Opgemaakt augustus 2013

5 Sep

OPGEMAAKT: beautyproducten opgemaakt in augustus 2013. Augustus is de maand waarin ik weinig make-up heb gebruikt. Verzorgingsproducten heb ik deze maand wel zoals normaal gebruikt. Het mandje opgemaakte producten zat weer vol en dat had ik niet verwacht. Nu zitten er ook weer producten in die bijna op waren voordat de maand augustus begon.


In de categorie “Hair” heb ik opgemaakt:
>> Organic Root Stimulator Olive Oil Moisturizing Hair Lotion 316 ml
Dit product gebruik ik nu al jaren, heel fijn en hydraterend voor mijn haar. Hiervan heb ik nog een voorraad liggen.

>> Seda Cocriações Cachos Comportados e definidos Leave in Conditioner 300 ml
Dit product begin ik steeds fijner te vinden in plaats van de olive oil hair lotion. Ik zou dit product zeker opnieuw kopen en dat heb ik ook gedaan.

>> Rituals Carpe Diem Shampoo for frizzy hair 70 ml (mini)
Deze Organic Rice Milk & Cherry Blossom shampoo ruikt goddelijk. Alleen heb ik niet het gevoel dat het iets doet voor mijn haar. Ik zou daarom ook niet de fullsize versie kopen.


In de categorie “Body” heb ik opgemaakt:
>> The Body Shop Moringa Body Scrub 200 ml
De Moringa lijn van The Body Shop vindt ik heerlijk en deze scrub in een heerlijke crème is ook fijn. I Love Moringa en zou deze zeker opnieuw kopen

>> Yves Rocher Tradition de Hammam Body Crème 150 ml
Het was een lekkere crème, smeert lekker en ruikt goed. Deze crème heeft te lang in de kast gelegen want nu stinkt het. Er zit nog genoeg in voor één keer gebruik maar hij gaat toch de prullenbak in.

>> The Body Shop Pink Grapefruit Body Butter 50 ml (mini)
Deze body butter heeft een lekker fruit geur en ruikt echt naar grapefruit. Ik vindt het een heerlijke body butter en zou hem zeker opnieuw kopen maar zou het alleen in de zomer gebruiken.

>> The Body Shop Japanese Cherry Blossom Shower Gel 60 ml (mini)
Deze douche gel is wel lekker alleen vindt ik de oude versie van deze lijn lekkerder. Heel jammer dat ze de samenstelling van deze lijn hebben aangepast.

>> The Body Shop Atlas Mountain Rose Shower Gel 60 ml (mini)
Dit product moet hetzelfde zijn als de Maroccan Rose lijn alleen zou de verpakking aangepast zijn. Mooi niet ook de samenstelling is aangepast want deze ruikt anders dan de Maroccan Rose Shower Gel. Heel jammer want ik vindt de Marocca Rose Lijn heerlijk.


In de categorie “Face” heb ik opgemaakt:
>> Colgate Max White One Sensational Mint Mondwater  500 ml
Een mondwater zonder alcohol dat zijn werk doet. Ik vindt hem lekker en zou deze zeker opnieuw kopen maar alleen als deze in de aanbieding is.

>> Colgate Max White One Fresh Tandpasta 75 ml
Ik ben nooit zo moeilijk met tandpasta, pak er meestal een die in de aanbieding is. Deze tandpasta doet zijn werk is lekker fris en zou ik opnieuw kopen maar dan ook alleen als deze in de aanbieding is.

>> Hans Anders EasyWear Zachte lenzen vloeistof 380 ml
Dit is de lenzenvloeistof die ik nu gebruik, niet zo heel bijzonder.

>> Oral-B Sensative Mondwater 300 ml
Niet veel bijzonders. De mondwater had ik voor een leuk prijsje gescoord bij de Action. Ik zou hem niet direct opnieuw kopen maar als er nergens een mondwater in de aanbieding is zou ik deze opnieuw kopen.

>> Clinique 7 Day Scrub Cream Rinse-Off Formula 100 ml
I Love dit product. Ik heb er ook een review over geschreven en die vindt je hier. Ik koop het altijd als er een actie/aanbieding is en heb daarom dus een back-up liggen.

>> Demake’Up Sensitive wattenschijfjes 64 stuks
Mijn standaard watjes voor het verwijderen van mijn oog makeup en voor het gebruiken met tonic voor de rest van mijn gezicht.

>> MAC Improvise Mineralize Blush 3.2 gr
Het was echt een prachtige peachy blush. Ik zou heel blij worden van een nieuwe maar ik mag het nu zelf niet kopen omdat ik nog genoeg blushes heb liggen.

>> Beauty Rehab Rose Salve 12 ml (15 ml verpakking)
Ik denk dat ik deze ooit ergens bij heb gekregen maar zeker weet ik het niet meer. De tube is nog voor 80% vol maar het product krijgt een muf luchtje, dus weg ermee.

