Opgemaakt september 2013

3 Okt


OPGEMAAKT: producten opgemaakt in september 2013. Ik heb weer een maandje vol gespaard van producten die ik in de maand september heb leeg gemaakt. Daarnaast heb ik één half opgemaakt product dat ik weggooi. Altijd zonde als je producten waar je voor betaald hebt moet weggooien.

In de categorie “Hair” heb ik opgemaakt:

>> Organic Root Stimulator Olive Oil Aloe Shampoo 370 ml
Deze shampoo gebruik ik al jaren. Ik heb er ook een review over geschreven. Nee, ik ga deze niet meer kopen omdat ik andere shampoos wil proberen.

>> John Frieda Frizz-Easy Curl Reviver Styling Mousse 200 ml
Ik hou niet zo van styling mousse omdat het toch altijd een crunchy effect heeft in het haar en zo ook deze van John Frieda. Nee, ik ga deze niet opnieuw kopen.

>> Seda Cocriações Cachos Comportados e definidos Leave in Conditioner 300 ml
I Love deze leave in conditioner van Seda. Het doet wat het beloofd, het definieert de krul en maakt het haar veerkracht zodat je een mooie bos krullen overhoudt. Ja, ik ga deze zeker opnieuw kopen.

In de categorie “Body” heb ik opgemaakt:

>> Rexona Maximum Protection deodorant 45 ml
I Love Rexona Maximun Protection deodorant. Het is de enige deodorant die voor mij echt werk. Ik koop ze altijd in de aanbieding en dan sla ik een voorraad in. Dus ja, ik blijf deze opnieuw kopen.

>> Body Shop Moringa Shower Gel 250ml
I Love The Body Shop Moringa lijn. De geur is heerlijk en zoals alle producten van The Body Shop doet het zijn werk. Ja, ik zou hem opnieuw kopen, maar voorlopig nog niet, eerst opmaken wat ik nog heb.

>> L’Oréal Paris Solar Expertise SPF 8 Zonnebrandcrème 75 ml (150 ml verpakking)
Een oké zonnebrandcrème, het doet zijn werk want ik ben niet verbrand maar het is verder niet veel bijzonders. De verpakking is nog half vol maar toch gooi ik het weg omdat ik het niet meer ga gebruiken. Nee, ik ga deze niet meer opnieuw kopen.

In de categorie “Make-up” heb ik opgemaakt:

>> Essence Nail Art Express Dry Drops 8 ml
Dit is een heel handig middeltje om nagellak mee glad te trekken op je nagels. Ik gebruik het direct na mijn laatste laag nagellak en het is direct bye bye strepen. Ja, ik heb het opnieuw gekocht.

In de categorie “Overig” heb ik opgemaakt:

>> Kruidvat 100% Bio Cotton Wattenschijfjes 80 stuks
>> Perfect(Nettorama) Tissues met Lotion 2x 90 stuks
>> AH String Inlegkruisjes 36 stuks
>> OB Flexia Tampons 16 stuks
>> Derlon(Nettorama) Wattenstaafjes 200 Stuks
>> Lactacyd Wasmulsie 400ml

Voilà, alles vanuit het mandje in de prullenbak.

24 Reacties to “Opgemaakt september 2013”

  1. Eline oktober 3, 2013 bij 4:19 pm #

    Lekkere producten!

  2. Blissfulbeauty oktober 3, 2013 bij 4:31 pm #

    Wauw, mensen maken altijd zoveel producten op… Misschien doe ik dat eigenlijk ook wel maar heb ik het niet door, dat kan ook wel. 😉
    De essence express dry drops lijken me heel handig!
    Ik moest wel lachen dat je je inlegkruisjes en tampons ook noemt bij je opgemaakt producten haha

    • Gurlystyle oktober 3, 2013 bij 5:13 pm #

      Het is leuk om bij te houden hoeveel je opmaakt en ook om terug te zien

  3. Kelly oktober 3, 2013 bij 6:40 pm #

    Mooie producten heb je opgemaakt!

  4. BonBeauty oktober 3, 2013 bij 7:20 pm #

    Lekker veel opgemaakt weer. Die essence dry drops lijken me handig zeg!

  5. beautyjuf oktober 3, 2013 bij 7:31 pm #

    Wow, wat heb je veel opgemaakt 🙂 De deodorant van Rexona gebruik ik ook soms. Die werkt supergoed!

  6. inspiredbylifee oktober 3, 2013 bij 8:03 pm #

    Fijne producten heb je opgemaakt !

  7. joycelysanne oktober 3, 2013 bij 8:07 pm #

    je bent weer goed bezig geweest! leuk om te zien!

  8. Meiryems oktober 3, 2013 bij 10:24 pm #

    Dat essence potje is toch juist om je nagels sneller te laten drogen? Ik heb ‘m ook, gebruik ‘m daarvoor. En wat heb je veel opgemaakt zeg, leer me hoe je dat doet

    • Gurlystyle oktober 5, 2013 bij 12:48 pm #

      Dat klopt ik vindt hem alleen ook ideaal om nagellak glad en egaal op je nagels te krijgen

  9. Annamarie oktober 3, 2013 bij 11:20 pm #

    Leuke opgemaakte producten! is leuk om bij te houden hoeveel er nou eigenlijk op gaat!

  10. Jhemyla oktober 4, 2013 bij 2:03 pm #

    Ik ben heel erg benieuwd naar de Organic Root Stimulator Olive Oil Aloe Shampoo.

  11. Allissa oktober 4, 2013 bij 3:37 pm #

    Leuk om te zien!

  12. Selena oktober 4, 2013 bij 7:41 pm #

    Wat heb je veel fijne producten opgemaakt!

  13. Lidewij oktober 4, 2013 bij 7:42 pm #

    Oh, lekker veel opgemaakt weer! Ik vind het ook altijd leuk om te zien 😀 ik ben ook gek op die deodorant, die is echt fantastisch!

  14. Esmée Lifestyle oktober 4, 2013 bij 9:49 pm #

    Mooie producten, heel leuk om te zien wat je hebt opgemaakt! x

  15. Just Love Life oktober 5, 2013 bij 7:59 am #

    wat een berg producten 😉 er zitten wel mooie tussen! die druppels voor je nagels vind ik ook erg fijn! vergeet ze alleen vaak te gebruiken :/

  16. Dascha oktober 5, 2013 bij 1:56 pm #

    Je hebt best een hoop opgemaakt!
    Leuke producten!!

    xoxo
    http://www.its-dash.com

  17. Maya oktober 5, 2013 bij 4:26 pm #

    Leuk om te zien! Ik dacht altijd dat ik niet zoveel opmaakte, maar sinds ik het bijhoud en verpakkingen bewaar, valt het pas op haha.

  18. Sas oktober 5, 2013 bij 7:40 pm #

    Weer heel wat opgemaakt, fijn! 🙂

  19. Shana oktober 7, 2013 bij 9:20 pm #

    Die essence dry drops moet ik ook maar eens proberen 🙂

  20. vanessa oktober 8, 2013 bij 3:57 pm #

    Altijd leuk om te zien!

  21. Bibiane oktober 14, 2013 bij 8:04 pm #

    Ik ga die druppels toch maar weer gebruiken. Hoor er zoveel goeds over…

Geef een reactie

