Organic Root Stimulator Olive Oil Hair Care

7 Sep

REVIEW: Organic Root Stimulator Olive Oil Shampoo, Hair Lotion & Crème Hair Dress. Dit zijn de producten die ik nu zelf al jaren standaard gebruik om mijn haar te wassen en te stylen. De Organic Root Stimulator Olive Oil lijn is geschikt voor droog tot zeer droog haar en ideaal voor krullend haar.

Organic Root Stimulator Olive Oil – Aloe Shampoo

Deze shampoo heeft een vloeibare zeep structuur. Aan de structuur merk je niks van de olijf olie want de shampoo is absoluut niet vettig. De shampoo ruikt lekker fris en draagt de geur van aloe vera en olijf olie.

Er zit ALS en ALES in de shampoo wat ik zelf niet zo erg vindt. De shampoo reinigt krachtig waardoor het fijner is om de shampoo maar één keer per week te gebruiken en de rest van de week een milde shampoo.

De shampoo hydrateert het haar en maakt het haar zacht en kambaar waardoor je geen conditioner nodig hebt. Voor krullen en golvend haar is deze shampoo goddelijk want het accentueert de krullen en maakt het veerkrachtig waardoor je prachtige krullen krijgt.

De Aloe Shampoo is voor € 5,50* verkrijgbaar bij de exotische beauty shops (tokos), bij de Op=Op voordeelshop en de Kruidvat.

 

Organic Root Stimulator Olive Oil – Oil Moisturizing Hair Lotion

De Oil Moisturizing Hair Lotion is een leave-in conditioner met de geur van olijf olie. De leave-in conditioner is wel wat aan de vettigere kant. Voor fijn haar is dit niks maar voor droog haar en de wat dorstigere lokken is dit heerlijk. Deze leave-in conditioner werkt ook heel goed tegen pluizend haar en accentueert de krul nog wat extra.

Ik smeer de leave-in condioner in handdoekdroog haar en laat het haar natuurlijk drogen en dat is voor mij voldoende wat betreft styling van mij haar.

De Oil Moisturizing Hair Lotion is voor € 4,50* verkrijgbaar bij de exotische beauty shops (tokos) en bij de Op=Op voordeelshop.

 

Organic Root Stimulator Olive Oil – Crème Hair Dress

Dit potje bevat hetzelfde lotion als Oil Moisturizing Hair Lotion leave-in conditioner alleen is deze iets wat dikker. De geur en werking van deze lotion is ook hetzelfde als de leave-in lotion. Ik gebruik deze wanneer ik extra hydratatie nodig heb in me haar of smeer een klein beetje in de puntjes.

De Crème Hair Dress is voor € 5,99* verkrijgbaar bij de exotische beauty shops (tokos).

Mijn ervaring
Mijn haarstructuur is verandert, mijn haar is fijner geworden waardoor de producten nu wat te vettig zijn. Maar dan moet ik er wel bij vertellen dat ik mijn haar helemaal vol smeer met leave-in conditioner want ik wil geen pluizen. De producten zijn zeker heel fijn en werken goed alleen niet meer op mijn haar. Ik moet maar eens op zoek gaan naar ander shampoo en lotion dat wat beter werkt.

prijzen kunnen variëren per verkoper*

13 Reacties to “Organic Root Stimulator Olive Oil Hair Care”

  1. Evelientje september 7, 2013 bij 8:03 am #

    Het klinkt niet gek, maar ik ben ook niet wild enthousiast!

  2. iliveformydreams september 7, 2013 bij 10:12 am #

    Ziet er goed uit..

  3. BeautyGlitter september 7, 2013 bij 1:18 pm #

    De leave-in conditioner lijkt me ook het fijnste!

  4. Kiss & Make-up september 8, 2013 bij 11:04 am #

    Klinkt niet slecht. Het is zo dat olijfolie erg goed is om de haargroei te stimuleren en je haar gezond te houden.

  5. Beauty Blog Chick september 8, 2013 bij 11:10 am #

    Klinkt goed, ik heb alleen heel stijl haar… Werk het dan ook?

    • Gurlystyle september 9, 2013 bij 10:10 pm #

      de lotions zullen misschien iets te vet zijn maar de shampoo zul je misschien heerlijk vinden, als je mooie (superster) slagen in je haar wilt, probeer het dan is met deze shampoo. ik ben benieuwd als je het gaat proberen

  6. Lexi september 8, 2013 bij 5:50 pm #

    Ziet er goed uit, maar mijn haarroutine is op dit moment wel goed, anders had ik zeker even verder gekeken over het merk!

    • Gurlystyle september 9, 2013 bij 10:11 pm #

      wat heerlijk, ik ben weer op zoek naar een goede haarroutine

  7. BonBeauty september 8, 2013 bij 5:58 pm #

    Klinkt goed, maar ik denk dat deze producten voor mijn haar te vet zijn. Ik heb nogal gauw last van vet haar, dus ben echt een milde shampoo en niet te vette styling nodig.

  8. Jhemyla september 9, 2013 bij 5:39 pm #

    Ik vind het eigenlijk wel fijn klinken, misschien toch maar eens voor kijken dan.

  9. Dascha september 9, 2013 bij 9:03 pm #

    Klinkt goed! Zou dit wel willen proberen ^^

    xoxo
    http://www.its-dash.com

  10. Marije september 11, 2013 bij 3:55 pm #

    Klinkt wel goed! 😀
    Fijne uitgebreide review!
    Als je de leave in conditioner alleen in de lengtes en punten aanbrengt zou het wel iets moeten schelen qua vettigheid.. Xx

Trackbacks/Pingbacks

  1. Opgemaakt september 2013 | Gurlystyle - oktober 3, 2013

    […] Root Stimulator Olive Oil Aloe Shampoo 370 ml Deze shampoo gebruik ik al jaren. Ik heb er ook een review over geschreven. Nee, ik ga deze niet meer kopen omdat ik andere shampoos wil […]

Geef een reactie