>> The Body Shop Cranberry Joy Lip Balm 12 ml (15 ml verpakking)
De lip balm heeft per ongeluk open in me tas gezeten en me sleutels hebben in de balm gezeten. Dus ik moet de het weggooien. Heel jammer want de lip balm ruikt echt heerlijk.

In de categorie “Overig” heb ik opgemaakt:
>> Perfect(Nettorama) Tissues met Lotion 90 stuks
>> Perfect(Nettorama) Tissues 100 stuks
>> OB Flexia Tampons 2x 16 stuks

Voilà, alle flesjes en potjes in de afvalbak.

21 Reacties to “Opgemaakt augustus 2013”

  1. Eline september 5, 2013 bij 6:38 am #

    Wauw, veel spullen weer, wat goed!

  2. Jewelyz september 5, 2013 bij 8:06 am #

    Zo goed bezig geweest 😉 Ontploft bijna uit je mandje haha. Die body srub is heel fijn!

  3. vanessa september 5, 2013 bij 8:13 am #

    Mooie producten heb je opgemaakt! Ik ben vooral benieuwd naar de body butter van TBS in de geur grapefruit, heb die nog nooit gehad.

  4. Maria Antoinette september 5, 2013 bij 8:15 am #

    Knap dat je die blush op hebt gekregen. Is mij eigenlijk nog nooit gelukt. :O

    Liefs,

    Maria

    • Gurlystyle september 5, 2013 bij 2:59 pm #

      Dit is volgens mij wel de enige blush die ik echt helemaal heb opgemaakt (kapot gevallen telt dan niet). Het zegt wel genoeg over de blush, true love 🙂

  5. Nicky september 5, 2013 bij 8:39 am #

    Flink wat producten opgemaakt. Ik ben een fan van de producten van Olive Oil

  6. Selena september 5, 2013 bij 9:22 am #

    Zoo!! Jij hebt echt veel producten opgemaakt! Ik ben toch best benieuwd naar die ene shampoo van rituals 🙂

  7. Shana september 5, 2013 bij 3:40 pm #

    Je hebt een blush opgemaakt, dat zie je ook niet veel ^^

  8. abeautytorock september 5, 2013 bij 5:41 pm #

    Amai, dat is al heel wat 🙂 Er zitten fijne producten tussen!

  9. Lidewij september 5, 2013 bij 8:17 pm #

    Wat zonde van je lipbalm! Je hebt lekker veel opgemaakt, leuk om te zien!

  10. Tessabd september 6, 2013 bij 8:13 am #

    wow lekker veel! en veel van TBS :d

  11. Shana september 6, 2013 bij 11:06 am #

    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award, kijk eventjes op mijn blog voor meer informatie 🙂

  12. ambervdijl september 6, 2013 bij 5:32 pm #

    Wat knap dat je een Mac blush heb opgemaakt zeg, deed het pijn? haha. Je hebt vrij veel opgemaakt, leuk!

  13. Jorinde september 7, 2013 bij 3:16 pm #

    Lekker veel opgemaakt. die cranberry lip balm heb ik ook!

  14. BonBeauty september 8, 2013 bij 5:55 pm #

    Wat heb je veel op gemaakt! Maar ook veel mini’s natuurlijk. Ik maak haast nooit iets op, zou dus ook niet een dergelijk artikel kunnen schrijven haha. Ik ben benieuwd naar de haar producten, ken ze helemaal niet.

    • Gurlystyle september 9, 2013 bij 10:14 pm #

      ik verbaas me ook iedere keer hoeveel flesjes er leeg gaan, maar dat gaat vast niet lang duren, want dit waren ook allemaal flesje die bijna op waren

  15. Daniëlle Springer september 9, 2013 bij 10:10 am #

    Jij hebt veel opgemaakt. Leuk om te zien.

  16. Anna september 9, 2013 bij 10:16 am #

    Altijd leuk om te zien wat iedereen opmaakt, weet niet waarom. Je hebt best veel dingen leeg!
    Xx

    • Gurlystyle september 9, 2013 bij 10:15 pm #

      Ja, ik vindt het ook altijd leuk om bij andere te zien wat er allemaal wordt opgemaakt

  17. Marije september 9, 2013 bij 8:51 pm #

    Wat heb je veel opgemaakt! 😀 Ik ben al 2,5 mnd aan het ‘sparen’ om maar een beetje een ‘opgemaakt’ artikel in elkaar te kunnen draaien 😉
    Zitten mooie producten tussen! Love the scrubs en bodybutters van de bodyshop 😀

  18. Mme Sophistique september 15, 2013 bij 11:06 am #

    wauw wat veel zeg 😀 en wat jammer van die blush dat hij op is

Geef een reactie

