Truly Yours augustus 2013

4 Sep

UNBOXING: Truly Yours augustus 2013. De Truly Yours box heeft weer een roze kleur, ik vindt dit de leukste kleur van de Truly Yours box. Ik krijg gelijk het gevoel dat er vast hele leuke dingen inzitten. De Glossybox van augustus was tegengevallen, hoop dat de Truly Yours box wel weer heel leuk is. Ik ben al heel nieuwsgierig en ga de box openen.

Nee, niet weer tandpasta. Wat is het met tandpasta in een abonnementbox, ik krijg het gevoel alsof ze geen vijfde product konden vinden en dan maar een tandpasta indoen. Op de tandpasta na ziet het er wel leuk uit. Er zitten twee fullsize producten, twee travelsize producten en de tandpasta. De waarde van deze box is € 38,44 (obv adviesprijs fullsize producten).

1. Weleda – Oat Shampoo

Weleda shampoo heb ik nog nooit gebruikt, dus ben benieuwd. Het is een shampoo voor droog en beschadigd haar. De shampoo zit in een travelsize tube van 18 ml en heeft een waarde van € 0,95.

2. GlamGlow – Youthmud Tinglexfoliate Treatment Mask

Dit is een lux gezichtsmasker en volgens Truly Yours een supermasker met groenetheebladeren, zeeklei en vulkanische mineralen. Kinkt goed, ik ben benieuwd. De GlamGlow masker zit in een miniatuurtube van 15 gr met een waarde van € 14,99.

3. Golden Rose – Ultra Rich Color Lipstick #17

Een mooie verpakking maar de kleur van de lipstick spreekt mij niet aan. De lipstick heeft een koperkleur en dit past niet bij mij. Het is een fullsize lipstick en heeft een adviesprijs van € 7,95.

4. Colgate – Maxwhite One Luminous

De tandpasta heeft voor mij totaal geen waarde in deze box. Alstublieft stop met tandpasta in abonnementsboxen. De tandpasta is een fullsize van 75 ml met een adviesprijs van € 4,39.

5. Cattier-Paris – Hydraterende Body Lotion

Cattier producten heb ik nog nooit geprobeerd. Leuk dat er nu een body lotion van Cattier in de box zit. De body lotion ruikt lekker dus ben benieuwd. De body lotion zit in een fullsize flacon van 200 ml en heeft een adviesprijs van € 10,16.

Op de tandpasta na is het een leuke box. Ik ben blij met  de GlamGlow masker en de Cattier body lotion en ga deze binnenkort uitproberen. Jammer van de keur van de lipstick maar ik hoop iemand hiermee blij te kunnen maken.

De Truly Yours box is verkrijgbaar via TrulyYours.nl voor € 14,95 (maandabonnement).

12 Reacties to “Truly Yours augustus 2013”

  1. beautyjuf september 4, 2013 bij 6:12 pm #

    Wat een leuke en afwisselende inhoud! Ik ben erg nieuwsgierig naar de shampoo van Weleda 🙂

  2. beautytalkblog september 4, 2013 bij 6:58 pm #

    De lipstick is mooi!
    Eefje

  3. Selena september 4, 2013 bij 7:25 pm #

    De shampoo en masker spreken me wel erg aan! Jammer dat je die kleur minder vind, ik vind wel een mooi kleurtje

  4. inspiredbylifee september 4, 2013 bij 8:23 pm #

    lipstick is mooi!

    http://inspiiredbylife.blogspot.nl/

  5. Saskia september 4, 2013 bij 8:35 pm #

    De lipstick lijkt me mooi!

  6. Nicky september 5, 2013 bij 8:38 am #

    Leuke inhoud, ben met name benieuwd naar de lipstick

  7. Shana september 5, 2013 bij 3:42 pm #

    Ik ben wel benieuwd naar dat glamglow masker 🙂

  8. abeautytorock september 5, 2013 bij 5:39 pm #

    Fijne box al kan ik begrijpen dat het na de zoveelste tandpasta wat tegensteekt!

  9. BonBeauty september 7, 2013 bij 9:25 am #

    Mwoah valt een beetje tegen vind ik. De bodylotion en shampoo lijken me wel heel fijn!

  10. Amanda september 8, 2013 bij 5:57 pm #

    Wat leuk dat dat GlamGlow masker er in zit!

  11. Marije september 9, 2013 bij 3:57 pm #

    Ahnee!! niet weer tandpasta! 😉
    Ben wel benieuwd naar de Weleda shampoo! is wel een fijn merk! X

  12. Lois Lorinde september 15, 2013 bij 8:43 am #

    Leuke inhoud!

Geef een reactie

