Invogue Tea Leaf Nail Laquer

9 Sep

REVIEW & SWATCH: Invogue Tea Leaf Nail Laquer Core Colours. Op het moment dat ik de Invogue nagellak in het Etos foldertje tegenkwam maakte ik een klein kreetje, ik moest er minimaal één hebben. Ik ben daarom gelijk een lakje wezen halen en omdat turkooizen me lievelingskleur is heb ik Tea Leaf meegenomen.

Het merk
Het merk Invogue is onderdeel van eye CANDY London. Zoals de naam al doet vermoeden komt het merk uit Engeland. De nagellak wordt ook in Engeland geproduceerd.

De verpakking
De flesjes nagellak van Invogue lijken op de flesjes nagellak van Catrice. Invogue is een half centimeter kleiner. In het flesje zit 10 ml nagellak. Het kwastje heeft een normale lengte en dikte en is recht afgesneden.

De swatch
Tea Leaf is een prachtig turkooizen kleur, ik heb gelukkig nog nooit een lelijk turkooizen nagellak gehad. De nagellak lakt fijn en dekt goed. Ik heb twee laagjes gebruikt waarbij de nagellak met één lakje al goed dekt. De droogtijd van de nagellak is ook normaal en de draagbaarheid is goed, de nagellak heeft drie dagen overleefd.

Mijn ervaring
Prijs en kwaliteit verhouding is goed. Ik ben nu al dol op Invogue en ik wil meer.

Invogue Nail Laquer is verkrijgbaar bij de Etos voor € 4,99.

24 Reacties to “Invogue Tea Leaf Nail Laquer”

  1. joycelysanne september 10, 2013 bij 7:16 am #

    wauw!

  2. BonBeauty september 10, 2013 bij 7:23 am #

    Wat een prachtige kleur! Hij ziet er erg mooi uit op je nagels;)

  3. Selena september 10, 2013 bij 10:08 am #

    Heel leuk groen kleurtje!! Erg mooi en je hebt trouwens ook mooie lange nagels!

  4. vanessa september 10, 2013 bij 10:27 am #

    Mooi kleurtje!

  5. robin ♡ september 10, 2013 bij 11:09 am #

    ik kende het merk niet maar de kleur is echt geweldig! super mooi zo heel glanzend ;o

  6. Kiss & Make-up september 10, 2013 bij 1:27 pm #

    Leuk kleurtje 🙂

  7. beautybandita september 10, 2013 bij 1:50 pm #

    Mooie kleur zeker! Volgens mij heb ik dit al een keer gezegd, maar je hebt echt mooie nagels 🙂

    Liefs,

    Maria

  8. Keytothefuture september 10, 2013 bij 3:45 pm #

    Wat een bijzonder kleurtje!

  9. abeautytorock september 10, 2013 bij 4:57 pm #

    Kende het merk nog niet, maar ziet er heel mooi uit!

  10. allsweetbeauty september 10, 2013 bij 5:30 pm #

    Erg mooie kleur, vind de nagellakken erg mooi van dit merk. Heb er zelf een feather effect lakje van.

  11. Jhemyla september 10, 2013 bij 9:52 pm #

    Wat een prachtig kleurtje en mooie nagels.

  12. beyoutifool september 10, 2013 bij 10:04 pm #

    Wauw, dit is echt een prachtige kleur!!!! x

  13. Marije september 11, 2013 bij 3:57 pm #

    Práchtig kleurtje!
    Ja lakt altijd zo netjes 🙂 ik kende het merk eerlijk gezegd niet maar ben heel positief verrast dooe je review! 😀 X

  14. Nicky september 12, 2013 bij 8:50 am #

    Wauww, wat een mooi kleurtje, deze wil ik ook!

  15. Sas september 12, 2013 bij 3:43 pm #

    Erg mooi kleurtje!

  16. Jewelyz september 13, 2013 bij 8:08 am #

    Wat een mooi kleurtje! Deze heb ik over het hoofd gezien, shame on me 😉 Ik heb een feather lakje meegenomen.

  17. Laura - what about her september 13, 2013 bij 10:46 am #

    Ik heb laatst ook zo’n kleurtje gekocht, heel mooi!

  18. Kimberly september 13, 2013 bij 11:00 am #

    Wat een mooie nagels heb je zeg en wat een prachtig kleurtje! Wauw 😀

  19. Kimberley september 13, 2013 bij 12:30 pm #

    Wat een prachtig kleurtje!

  20. Ellen september 13, 2013 bij 3:36 pm #

    Prachtig lakje!

  21. Deb september 15, 2013 bij 7:30 pm #

    Mooi kleurtje.. ik heb een zwak voor dit soort kleurtjes, maar ik gok dat je daar al achter was 😉

  22. stephanie september 20, 2013 bij 7:04 pm #

    Great color !

    Follow?? 😉

    http://steph-annieblog.blogspot.fr/

  23. Alexandra oktober 1, 2013 bij 8:05 pm #

    wow hele mooie lak! zit even mooi als gelnagels! ik ben echt helemaal om! geweldig!
    xjes

Trackbacks/Pingbacks

  1. Invogue Feather Effect On The Money | Gurlystyle - september 21, 2013

    […] ook de review van Invogue Tea Leaf voor een algehele merk […]

Geef een reactie

