Liebster Award

7 Okt

TAG: Liebster Award. De Liebster award is er voor de kleine blogs en zet de  genomineerde blogs graag in het zonnetje. De maatstaf voor kleine blogs is een blog met minder dan 200 volgers. Ik heb (nog) lang geen 200 volgers en wat een geluk ik ben vijf keer genomeerd voor de Liebster Award.

Ik ben door Caro van Beautycase by Caro, Ellen van Elle is my name, Selena van Beauty Blog Chick, Shana van Beauty By Happiness en Yvonne van Bon Beauty genomineerd. Thanks gils!!! Vindt het super lief van jullie.

Regels!
* Geef 11 feiten over jezelf.
* Beantwoord de 11 vragen van diegene die je nomineerde.
* Nomineer zelf 9 bloggers met 200 volgers of minder.
* Stel deze 9 bloggers 11 vragen.
* Breng de genomineerden op de hoogte van hun nominatie.
* Noem diegene die jou heeft genomineerd.

Wist je dat..
1. Ik van auto’s en de techniek erachter hou.
2. Ik geen geduld heb voor touchscreen telefoons.
3. Ik koffie verslaafd ben, zwart en sterk, yes please.
4. Ik heel graag een American Stafford wil.
5. Ik van spinnen hou, hoe groot hoe beter.
6. Ik bijna elke dag een melk Liga eet.
7. Ik vaak mijn telefoon ergens vergeet.
8. Ik verslaafd ben aan serie kijken.
9. Ik alles uit me handen laat vallen.
10. Ik altijd een stukje uit de Grazia lees als ik op de wc zit.
11. Ik graag kook en afwas.
Check voor meer feitjes deze link.

De vragen
Ik ben door vijf personen genomineerd betekend dat het in totaal 55 vragen heb gekregen. Omdat het zoveel vragen zijn heb ik alle vragen kort maar krachtig beantwoord, zodat het nog leuk blijft om te lezen.

BY CARO VAN BEAUTYCASE BY CARO
Hoe lang ben je s’ochtends bezig met je make up?

Ongeveer een half uur.

Welke mascara is volgens jou het allerbeste en waarom?
Heb geen favoriet, maar met die van Clinique kan ik mijn mascara vanaf het begin van mijn wimpers aanzetten, zodat ze voller lijken, zonder dat me ogen prikken of gaan irriteren.

Hoe oud was je toen je voor het eerst make up ging dragen?
Vanaf mijn 15 gebruikte ik soms een beetje oogpotlood en mascara maar vaak ook niet. Ik ben pas echt begonnen met make up te dragen op mijn 21ste.

Wat is je favorieten kledingstuk uit je kledingkast?
Mijn bodycone jurken en mijn blazers. Maar echt een favoriet heb ik niet.

Noem een goede beautytip
Royaal handcrème op je handen smeren en dan katoenen handschoenen aan en de handcrème laten intrekken. Je handen worden dan heerlijk zacht.

Wat is je favorieten kledingwinkel?
Asos, New Look en Forever 21, slaag daar altijd.

Wat doe je vaker, online bestellen of in de winkel shoppen?
Shop het liefst in de winkel dan kan ik de juiste maat meenemen en weet ik gelijk hoe de pasvorm zit.

Welk nagellakmerk vind jij het fijnste? En waarom?
OPI omdat het zo fijn lakt en ik de kwaliteit erg goed vindt.

Welke make up product staat er bovenaan je wishlist?
OPI Mariah Cary Christmas collectie.

Van welk merk heb je de meeste producten?
MAC denk ik.

Welke blog vind jij het leukste om te volgen?
Ik heb geen favoriet en geen vaste blog die ik dagelijks volg maar volg er meerdere via blogloving.

BY SHANA VAN BEAUTY BY HAPPINESS
Wat is je favoriete band/zanger/zangeres?
Bone Thugs-n-Harmony! Ik ben dol op deze jongens heerlijk stemmetjes en harmonieuze songs.

Kleedje of een rokje?
Jurkje! Hoef je er geen top bij je te zoeken, lekker makkelijk.

Gebruik je het liefst body lotion of body butter?
In de zomer body lotion en in de winter body butter. Als ik haast heb body lotion en als ik tijd heb body butter.

Wat is je favoriete budget en je favoriete high-end make-up merk?
Budget is Catrice en High-end is MAC.

Kijk je vaak naar de televisie?
Nee! Televisie als in zenders nooit maar televisie als in een film of serie van de laptop of dvd-speler ja.

Welke cocktail drink je het liefst?
Zoveel cocktails heb ik niet gehad om een voorkeur te hebben.

Hoe lang ben je al aan het bloggen?
Pas vijf maanden.

Naar welk land wil je nog op reis gaan?
Zoveel, ik heb nog niet zoveel gezien. Aruba lijkt me prachtig vooral de auto Chevy’s daar. Wil ook nog graag naar de Dode Zee. Australië en Afrika en dan met name de natuur en dieren.

Wat is je meest beluisterde liedje?
Van het moment is dat Stromae met Papaoutai

Rode of roze lipstick?
Rood, lekker knallen. Roze is nooit mijn eerste keus.

