Clinique Face Scrubs

28 Aug

REVIEW: Clinique Exfoliating Scrub & 7 Day Scrub Cream Rinse-Off Formula. Clinique heeft in haar assortiment twee verschillende scrubs voor het gezicht. Ik gebruik de scrubs nu al een aantal jaar en ben zelf aardig tevreden over de producten.

Het Merk
Clinique is een groot en bekend merk, je zal het vast wel kennen. Wist je dat Clinique is ontwikkeld door dermatologen en getest op allergie en dat het 100% Parfumvrij. Het jij een moeilijk en gevoelige huid, probeer dan eens een Clinique product.


De verpakking

De face scrubs van Clinique wordt niet in een extra doosje verpakt zoals veel van hun producten. De Scrubs zitten in een tube van 100 ml met een doseerdop.

Het Product
Mijn favorieten gezichtsscrub is de 7 Day Scrub Cream. Deze gebruik ik elke ochtend onder de douche.

De 7 Day Scrub Cream komt als een cream uit de tube, pas wanneer je deze in masseert voel je de scrubdeeltjes. Het is een fijne maar effectieve gezichtsscrub. De Scrub maakt je gezicht zacht zonder dat je huid er droog van wordt. Doordat de scrub zo fijn is kan je hem elke dag gebruiken. De scrub is geschikt voor alle huidtypes.


De Exfoliating Scrub is een wat grovere scrub vergeleken met de 7 Day Scrub Cream. De Exfoliating Scrub komt wat brokkelig uit de tube, dit omdat het een volle scrub is. Je voelt de scrubdeeltjes direct wanneer je de scrub in masseert. De scrub voelt wat menthol achtig aan en ik voel me huid altijd nog “nabranden”. De scrub doet zijn werk en maakt je gezicht zacht.  De Exfoliating Scrub past het best bij de wat vette huid.

De Ingrediënten
Voor degene die het interessant vinden heb je hier de ingrediëntenlijst van de 7 Days Scrub Cream:

En hieronder de ingrediëntenlijst van de Exfoliating Scrub.

Mijn ervaring.
Ik heb een normale en soms een wat gevoelige huid. Mijn huidtype is het best te beschrijven als gecombineerd droog. Door mijn huidtype past de Exfoliating Srub niet echt bij mij, maar soms vindt ik hem wel lekker voor het zware werk. Ik was de scrub altijd wel zo snel mogelijk van mij gezicht omdat de scrub een prikkend  en brandend gevoel geeft.
De 7 Day Scrub gebruik ik bijna elke dag. Hierdoor heb ik nooit meer last van droge velletjes op mijn gezicht. I love de 7 Day Scrub Cream.

De Clinique face Scrubs zijn verkrijgbaar bij de parfumerie en de luxe drogisterij of via Clinique.nl voor € 27,-.

 

19 Reacties to “Clinique Face Scrubs”

  1. Eline augustus 28, 2013 bij 12:43 pm #

    Die 7 Day Scrub lijkt me echt fantastisch!

  2. Selena augustus 28, 2013 bij 4:08 pm #

    Beide scrubs klinken goed, maar ik denk dat de 7 Day scrub beter bij mijn huid past! Fijne review 🙂

  3. beautiliciousworld augustus 28, 2013 bij 5:30 pm #

    Met name de 7 Day Scrub lijkt me fijn, maar dan niet om elke dag te gebruiken ook echt. Ik heb namelijk gemerkt dat als ik teveel scrub ik er juist puistjes van krijg.

  4. Eline augustus 28, 2013 bij 6:29 pm #

    Deze is echt super, superfijn. Ik ben fan!

  5. Kimberly augustus 29, 2013 bij 9:21 am #

    Jammer van dat brandende gevoel zeg! Ik wil ooit nog eens wat producten van clinique gaan proberen, lijkt me best een fijn merk wat ik er zo over hoor en lees

    • Gurlystyle augustus 30, 2013 bij 1:46 pm #

      de exfoliating srub geeft een branderig gevoel maar de 7day scrub is juist heerlijk

  6. Lexi augustus 29, 2013 bij 10:07 am #

    Jammer dat hij zo brand!

  7. Lidewij augustus 29, 2013 bij 1:51 pm #

    De 7-day scrub klinkt wel lekker! De Exfoliating scrub zou ik dan weer niet snel gebruiken omdat hij zo pikt bij jouw huid.. dat komt vast door de menthol!

  8. Mattania (@Qtplace) augustus 29, 2013 bij 3:39 pm #

    Wow ik zou dit zo graag willen proberen!! alleen jammer dat het een beetje brand.

  9. Bo augustus 29, 2013 bij 3:51 pm #

    Ik ben benieuwd naar de 7 Day Scrub, die lijkt me wel fijn!

  10. Jυℓιαtjε ☮ (@Madame_Julia) augustus 29, 2013 bij 10:40 pm #

    Lijkt me een goede scrub!

  11. joliebibi augustus 31, 2013 bij 11:28 am #

    Ik heb nog nooit een product van Clinique gebruikt 😀 Wil ik wel eens proberen! 😀 x

  12. iliveformydreams augustus 31, 2013 bij 2:07 pm #

    Klinkt goed, nog nooit een product van gebruikt..

  13. demi&franca augustus 31, 2013 bij 3:41 pm #

    Ze lijken mij erg fijn !

  14. Chahrazad september 1, 2013 bij 2:15 am #

    Clinique heeft fijne producten.

  15. Keytothefuture september 2, 2013 bij 7:22 pm #

    Dit klinkt best goed moet ik zeggen!

  16. Maria Antoinette september 6, 2013 bij 6:31 pm #

    Fijn zo’n scrub die je dagelijks kunt gebruiken zeg!

    Liefs,

    Maria

  17. Marije september 9, 2013 bij 3:54 pm #

    Fijne review! Lijkt me een heerlijke scrub! ben sinds kort ook helemaal verslaafd aan het ‘3 stappen reinigingspaln’ van Clinique! 😀

Trackbacks/Pingbacks

  1. Opgemaakt augustus 2013 | Gurlystyle - september 5, 2013

    […] Formula 100 ml I Love dit product. Ik heb er ook een review over geschreven en die vindt je hier. Ik koop het altijd als er een actie/aanbieding is en heb daarom dus een back-up […]

Geef een reactie

