Essence Me & My Ice Cream Nagellak

22 Aug

REVIEW & SWATCH: Essence Me & My Ice Cream Nagellak. Essence heeft deze maand een schattig en snoepig limited editon collectie uitgebracht met de naam Me & My Ice Cream. Als nagellak liefhebber heb ik de nagellakjes uit deze collectie meegenomen.

Op de foto vlnr: 01 Ben & Cherries, 02 Always In My Mint, 03 Ice, Ice Baby en 04 Icylicous.

01 Ben & Cherries

Ben & Cherries is in werkelijkheid roze en niet paars. De kleur van deze nagellak is pastel roze met een lichte shimmer erin. Het lakken met deze nagellak vindt ik erg lastig. De kwast is heel stug en lakt daardoor streperig. Daarom heb ik drie dunnen laagjes moeten gebruiken om het mooi dekkend te kunnen lakken.

02 Always In My Mint

Always in My mint is zoals de naam doet vermoeden een mint kleurtje met een lichte shimmer. Ook deze nagellak lakt lastig en streperig. Ik heb hier drie laagjes gebruikt.

03 Ice, Ice Baby

Ice, Ice Baby is in werkelijk veel minder paars maar meer een lavendel pastel kleurtje. Ook hier zit een lichte shimmer in de lak. De shimmer is in deze kleur het duidelijkst aanwezig. Deze nagellak lak ook weer lastig en streperig waardoor ik ook hier drie laagjes heb moeten gebruiken.

04 Icylicous

Icylicous is een pastel abrikozen kleur met een lichte shimmer. Zoals haar zusjes lakt deze nagellak ook erg lastig en streperig. Op de foto heb ik drie laagjes gebruikt.

De kwast bij deze nagellakjes is plat en recht afgesneden. In het nagellak flesje zit 10 ml product.

Ik vindt de kwaliteit van het lakken erg tegenvallen bij deze nagellakjes maar de kleuren vindt ik wel weer super. Alleen om de kleurtjes zal ik de nagellak vaker gebruiken. Alle kleurtjes samen, op elke nagel een andere kleur is ook heel erg leuk. Als je geduld hebt met lakken zijn dit hele leuke nagellakjes.

Essence Me & My Ice Cream nagellak is verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister en kost € 1,89 per stuk.

38 Reacties to “Essence Me & My Ice Cream Nagellak”

  1. Eline augustus 22, 2013 bij 1:25 pm #

    Hele lieve lakjes, jammer dat de kwaliteit tegenvalt, goede review!

  2. vanessa augustus 22, 2013 bij 2:00 pm #

    Prachtige lakjes! Jammer van de kwaliteit x

  3. joycelysanne augustus 22, 2013 bij 2:32 pm #

    ik vind de kleurtjes heel leuk!

  4. Evelientje augustus 22, 2013 bij 2:39 pm #

    Jammer van de kwaliteit, maar ik vind ze wel erg mooi. Ik heb lang getwijfeld of ik ze zou halen, maar ik sla toch maar over. Wat maak je trouwens prachtige swatches. Heel erg mooi!

  5. Ellen augustus 22, 2013 bij 3:21 pm #

    Leuke pastelkleurtjes! Voor die prijs kan je natuurlijk niet echt heel goede kwaliteit verwachten.

  6. joandjuonblog augustus 22, 2013 bij 3:51 pm #

    Leuke kleurtjes & je hebt echt btw. hele mooie nagels! Wel jammer van de kwaliteit, anders had ik ze misschien wel gekocht.

  7. Just a Girl ... augustus 22, 2013 bij 6:19 pm #

    Hele mooie lakjes !! Toevallig heb ik ze vandaag ook gekocht en zullen ze binnenkort op mijn blog te bewonderen zijn 😉 hihi !!
    Mooie nagels heb je !!

  8. Lidewij augustus 22, 2013 bij 6:22 pm #

    ik vind je swatches onwijs mooi! Jammer dat de lakjes niet zo fijn werken 😦

  9. beautyjuf augustus 22, 2013 bij 7:22 pm #

    Wat een lieve kleurtjes! 🙂

  10. Lexi augustus 22, 2013 bij 10:40 pm #

    Ik vind dat je heel mooi lakt! Jammer dat ze zo streperig zijn!

