Essie For The Twill of It Collection

9 Okt

REVIEW & SWATCH: Essie For The Twill of It Collection. De wintercollectie van Essie ligt in de winkels. De kleuren van deze collectie zijn geïnspireerd op textiel. Ik had niet verwacht dat de kleuren zo mooi zouden zijn en zoveel luxe uit zouden stralen.

Op de foto hierboven vlnr: 269 Twin Sweater Set  *  270 The Lace Is On  *  271 After School Boy Blazer   *  272 For The Twill of It   *  273 Cashmere Bathrobe

Essie – Twin Sweater Set

Twin Sweater Set is een mooie heldere rood. De kleur dekt in één laag maar het mooiste is twee dunnen lagen. Op de foto heb ik ook twee lagen gebruiken.

Essie – The Lace Is On

The Lace Is On is een fushia paars met paarse shimmers. Deze kleur dekt in één laag. Ik heb getwijfelde voor een tweede, maar uiteindelijk toch gedaan.

Essie – After School Boy Blazer

After School Boy Blazer is een donker blauw kleur, love it. Ik heb een foto gemaakt in direct zonlicht zodat de blauwe keur goed zichtbaar is. De substantie van deze nagellak is dik en dekt daarom ook goed in één laag maar het mooiste is twee dunne lagen. Ik heb twee dunne lagen gebruikt

Essie – For The Twill of It

For The Twill of It is een duo chroom van groen naar aubergine. Deze kleur dekt ook in één laag. Ik heb twee dunne lagen gebruikt.

Essie – Cashmere Bathrobe

Cashmere Bathrobe is een donker grijze nagellak met shimmers erin heel erg mooi. De kleur dekt in één laag maar ook hier heb ik twee dunnen lagen gebruikt. Dit is mijn lievelingsnagellak van het moment.

Essie nagellak heeft een rijke kwaliteit. De kwast is breed, ronde afgesneden en lakt fijn. Er zit 13,5 ml in een potje.

Essie is verkrijgbaar bij de luxe drogisterij en parfumerie voor € 9,99 per stuk.

67 Reacties to “Essie For The Twill of It Collection”

  1. Lonneke oktober 13, 2013 bij 1:54 pm #

    De vierde… WAUW! liefs!

  2. Vera oktober 13, 2013 bij 2:49 pm #

    Wauw die donkerblauwe is echt prachtig!

  3. Mme Sophistique oktober 13, 2013 bij 3:15 pm #

    hmm ik moet zeggen dat deze collectie me wat minder aanspreekt dan anders.. het donkerblauw is mooi maar lijkt al heel hard op een kleurtje dat ik al heb

  4. Dascha oktober 13, 2013 bij 8:54 pm #

    Wauw, de laatste kleur is prachtig!
    Echt mijn favoriet 🙂

    xoxo
    http://www.its-dash.com

  5. lieke oktober 14, 2013 bij 4:57 pm #

    Wauw, wat een prachtige kleurtjes!

  6. Fashion meets Beauty oktober 14, 2013 bij 7:14 pm #

    Cashmere Bathrobe vind ik het mooiste van deze collectie!

  7. Chahrazad oktober 15, 2013 bij 12:28 am #

    Prachtige lakjes!

  8. Sas oktober 15, 2013 bij 8:40 am #

    Mooie nagellak. Zelf hou ik van wat lichtere kleurtjes 🙂

  9. peggy timmermans visagie oktober 16, 2013 bij 10:30 am #

    The Lace is On vind ik subliem! Prachtig!

  10. xwiesx oktober 17, 2013 bij 11:55 pm #

    Ik ben zo verliefd op for the twill of it ❤

  11. De Dotties oktober 19, 2013 bij 12:44 pm #

    Cashmere Bathrobe is echt heel mooi!

  12. Sanne oktober 19, 2013 bij 7:54 pm #

    Echt mooi! Jij kan je nagels zo mooi lakken, hoe doe je dat? Ik moet altijd wel 10 minuten per nagel voordat het droog is en dan ben ik soms wel uren bezig met nagels lakken 😮 en vaak ziet het er bij mij er nog niet uit ook.. ):

  13. BeautyGlitter oktober 20, 2013 bij 12:49 pm #

    Het rode kleurtje is prachtig!

  14. vintagirie oktober 24, 2013 bij 2:40 pm #

    Die donker blauwe en die grijze is mooi!

  15. Marije oktober 27, 2013 bij 4:01 pm #

    Mooie lakjes! vooral ‘After School Boy Blazer’ vind ik práchtig! 😀 X

  16. twinkelbella april 14, 2014 bij 2:01 pm #

    Ik vind de kleurtjes erg mooi! De rode is super!

  17. merle april 14, 2014 bij 7:24 pm #

    Wauw, mooi kleuren.

Geef een reactie

