Shoplog CentrO Oberhausen

13 Sep


SHOPLOG: CentrO in Oberhausen. In Oberhausen ligt CentrO, het grootste winkelcentrum van Europa. Het is een overdekt winkelcentrum wat me doet denken aan de Amerikaanse shoppingmalls. Ik ben er samen met me zus geweest en heb wat leuke items weten te scoren.

BIANCO FOOTWEAR

Ik moest vorig jaar al nieuwe laarzen maar kon niks vinden wat bij mij past. In CentrO liepen we bijna voorbij Bianco Footwear, maar me zus zag de laarzen liggen, ze trok me mee de winkel in en zei dit is echt Bo. Ja ze heeft gelijk ik heb ze gepast en uiteindelijk een maat groter (maat 40) gekocht. De laarzen hadden ook een heel leuk prijsje ze kosten namelijk maar € 69,95.

KIKO COSMETICS

In CentrO hebben ze een Kiko store en wat een leuke winkel is dat. Als nagellak liefhebber moest ik natuurlijk een paar lakjes meenemen. Ik heb twee Mirror lakjes en twee Sugar Mat lakjes meegenomen. Ik heb ook een eyeshadow palletje met 6 neutrale kleuren meegenomen. Voor de nagellakjes betaalde ik € 1,50 per stuk en voor het palletje betaalde ik € 16,90.

FLOMAR STORE

Flomar kende ik nog niet maar in CentrO hebben ze hiervan ook een leuke makeup winkel. Ik heb me gedragen en maar één lakje gekocht. Het nagellakje kosten € 3,50.

GALERIA KAUFHOF

Galeria is een groot warenhuis die te vergelijken is met de Bijenkorf in Nederland. In dit warenhuis verkochten ze producten van IKOS International Cosmetics. IKOS staat bekend om haar Egyptian Tanning Clay en hierom moest me zus hier wezen. Ik wilde eigenlijk niks kopen maar toen ik deze lipstick zag was ik verkocht. Het is een rode lipstick met goudglans(gele deel), heel erg mooi. Ik betaalde voor de lipstick € 13,-.

DM DROGERIE MARKT

Natuurlijk moest ik de DM in want ik wilde nog heel graag P2 Sand Style Lakjes halen. Doordat de prijzen bij de DM veel beter zijn dan in Nederland heb ik misschien iets te veel meegenomen. Ik kocht een mondwater van Colgate voor maar € 3,95, in Nederland kost mondwater boven de vijf euro. Van het huismerk van de DM nam ik haarproducten voor krullend haar mee. Ik kocht een shampoo(250 ml) voor € 1,45, een conditioner(200 ml) voor € 1,45, de Styling Cream voor € 2,95 en een Power Spray voor € 2,45.


Van P2 kocht ik de Bathing Pearls en de 2in1 Welless Peeling  voor een heerlijk manicure voor € 3,45 per stuk. Als laatste kocht ik bij de DM verschillende Sand Effect lakjes, is het duidelijk ik ben dol op effect nageellak. Ik kocht er een van Essence voor € 1,55, twee van Catrice voor € 2,75 per stuk en vier van P2 voor € 1,95  per stuk.

Bij Orsay en Ann Christine heb ik nog wat kledingstukken en lingerie gescoord, maar niks heel bijzonder.

Klink hier  voor meer informatie over CentrO.

35 Reacties to “Shoplog CentrO Oberhausen”

  1. Eline september 13, 2013 bij 9:35 pm #

    Wauw, wat een hoop mooie dingen heb je gekocht!

  2. themakeuphotspot september 13, 2013 bij 10:56 pm #

    Leuke dingen heb je geshopt! die lippenstift ziet er echt apart uit, ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet als je het swatched

  3. Kimberly september 14, 2013 bij 8:47 am #

    Veel leuke dingen heb je geshopt zeg! Ik ga er binnenkort ook een dagje naartoe 😀

    • Gurlystyle september 14, 2013 bij 10:51 am #

      Het was mijn eerste keer CentrO maar zeker niet de laatste het is echt super leuk shoppen daar. Ben jij er weleens eerder geweest?

  4. curlycurlmel september 14, 2013 bij 9:08 am #

    Leuke shoplog. Ik wil ook een keer naar een Kiko winkel haha 🙂

  5. Kiss & Make-up september 14, 2013 bij 10:35 am #

    Goed geschopt, zeg! Wat zijn die laarzen mooi. Heb er ook nieuwe nodig…

  6. Silvy september 14, 2013 bij 10:56 am #

    Leuke dingetjes heb je gekocht! x

  7. Eline september 14, 2013 bij 11:57 am #

    Mooie items heb je geshopt, vooral je laarzen zijn erg mooi!

  8. Très Jolie september 14, 2013 bij 12:24 pm #

    Briljant die tweekleurige lippenstift!

    tresjolie-blog.blogspot.com

  9. vanessa september 14, 2013 bij 12:28 pm #

    Leuke spulletjes heb je gekocht!

