Catrice Eve In Bloom Lip and Cheek Colour

11 Sep

REVIEW: Catrice Eve In Bloom Lip and Cheek Colour C01 Blossem Me, Blossem You. De nieuwe collectie van Catrice genaamd Eve In Bloom ligt in de winkels. In deze collectie zijn drie verschillende kleuren Lip and Cheek Colours verkrijgbaar. Ik heb de kleur C01 Blossem Me, Blossem You meegenomen. Dit is een perzik kleur.

Het product
Catrice noemt het een Lip and Cheek Colour maar het is eigenlijk gewoon een cream blush. De kwaliteit van de verpakking is simpel zoals je gewend bent van Catrice. De bloemopdruk op de deksel (zie eerste en laatste foto is erg leuk. De Lip and Cheek Colour Blossem Me, Blossem You bevat 3.8 gram product.

De Swatch
Hieronder op de foto zie je de swatches van de Lip and Cheek Colour Blossem Me, Blossem You. Recht drie vegen over elkaar en links twee veeg uitgesmeerd. Blossem Me, Blossem You is een neutrale perzik kleur zonder glitter of shimmer.

Op de wangen
De Lip and Cheek Colour is creamy maar niet vettig, het trekt snel in de huid. De kleur is met twee vegen op je wangen heel licht maar kan je goed opbouwen door meer product toe te voegen. Je moet de Lip and Cheek Colour wel direct blenden want als je te lang wacht is de kleur al in de huid getrokken.

Op de Lippen
Op de lippen voelt de Lip and Cheek Colour wat droog aan. Ik zou hem daarom ook niet op mijn lippen gaan gebruiken. De kleur Blossem Me, Blossem You is op de lippen ook heel subtiel. Waardoor ik de kleur niet op de foto heb kunnen krijgen.

Mijn ervaring
Op mijn lippen ga ik het niet gebruiken maar op de wagen wel. Ik vindt het een mooie en fijne cream blush en daarvoor ga ik het zeker vaker gebruiken. I Like!

Catrice Eve In Bloom Lip and Cheek Colour is voor € 3,99 tijdelijk verkrijgbaar bij de Kruidvat en de Trekpleister.

33 Reacties to “Catrice Eve In Bloom Lip and Cheek Colour”

  1. Selena september 11, 2013 bij 2:30 pm #

    Oehh, heel mooi!

  2. vanessa september 11, 2013 bij 2:32 pm #

    Ziet er mooi uit!

  3. Marije september 11, 2013 bij 3:59 pm #

    Hij is mooi! weet idd ook niet of ik het op mijn lippen zou smeren.. swatches zien er veelbelovend uit! Vind dit sowieso een fijne LE de lakjes zijn ook prachtig! X

  4. Manon Margaretha september 11, 2013 bij 4:10 pm #

    Mooi kleurtje!

  5. beyoutifool september 11, 2013 bij 4:45 pm #

    Ik zou hem ook op mijn wangen smeren, daarvoor lijkt hij perfect 🙂 Leuke review 🙂 x

  6. BeautyGlitter september 11, 2013 bij 4:52 pm #

    Hele mooie kleur! Ik houd van cream blushes!

  7. Eline september 11, 2013 bij 6:10 pm #

    Ziet er heel erg mooi uit!

  8. Shana september 11, 2013 bij 6:11 pm #

    Ik heb ook zo’n product, waarbij het voor de lippen ook helaas uitdrogend is !

  9. beautyjuf september 11, 2013 bij 7:02 pm #

    Wat een mooi product 🙂 Als blush is ‘ie prachtig! Voor de lippen zou ik ‘m ook niet zo snel gebruiken.

  10. BonBeauty september 11, 2013 bij 7:53 pm #

    Wat een mooie kleur! Die staat vast heel mooi op de wangen;)

  11. Nicky september 12, 2013 bij 8:52 am #

    Mooie kleurtje en de swatches zien er goed uit!

  12. Kiss & Make-up september 12, 2013 bij 2:24 pm #

    Mooie kleur!

  13. Maria Antoinette september 12, 2013 bij 6:49 pm #

    Jammer dat hij op de lippen zo droog aanvoelt. ’t zou een mooi product kunnen zijn om mee te nemen voor onderweg.

    Liefs,

    Maria Antoinette

  14. Trendlish september 12, 2013 bij 6:59 pm #

    Leuk product! Jammer dat het op je lippen niet fijn zit! Op je wangen lijkt het me prachtig! Heel mooi kleurtje!

  15. Jhemyla september 12, 2013 bij 9:47 pm #

    Ik vind deze echt heel erg mooi.

  16. Chahrazad september 12, 2013 bij 10:54 pm #

    Ziet er op zich goed uit. Ik zou t ook niet gauw voor op mijn lippen gebruiken.

  17. Kimberly september 13, 2013 bij 6:16 am #

    Ziet eruit als een mooi kleurtje! Jammer dat hij op je lippen niet zo fijn is alleen. Maar gelukkig wel op je wangen!

  18. Jewelyz september 13, 2013 bij 8:08 am #

    Mooie kleur, voor een blush is hij perfect.

  19. Nicky september 13, 2013 bij 8:14 am #

    Zulke producten gebruik ik ook niet voor mijn lippen, wel een mooi kleurtje voor de wangen.

  20. Budgetproof.nl september 13, 2013 bij 8:26 am #

    Ziet er uit als een fijn product. Bijzonder kleur ook 🙂

  21. inspiredbylifee september 13, 2013 bij 8:29 am #

    Ik ben benieuwd naar deze ik ga het ook kopen!

  22. Sas september 13, 2013 bij 9:48 am #

    Mooi kleurtje!

  23. Lidewij september 13, 2013 bij 2:38 pm #

    Wat een prachtig kleurtje! Ik vind zulke producten ook niet fijn op mijn lippen, maar op de wangern wel 😀

  24. Ellen september 13, 2013 bij 3:37 pm #

    Mooi! Goed review

  25. JustLoveLife september 13, 2013 bij 4:52 pm #

    klinkt goed en ziet er mooi uit :)!

  26. Esmée september 13, 2013 bij 6:21 pm #

    Wat een mooi kleurtje, hij lijkt me erg fijn! x

  27. Keytothefuture september 13, 2013 bij 9:20 pm #

    Ik vind ‘m mooi! 😀

  28. Fabiënne september 14, 2013 bij 8:38 pm #

    Ik hou meestal niet zo van cream blushes, maar deze wil ik toch wel gaan proberen!

  29. LifeOfBun september 15, 2013 bij 3:10 am #

    Heb er vandaag bij gestaan! Zag er net niet pigmented genoeg uit in de pan zelf om m mee te nemen. Maar nu ik m hier geswatched zie.. hmmm. I like too. 😀

  30. Lois Lorinde september 15, 2013 bij 8:44 am #

    Erg mooi kleurtje!

  31. Evelientje september 15, 2013 bij 11:04 am #

    Lijkt me prettig, maar inderdaad niet op de lippen!

  32. ambervdijl september 15, 2013 bij 6:14 pm #

    Ik heb er nog niet zo een, misschien toch eens uitproberen 🙂

  33. Geanne september 22, 2013 bij 6:23 pm #

    Mooi kleurtje hoor!

Geef een reactie