  11. joanne augustus 23, 2013 bij 7:37 am #

    echt mooie kleurtjes! Vooral de eerste 2 🙂

  12. beautybandita augustus 23, 2013 bij 1:43 pm #

    Als eerste! Je hebt hele mooie nagels :). Dan ik vind de kleurtjes erg mooi, zoet en lief. Alleen jammer van het streperige idd. Hoewel het mij niet heel erg opvalt :).

    Liefs,

    Maria

    • Gurlystyle augustus 23, 2013 bij 4:48 pm #

      Bedankt! Ik zit me te bedenken dat ik het misschien toch niet heel goed heb beschreven. De lak dekt in 2 lagen alleen omdat de kwast “hard” is krijg je strepen en moet je een derde dikkere laag lakken in 1 keer om het netjes te sluiten. Het lakken is gelukkig goed gelukt 🙂

  13. Jhemyla augustus 23, 2013 bij 2:10 pm #

    Ik vind het ontzettend mooie kleuren!

  14. Carmen augustus 23, 2013 bij 5:41 pm #

    wauw ik hou echt van die kleurtjes! Leuk!

    Liefs, Carmen
    http://www.mydailyfashiondosis.com

    Volg me ook op instagram @carmen_mydailyfashiondosis

  15. Undercover Unicorns augustus 23, 2013 bij 10:48 pm #

    Ben&Cherries lijkt me heel mooi. Jammer dat ze niet zo goed lakken 😦

  16. BonBeauty augustus 24, 2013 bij 11:14 am #

    Leuke kleurtjes, ik nd ook Ben & Cherries het mooist denk ik. De peach kleurig vind ik ook tof. Wel jammer idd dat het kwastje zo lastig lakt.

  17. Kimberly augustus 24, 2013 bij 11:44 am #

    Die roze is toch ook wel erg mooi!

  18. Polish Alcoholic augustus 24, 2013 bij 4:15 pm #

    Love these shades, but I thought that the application wasn’t going to be great when I first saw them. I’m not sure if I’m going to pick these up. The colors are just so pretty!

  19. Eline augustus 25, 2013 bij 11:53 am #

    Prachtige lakjes!

  20. Bo augustus 26, 2013 bij 11:00 am #

    De kleurtjes zijn echt super! Jammer dat de kwaliteit een stuk minder is.

  21. Nicky augustus 26, 2013 bij 12:42 pm #

    Mooie swatches! Ik ben in het algemeen geen fan van Essence nagellakken maar heb wel de 3 onderste gekocht. Ik moet ze nog wel testen.

  22. AM augustus 26, 2013 bij 5:32 pm #

    Mooie kleuren! Jammer van de kwaliteit! 😦

  23. Sanne augustus 26, 2013 bij 7:56 pm #

    Hele mooie kleuren, jammer van de kwaliteit… ):

  24. LifeOfBun augustus 27, 2013 bij 1:03 am #

    Zo’n vrouwelijke kleurtjes! Zou awesome zijn als ze wat beter waren! >_< Kwou dat Catrice dr eens een graai naar deed!

  25. Budgetproof.nl augustus 27, 2013 bij 3:14 pm #

    Jammer dat de kwaliteit niet veel soeps is want de kleurtjes zijn echt heel leuk!

  26. Lois Lorinde augustus 27, 2013 bij 5:22 pm #

    Prachtige kleurtjes! Ik heb het mintkleurige lakje en vind hem juist wel fijn 🙂

  27. Selena augustus 30, 2013 bij 10:46 am #

    Allemaal, stuk voor stuk, super mooie kleurtjes. love it!

  28. Esmée Lifestyle augustus 30, 2013 bij 6:17 pm #

    Wauw mooie lakjes! Je hebt je nagels ook mooi gelakt. x

  29. iliveformydreams september 3, 2013 bij 9:48 am #

    Mooie kleurtjes!!

  30. laurabeauty september 3, 2013 bij 8:46 pm #

    Ik hou echt van zulke zachte kleurtjes!

  31. Marije september 9, 2013 bij 3:39 pm #

    Zo jammer! De kleurtjes vind ik echt tof!!
    Je hebt wel weer práchtig gelakt zeg (ondanks de kwaliteit 😉 X

  32. beautybyjuly september 14, 2013 bij 11:27 am #

    Zonde van de kwaliteit maar wel mooie kleurtjes

  33. Lisanne oktober 6, 2013 bij 10:27 am #

    Wauw!

Geef een reactie