Waar koop je het liefst je kledij?
Asos, New Look en Forever 21, slaag daar altijd.

BY YVONNE VAN BON BEAUTY
Wat is je favoriete beautymerk
Moeilijke vragen ik vindt zo veel leuk maar om toch een favoriet te kiezen zeg ik MAC.

Wat was het aller-eerste beauty product dat je aanschafte?
Dat weet ik niet meer ik denk dat het een mascara of een oogpotlood moet zijn geweest.

Hoeveel tijd besteed je aan je uiterlijk dagelijks en wat doe je dan allemaal?
Mijn bijna dagelijkse ochtend routine bestaat uit hydrateren, dagcrème, oogcrème, primer, foundation, concealer, oogpoltood, oogschaduwbasis, oogschaduw, mascara, blush en highliter. Ik draag niet elke dag makeup  maar als ik dit allemaal doe heb ik een half uur nodig, denk ik.

Hoeveel geld besteed je per maand aan make-up en verzorging?
Ik wil dat niet weten, vast iets te veel.

Heb je een favoriete beauty guru die je als voorbeeld gebruikt qua looks?
Nee, ik heb geen favoriet want ik vindt te veel beauty guru’s leuk.

Gebruik je weleens natuurlijke producten, zoja welke zijn dit?
Ja, ik gebruik graag natuurlijke producten maar niet altijd. Ik gebruik oa Lush, The Body Shop en Greenland producten.

Welke tijdschriften lees je het liefst?
Grazia!

Waar blog je het liefst over, fashion of beauty?
Beauty, ik heb nog nooit over fashion geblogd.

Heb je wel eens een beauty/fashion misser gemaakt, zoja wat dan?
Geen dat ik me nu kan bedenken.

Welke trend vind of vond je het leukst?
Effect nagellak, i love it vooral het zand effect.

Welke trend vind of vond je verschrikkelijk?
UGG’s sorry maar ik vindt ze niet leuk.

BY ELLEN VAN ELLE IS MY NAME
Hoelang blog je al?
Kort, ik blog sinds 25 april 2013.

Wanneer schrijf jij je artikels/maak je foto’s/ … voor je blog? En hoeveel uur ben je hiermee bezig?
Ik heb geen vast dag voor het schrijven en foto’s maken maar meestal na het werk of in het weekend. Meestal ben ik er een paar uur mee bezig vooral om leuke foto’s te maken.

Wat wil je bereiken met je blog?
FUN! Ik vindt het heel leuk om met beauty bezig te zijn en dat wil ik doen met mij blog.

Waarom ben je beginnen bloggen?
Ik wilde meer bezig zijn met beauty en mijn beautyspulletjes. Ik vindt het delen van informatie en foto’s zo leuk

Nagellak of lipstick?
Nagellak natuurlijk!

Welk snoep eet je graag?
Jelly beans of zure snoep maar eigenlijk eet ik haast geen snoep.

McDonald of Quick?
Ik ken Quick niet maar Google leert mij dat het een fastfood keten is. Ik hou ook niet van McDonald.

Wat zijn naast bloggen je hobby’s?
Dansen, lezen en series kijken.

WordPress of Blogger + waarom?
WordPress omdat ik dat gebruik maar met Blogger+ heb ik geen ervaring.

Schijf je het liefst over beauty, lifestyle of fashion?
Beauty maar dat mag duidelijk zijn

BY SELENA VAN BEAUTY BLOG CHICK
Wat is je favoriete gerecht?
Ik heb geen favoriet maar ben dol op rijst met vlees, het liefst rundvlees in een pittig sausje.

Ben je wel eens naar Spanje gegaan? Zo ja, waar?
Nee nog nooit.

Hoelang blog je al?
Ik blog sinds 25 april 2013.

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik wilde meer bezig zijn met beauty en mijn beautyspulletjes. Ik vindt het delen van informatie en foto’s zo leuk.

Wat voor sport doe je?
Op het moment alleen fitnessen op de sportschool.

Heb je een vriend?
Ja, sinds 6 juni 2010, dus nu alweer 3 jaar, wat gaat de tijd snel.

Wat is je favoriete kleur voor een jurkje?
Turquoise, maar dat is mijn favorieten kleur voor alles.

Wat is je meest grote blunder ever?
Tegen een paaltje aanrijden. Ik vond het altijd zo dom als iemand dat deed, je ziet z’n paaltje toch. Ik zag het paaltje, ik wist dat hij daar zat maar toen ik uiteindelijk wegreed was ik het paaltje vergeten en schraapte ik met de zijkant van mijn auto het paaltje. Nu zit er een lelijke kras op de auto :’(.

Wat is je grote droom?
Een Chevy Impala SS Sport met een V8 moter maar dan wel ergens uit de eind jaren ’60.

Heb je huisdieren? en zo ja welke?
Nee op het moment niet maar wil heel graag weer een hond.

Wat is op dit moment je favoriete beauty product?
Mijn Face Form pallet van Sleek.

