Glossybox Augustus 2013

2 Sep

UNBOXING: Glossybox augustus 2013. Op de laatste dag van augustus heb ik de augustus editie van de Glossybox mogen ontvangen. De thema van deze box is de zomer en de box is bestempeld met de titel Sun Kissed. Ik ben benieuwd wat voor mooie zomerproducten er in zitten.

Het eerste wat me opvalt is tandpasta en mondwater. Ik vindt het vreselijk om tandpasta en mondwater te ontvangen in een abonnementbox, het heeft geen waarde voor mij. In de Glossybox zitten drie fullsize product, drie travelsize producten en één samplesize product. De waarde van deze box is € 40,34 (obv adviesprijzen fullsize producten).

1. Anatomicals – Facial Spritz

Het eerste Anatomicals product dat ik in de Glossybox had ontvangen, had geen lekkere geur. Deze spray van Anatomicals ruikt wel lekker naar lavendel en pepermunt. Ik vraag me alleen af of ik de geur nog lekker ga vinden als het een lange tijd op mijn gezicht zit. De gezichtsspray zit in een fullsize flacon van 100 ml en heeft een adviesprijs van € 8,30.

2. Bellápierre – Super Lipgloss

Met het merk Bellápierre was ik nog niet bekend maar deze lipgloss vindt ik heerlijk. De lipgloss smeert fijn over de lippen, voelt hydraterend aan en plakt niet. Er zitten fijne gouden glitters in de lipgloss, wat prachtig is voor een sunkissed look. Het is een fullsize lipgloss met een adviesprijs van € 15,-.

3. Dr. Eckstein – Azulen Paste

Dr. Eckstein is een merk waar ik niet bekend mee ben. Dit vindt ik zo heerlijk van een abonnementbox, nieuwe merken ontdekken. Het grootste nadeel van dit product is dat het over datum is, tht 24-05-2013. Glossybox heeft hierover netjes een mail verstuurd naar alle abonnees en in de volgende box zal dit foutje worden gecorrigeerd door een extra product. Ik hoop dat we een nieuwe krijgen die niet over datum is. De Azule Paste zit in een fullsize potje van 15 ml met een waarde van € 10,20.

4. Naomi Campbell – Queen of Gold

Een parfum sample met de bijpassende bodylotion, super dat Glossybox dit als combo in de box hebben gedaan. Ik gebruik graag bodylotion en parfum uit dezelfde lijn. De geur is oké, niet super lekker maar ook niet vies. De Eau de toilette is een sample van 1,2 ml met een waarde van € 1,28 en de bodylotion zit in een travelsize tube van 50 ml en deze heeft een waarde van € 2,98.

5. Smile Kit – Prodent White Now & Zendium

Wat een vreselijke producten om in een Glossybox te ontvangen. Tandpasta koop je voor een euro of iets meer, en zo bijzonder zijn die producten niet om ze te proberen. Deze producten hebben voor mij geen waarde in deze box maar volgens Glossybox is de adviesprijs per stuk € 1,29.

De Glossybox van Augustus val me echt tegen. Het enige product wat ik leuk vindt is de lipgloss. De gezichtsspray en het geurtje wil ik wel proberen en de smile kit had er net zo goed niet in kunnen zitten. Deze box is voor mij zijn € 14,95 niet waard. Wat vindt jij van de augustus editie van de Glossybox?

Een abonnement op de Glossybox is te bestellen via Glossybox.nl voor€ 14,95 per maand.

13 Reacties to “Glossybox Augustus 2013”

  1. BonBeauty september 2, 2013 bij 7:18 pm #

    Wat erg dat er een over datum product in zat. Verder ziet het er wel goed uit. De gezicht mist spray lijkt me wel wat;)

  2. Marije september 2, 2013 bij 8:34 pm #

    Gelukkig is de adviesprijs van de lipgloss ook 15 euro 😉 Zou het denk ik ook niet zo leuk vinden tandpasta en mondwater te ontvangen in een abbonnement box :S

    • Gurlystyle september 3, 2013 bij 3:37 pm #

      was de prijs van de gloss vergeten maar dan is de box de 15euro gelukkig nog waard

  3. vanessa september 2, 2013 bij 8:46 pm #

    Ik vind de inhoud van de boxen tegenwoordig wat teleurstellend, jammer!

  4. iliveformydreams september 3, 2013 bij 9:47 am #

    Oh jammer zeg!

  5. Lidewij september 3, 2013 bij 6:56 pm #

    Jeetje, daar word ik nou niet bepaald wild van.. wat stom dat er mondwater en tandpasta inzit! En dan ook nog een product dat over datum is, het wordt wel echt een trend zeg 😉 nee, ik ben blij dat ik geen abonnement meer heb!

  6. Silvy september 4, 2013 bij 10:58 am #

    Ik ben best wel blij dat ik mijn Glossybox-abbo een tijd terug heb opgezegd. Ik vind de inhoud echt tegenvallen. 😦

  7. inspiredbylifee september 4, 2013 bij 1:15 pm #

    Niet echt een leuke inhoud, maar ik weet ook verder niet wat de andere inhouden van deze box waren.

    Ik volg je nu via bloglovin, ik zou het leuk vinden als je mij ook volgt
    neem een kijkje op mijn site
    http://inspiiredbylife.blogspot.nl/

  8. Selena september 4, 2013 bij 4:52 pm #

    De inhoud valt nog mee.. Maar niet helemaal mijn ding nee.

  9. Tessabd september 4, 2013 bij 5:10 pm #

    De mist zou ik nog tof vinden, de rest mwah niet echt. Sta nooit te springen van de inhoud van de boxen dus denk niet dat het iets voor mij is x

  10. Shana september 5, 2013 bij 3:43 pm #

    Mooie lipgloss 🙂

  11. The Beauty Musthaves september 8, 2013 bij 7:30 pm #

    Vond het wel een redelijk leuke Glossybox, vooral die schattige mondwater!

    Liefs My

Trackbacks/Pingbacks

  1. Glossybox September 2013 | Gurlystyle - oktober 1, 2013

    […] Smokey Look Kit Dit is een compensatie product voor de Azulen Paste van Dr. Eckstein uit de vorige box die de THT-datum had bereikt. Het is een oogschaduw en lippenkleur make-up kit. Er zitten negen […]

Geef een reactie

