Truly Yours September 2013

2 okt

UNBOXING: Truly Yours box september 2013. Nu ik een hele leuke Glossybox heb uitgepakt ben ik erg benieuwd wat er in de Truly Yours box zit. Zou de Truly Yours box van september minstens net zo leuk of nog leuker dan de Glossybox zijn?

Leuk, er zitten leuke dingen in de box en een tijdschrift is ook altijd leuk. Alleen heel erg jammer dat er een droog shampoo inzit. Verder zitten er allemaal travelsize producten in. De totaalwaarde van deze box is € 34,65 (obv adviesprijzen fullsize producten).

Lancaster – 365 Cellular Elixer Intense

Dit is een serum dat belooft de huid jonger te maken. Je gebruik het s’ochtends en ‘s avonds onder je gezichtsverzorging. De serum zit in een miniatuurtje van 5 ml en heeft een waarde van € 11,83.

Mario Badescu – Seaweed Night Cream

Deze nacht crème belooft de huid te voeden en te hydrateren zonder de poriën te verstoppen, ik ben erg benieuwd. De crème heeft een groene kleur en ruikt lekker. De Seaweed night cream zit in een travelsize potje van 14 ml en kost € 11,10 .

Toni& Guy – Cleanse Dry Shampoo

Ik gebruik geen droog shampoo, het werkt niet voor krullend haar. Ik ga deze weggeven aan met zus met steil haar. De droog shampoo zit in een travelsize flesje van 75 ml en heeft een waarde van € 3,60.

ROC – Enydrail Extra-Emollient Rich Shower Cream

Dit is een douche gel zonder geur, of zou mijn neus subtiele geuren niet meer ruiken doordat ik een beetje verkouden ben. De substantie voelt wel lekker romig aan. De shower cream zit in een travelsize verpakking van 60 ml en samen hebben ze een waarde van € 5,17.

Extra’s

Extraatjes zijn altijd welkom en in deze box zitten  er maar liefst drie.
Cosmania.nl kortingsbon voor 15% korting
Cosmania is een winkel en webshop waar ze beauty producten verkopen. Wat alleen heel jammer is van deze bon is dat het tot 30 september geldig is.
Marie Claire oktober 2013 € 2,95
Dit is een kleine editie, A5 formaat met 162 pagina’s.
Calvin Klein Down Town Eau de Parfum spray
De geur ruikt lekker maar niet zo lekker dat ik de fullsize moet hebben.

De Truly Yours box heeft weer een leuke inhoud. Ik ben erg benieuwd naar het serum en nacht crème. De Marie Claire vindt ik ook erg leuk en daar ga vanavond met een kopje koffie even in bladeren.

De Truly Yours box is verkrijgbaar via TrulyYours.nl voor € 14,95 (maandabonnement).

14 Reacties to “Truly Yours September 2013”

  1. Malou oktober 3, 2013 bij 6:33 am #

    Leuke inhoud!

  2. Eline oktober 3, 2013 bij 6:37 am #

    Erg fijne inhoud, ben benieuwd naar de droogshampoo van Toni & Guy!

  3. Selena oktober 3, 2013 bij 8:23 am #

    Leuke inhoud heb je, jammer dat je niet van droogshampoos houd, gelukkig kan je hem wel aan je zusje geven!

  4. Lieke oktober 3, 2013 bij 11:51 am #

    Wat een leuke box!

  5. Sas oktober 3, 2013 bij 1:46 pm #

    Leuk pakket met fijne extra’s 🙂

  6. inspiredbylifee oktober 3, 2013 bij 4:15 pm #

    Echt een fijne inhoud! Liefs http://www.inspiiredbylife.blogspot.nl

  7. abeautytorock oktober 3, 2013 bij 7:31 pm #

    Mooie producten die erin zitten!

  8. Kelly oktober 3, 2013 bij 8:39 pm #

    Ik vind de box niet geweldig helaas.

  9. Esmée Lifestyle oktober 5, 2013 bij 7:02 pm #

    Leuke inhoud! Die parfum van Calvin Klein lijkt me heerlijk. (:

  10. Chahrazad oktober 6, 2013 bij 11:46 am #

    Leuke inhoud!

  11. Hanna oktober 7, 2013 bij 2:39 pm #

    Leuke inhoud!

  12. Maria Antoinette oktober 13, 2013 bij 1:11 pm #

    Heb al eens een lak gehad van toni & guy. Die was erg goed, dus ben benieuwd naar de droogshampoo.

    Liefs,

    Maria

  13. Lieke oktober 29, 2013 bij 4:56 pm #

    mooie producten, is deze box ook gelijk op te zeggen ?

    xx Lieke

Plaats een reactie