Het lijkt er wel op dat iedereen deze tag al heeft gedaan, en ik wil iemand taggen die hem nog niet heeft gedaan. Ben jij diegene dan tag ik jouw!

33 Reacties to “Liebster Award”

  1. Jhemyla oktober 7, 2013 bij 4:43 pm #

    Wat een super leuke vragen en tof om te lezen.

  2. Esmée Lifestyle oktober 7, 2013 bij 5:13 pm #

    Gefeliciteerd met je nominaties! Leuk om te lezen. x

  3. Lievehelpwatmoetikaan oktober 7, 2013 bij 5:17 pm #

    Wow, heel veel vragen! En heel leuk om te lezen 🙂

  4. beautycasebycaro oktober 7, 2013 bij 5:20 pm #

    Graag gedaan! Leuk dat je zo vaak bent genomineerd! Ook leuk om jou antwoorden op mijn vragen en die van de andere te lezen! 🙂

  5. Kelly oktober 7, 2013 bij 5:31 pm #

    Leuk om jouw antwoorden te lezen! 🙂

  6. allsweetbeauty oktober 7, 2013 bij 5:55 pm #

    Erg leuke antwoorden heb je gegeven, leuke vragen ook!

  7. inspiredbylifee oktober 7, 2013 bij 6:16 pm #

    Super veel nominaties! Leuke antwoorden heb je gegeven x
    Liefs http://www.inspiiredbylife.blogspot.nl

  8. themakeuphotspot oktober 7, 2013 bij 6:21 pm #

    Leuk om te lezen 🙂

  9. BonBeauty oktober 7, 2013 bij 6:29 pm #

    Leuke vragen en antwoorden! Wat n stoere chick ben jij zeg;) ik lees ook graag de Grazia:) x

  10. robin ♡ oktober 7, 2013 bij 6:33 pm #

    je houd van spinnen!? *slik*

  11. birds4free oktober 7, 2013 bij 8:09 pm #

    Ik wist niet dat je nog niet zo heel lang blogde 🙂

  12. Liliane oktober 7, 2013 bij 9:07 pm #

    Ha wat tof dat je spinnen leuk vindt!

  13. beautybyhappinessana oktober 7, 2013 bij 9:12 pm #

    Leuk dat je mijn vragen hebt beantwoord!
    En opvallende feiten over jezelf! Ik ken niet veel mensen die van spinnen houden ^^

  14. Saskia oktober 7, 2013 bij 9:46 pm #

    Heel leuk om te lezen en bijzonder van die spinnen 😉

  15. Sas oktober 8, 2013 bij 5:42 am #

    Erg leuk om te lezen! Zulke tags zijn altijd leuk 🙂

  16. Allissa oktober 8, 2013 bij 8:51 am #

    Leuke vraagjes en antwoorden 😀

  17. Malou oktober 8, 2013 bij 10:22 am #

    Leuk ingevuld 🙂

  18. iscreambeauty oktober 8, 2013 bij 1:02 pm #

    Heel erg leuk om te lezen! Je hebt een leuke blog!

  19. Kimberly oktober 8, 2013 bij 2:27 pm #

    Wat veel leuke vragen zitten ertussen zeg! Ben je van plan ooit nog naar Spanje te gaan? 🙂

    • Gurlystyle oktober 9, 2013 bij 1:56 pm #

      Ja misschien heel binnenkort, een vriendinnetje van me woont nu in Malaga en wil haar graag eens opzoeken in Spanje

  20. Mme Sophistique oktober 8, 2013 bij 2:47 pm #

    haha wie houdt er nu van spinnen 😀 brrr

  21. Kiss & Make-up oktober 8, 2013 bij 2:58 pm #

    Amaai, je hebt veel vragen moeten beantwoorden haha, leuk om te lezen!

  22. Kirsty oktober 8, 2013 bij 3:05 pm #

    Wat een leuke vragen heb je beantwoord!

  23. Ice Pandora oktober 8, 2013 bij 5:40 pm #

    Gefeliciteerd met je Liebster award!
    Ik kan niet geloven dat je van spinnen
    houdt, ik gruwel echt van ze! En ja
    Liga melk koekjes zijn lekkerrrr c: Xx

  24. liesel oktober 8, 2013 bij 6:24 pm #

    super leuk !! 🙂
    http://www.lieseltje.be

  25. LifeOfBun oktober 8, 2013 bij 11:15 pm #

    Waa cars, echt? So cool. 😀 Gefeliciteerd met de award!

  26. Dascha oktober 9, 2013 bij 8:39 am #

    Wat leuk! Gefeliciteerd 😀

    xoxo
    http://www.its-dash.com

  27. Just Love Life oktober 9, 2013 bij 8:46 am #

    wat een hoop nominaties, leukk!
    leuke vragen 🙂
    en liga, JUMMMM!

  28. lajuudith oktober 9, 2013 bij 3:36 pm #

    Leuke antwoorden. XO

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

  29. Marleen oktober 15, 2013 bij 6:08 am #

    Leuk lijstje! En tof dat je van auto’s en rode lipstick houdt. Altijd +1

Geef een reactie

