2013 bij 8:46 am #

    tof dat Etos ers nu ook heeft 😮 !

  5. Nathalie juli 14, 2013 bij 10:24 am #

    Dat Lavendel masker lijkt me heerlijk!

  6. Selena juli 14, 2013 bij 10:46 am #

    Lijkt me fijn, ook de verpakking ziet er erg leuk uit!

  7. Deb juli 14, 2013 bij 11:40 am #

    Grappige verpakkingen. De lavendel variant spreekt me het meest aan.

  8. beautybyhappiness juli 14, 2013 bij 12:47 pm #

    Die met lavendelgeur lijkt me wel heerlijk om tijdens een avondje me-time te gebruiken ^^

  9. Regina juli 14, 2013 bij 2:11 pm #

    Klinkt goed!!

  10. Chicks About Fashion juli 14, 2013 bij 2:15 pm #

    Fijne review!

  11. Kiss & Make-up juli 14, 2013 bij 3:23 pm #

    Ik ben erg benieuwd om zelf eens een sheet masker te proberen. Ik heb tot nu toe enkel nog maar crememaskers gebruikt.

  12. Yvonne juli 14, 2013 bij 5:50 pm #

    Hmm de lavendel masker lijkt me ook wel lekker! Leuke review!

  13. demi&franca juli 14, 2013 bij 6:13 pm #

    Lijkt me heerlijk.

  14. Griet juli 14, 2013 bij 7:05 pm #

    Ik vind ze heel fijn! Die met lavendel wil ik ook eens proberen 🙂

  15. Nadine juli 14, 2013 bij 8:36 pm #

    Oef ik voel nu echt iets heel geks op m’n gezicht lol, echt zon gevoel van: GEEF ME DAT MASKER NU. Hahahah super raar maar oké xd

  16. Jhemyla juli 14, 2013 bij 10:25 pm #

    Ik heb ze ook zien liggen. De volgende keer neem ik ze mee

  17. Chahrazad juli 15, 2013 bij 3:12 am #

    Oh, nou ik ben benieuwd. Gauw maar even langs de etos.

  18. Sas juli 15, 2013 bij 7:00 am #

    Ik ben benieuwd, ga ze vast een keertje proberen 🙂

  19. Dascha juli 15, 2013 bij 7:41 am #

    Ziet er echt fijn uit 😀

    xoxo
    http://www.its-dash.com

  20. Maria Antoinette juli 15, 2013 bij 11:30 am #

    Oh nice! Kende het nog niet, maar lijkt me handig met die ‘sheet’.

    Liefs,

    Maria

  21. Lizzy juli 15, 2013 bij 11:45 am #

    De eerste klinkt als een fijn maskertje. Jammer dat het firming masker tegenvalt. Ik heb nog nooit van het merk gehoord! Wat een mooie prijzen hebben ze!

  22. Lidewij juli 15, 2013 bij 12:56 pm #

    Wat ziet dat er altijd leuk uit, die sheet maskers! Ook lekker makkelijk, en geen gedoe met vieze vingers of kwasten 😉 en een prettig prijsje!

  23. Judith juli 15, 2013 bij 3:16 pm #

    Het lavendel masker klinkt wel fijn!

  24. Jewelyz juli 15, 2013 bij 4:19 pm #

    Wat een leuk masker, ik heb dit nog nooit gezien! Ik ben erg benieuwd naar de lavendel 🙂

  25. Kimberly juli 15, 2013 bij 5:04 pm #

    Ik ben hier echt heel benieuwd naar!

  26. Malou juli 15, 2013 bij 6:41 pm #

    Klinkt goed!

  27. Vanessa juli 15, 2013 bij 6:43 pm #

    Ziet er heerlijk uit!

  28. Mme Sophistique juli 15, 2013 bij 8:54 pm #

    nu ben ik wel benieuwd naar dat lavendel masker!

  29. whatilovenl juli 16, 2013 bij 8:43 am #

    Wat een leuke verpakkingen! Ik wil ze zo graag proberen maar bij ons in de Etos hebben ze niet veel helaas 😦

  30. Daniëlle Springer juli 16, 2013 bij 9:35 am #

    Sheetmaskers vind ik zo fijn!

  31. Keytothefuture juli 16, 2013 bij 1:06 pm #

    Hier ben ik wel benieuwd naar! Leuk!

  32. Love Joice juli 16, 2013 bij 1:32 pm #

    Hi dear, what a fabulous post and your blog is wonderful, did we follow each other already? if not, would you like to follow each other? if you decided to follow me on BLOGLOVIN, please let me know so I can follow you back

    http://www.bloglovin.com/blog/3831938/love-joice

  33. MIXT juli 17, 2013 bij 10:47 am #

    Goede review, ik ben benieuwd geworden!

  34. Bo juli 17, 2013 bij 12:28 pm #

    De lavendel mask lijkt me wel fijn!

  35. Regina juli 17, 2013 bij 8:02 pm #

    Klinkt goed! !

  36. Eline juli 21, 2013 bij 12:06 pm #

    Klinkt goed!

  37. Rosie juli 21, 2013 bij 1:00 pm #

    Die eerste met lavendel klinkt heerlijk, ik ben altijd dol op lavendelgeur en op sheetmaskers dus de perfecte combi :)! Daarnaast vind ik het ook absoluut niet duur, dankjewel voor de fijne review!

    Als je het gezellig vind; ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog :)! Dit houdt in dat je reclame mag maken voor 3 artikelen die je afgelopen week geschreven hebt inclusief een foto en een link naar jouw blog. Super tof toch?! Als je zin hebt om mee ‘te feesten’ ben je van harte uitgenodigd natuurlijk!!

    Veel liefs van Rosie

  38. Budgetproof.nl juli 22, 2013 bij 1:16 pm #

    3 voor 3,- is niet duur 😀 ik neem er nooit de tijd voor maar zou ik wel moeten doen. Zo af en toe een maskertje kan vast geen kwaad ;).

Trackbacks/Pingbacks

  1. Opgemaakt Juli 2013 | Gurlystyle - augustus 1, 2013

    […] kopen. >> Skinlite Relaxing & Calming Sheet Mask 1 sheet Deze sheetmask is heerlijk, klik hier voor de review. Ik zou deze zeker opnieuw kopen >> Skinlite Firming Lift Sheet Mask 1 sheet […]

Geef een reactie