  10. BonBeauty september 14, 2013 bij 2:37 pm #

    Gave shoplog! De laarzen vind ik leuk en mooie nagellakjes heb je gekocht. Ben benieuwd hoe de Balea producten je zullen bevallen. Goedkoop zeg.Ik wil ook naar Oberhausen, ik zou me helemaal gek shoppen haha;)

  11. beautyjuf september 14, 2013 bij 2:38 pm #

    Een jaloerse blik vanuit mijn kant 😉 Kiko..!! 🙂 I love it! Geweldig dat je hier het één en ander van hebt gekocht. Sowieso een leuke shoplog.

  12. Ayla september 14, 2013 bij 3:19 pm #

    kiko is zo’n leuk merk! 😀

  13. ellen september 14, 2013 bij 3:27 pm #

    Wow, je hebt leuke dingen gekocht!

  14. Saskia september 14, 2013 bij 3:33 pm #

    Wat een super leuke dingen heb je gekocht! Wij zijn ook wel eens bij centro geweest!

  15. beautybyhappiness september 14, 2013 bij 6:41 pm #

    Mooie laarzen ! Ik ben ook nog op zoek naar een paar.

  16. LifeOfBun september 14, 2013 bij 7:59 pm #

    Ermagheeeerd nice shoplog 😀 awesome om te zien, niks beters dan parasitair meeleven van ander mensen die shoppen.

  17. Sas september 14, 2013 bij 8:00 pm #

    leuke aankoopjes!

  18. Fabiënne september 14, 2013 bij 8:36 pm #

    Leuke shoplog! Vooral de Kiko producten vind ik erg mooi.

  19. thebeautysuitcase september 14, 2013 bij 9:36 pm #

    Ik hou van Kiko! Hun oogschaduw is echt zó ongelofelijk goed, ik gebruik de taupe kleur die ik heb om mijn wenkbrauwen in te vullen, te shapen en gewoon als oogshaduw.

  20. Tessabd september 15, 2013 bij 8:40 am #

    zozo lekker ingslagen :d ik ben zo benieuwd naar dat Balea merk zeg

  21. BeautyGlitter september 15, 2013 bij 8:43 am #

    Kiko en P2 liquid sand lakjes?! Ik ben super jaloers, vind die lakjes ook zo leuk de laatste tijd 😀

  22. Lois Lorinde september 15, 2013 bij 8:43 am #

    Hele gave laarzen! En wauw, wat veel mooie lakjes!

  23. Shifra Jumelet september 15, 2013 bij 10:24 am #

    Wat een super laarzen! Ik heb nog nooit gewinkeld in Oberhausen, maar klinkt en ziet eruit als een aanrader. 🙂 Liefs! X

  24. Mme Sophistique september 15, 2013 bij 11:05 am #

    ik moet ook echt dringend eens langs een kiko winkel, erg mooie laarzen ook!

  25. Dascha september 15, 2013 bij 11:13 am #

    Wauw, wat een leuke dingen heb je gekocht 😀

    xoxo
    http://www.its-dash.com

  26. Lidewij september 15, 2013 bij 2:47 pm #

    Wat heb je leuke dingen gekocht! Je bent wel helemaal losgegaan in de DM haha 😀 maar dat zou ik ook doen met zulke prijsjes!

  27. Alies september 15, 2013 bij 4:36 pm #

    Leuke aankoopjes!

    Liefs,
    Fashialies

  28. maximealexandra september 15, 2013 bij 7:01 pm #

    Wat een leuke spulletjes heb je gekocht! Het lijkt mij erg leuk om daar een keer heen te gaan!

  29. upcloseandpolished september 15, 2013 bij 7:18 pm #

    love the haul 🙂 I don’t understand as usual, but I would love to come where you live and buy some P2 nail polish 🙂

  30. Deb september 15, 2013 bij 7:28 pm #

    Wat ben je lekker geslaagd!! Ik ben 1 keer in Centra geweest en zou echt nog eens willen gaan, al was het om eens bij KIKO te shoppen. Lijkt me geweldig!

    • Deb september 15, 2013 bij 7:29 pm #

      aarrggh weer een typo…ik bedoel uiteraard CentrO!

  31. Marije september 16, 2013 bij 11:13 am #

    Wat een fijne shoplog!! Die killerboots! WoW ❤ 😉 Lakjes zijn ook erg leuk allemaal ben benieuwd naar de reviews 😉 X

  32. Kelly september 19, 2013 bij 4:18 pm #

    Wat een boel mooie aankoopjes!

  33. Kirsten september 19, 2013 bij 5:41 pm #

    Ik ben echt jaloers op je aankopen, ik wil zo graag een keer in Duitsland shoppen!

Geef een reactie

