Glossybox Essentials Juli 2013

20 Aug

UNBOXING: Glossybox Essentials Juli 2013. Eind juli heb ik de Glossybox Essentials besteld omdat deze verkocht werd voor € 8,- inclusief verzenden. Voor die prijs wilde ik hem wel eens proberen. Ik moest alleen heel lang wachten op de Glossybox Essential. Ik kreeg hem pas halverwege augustus, eind vorige week binnen. Ik laat me daardoor de pret niet derven want ik ben toch heel benieuwd wat erin zit.

Leuk! Dit ziet er heel goed uit voor een essentials box. Ik had geen hoge verwachtingen, ik verwachte wat basis drogisterij artikelen maar deze items zijn allemaal wel leuk en er zitten ook super leuke items bij zoals de nagellak. In de box zitten 4 fullsize producten en 2 travelsize producten. De waarde van deze box is € 30,69 (obv adviesprijs fullsize producten)

1. Puma – Sync Women eau de toilette

In mijn pubertijd droeg ik vaak een Puma geurtje. Al droeg ik niet dit geurtje doet de parfum met toch denken aan mijn pubertijd. Het is een zoete fruitige geur. In het flesje zit 20 ml en kost € 10,95.

2. Gliss Kur Ultimate Oil Elixir Conditioner

Ik gebruik graag de shampoo en conditioner van dezelfde lijn, dus jammer dat ik nu alleen de conditioner heb. Wie weet, misschien ga ik nog de shampoo halen of gebruik ik het toch zonder bijbehorende shampoo. De conditioner ruikt lekker en ziet er uit als vloeibaar goud, ik ben benieuwd. De conditioner zit in een fullsize flacon van 200 ml en kost € 7,49.

3. The Body Shop – Shea Body Butter

The Body Shop producten vindt ik meestal altijd goed. De Shea Body Butter heb ik wel eens eerder gehad en ik was daar heel tevreden over. De Shea Body Butter ruikt lekker, smeert lekker en voelt heerlijk aan op de huid. De body butter zit in een travelsize verpakking van 50 ml en kost € 6,-.

4. Golden Rose Fashion Color Naillacquer 92

In de Glossybox van mei zat mijn eerste Golden Rose Fashion Color nagellak en daar was ik heel tevreden over. Dus ik ben ook wel heel happy dat ik er nog een heb gekregen. Dit maal een royal blauw kleurtje. Fahion Color nagellak van Golden Rose zitten in miniflesje van 5,5 ml en koste € 2,95.

5. Rexona – Linen Dry deodorant

Mini deodorant flesjes zijn heel handig voor in je tas en vooral nu met het warme weer. Dit flesje kan ik goed gebruiken dus die gaat mee in mijn handtas als degene die ik nu gebruik op is. Er zit 35 ml in het flesje en deze kost € 1,50.

6. Montagne Jeunesse – Dragon Fruit Sauna Masker

Dit masker is een self heating masker met dragon fruit en pulped kiwi. Ik denk dat ik dit niet zo lekker zal gaan vinden omdat het warm wordt. Maar misschien wel van de winter, dus denk dat ik het ga bewaren tot dan. Dit masker van Montagne Jeunesse kost € 1,80.

Het is geen hele spannende box maar wel leuk en met direct bruikbare artikelen. Vindt vooral de nagellak en het geurtje heel leuk. Door de inhoud van deze box wil ik de Glossybox Essentials nog een keer bestellen.

De Glossybox Essentials is te bestellen op Glossybox.nl en kost € 10,95 (eenmalig, geen abonnement).

23 Reacties to “Glossybox Essentials Juli 2013”

  1. Eline augustus 20, 2013 bij 1:48 pm #

    Ik vind het dit keer een hele leuke box!

  2. lindavmeer augustus 20, 2013 bij 1:57 pm #

    Leuke box! Ik heb zelf een abbo op glossybox 🙂

  3. Lieze augustus 20, 2013 bij 2:59 pm #

    Leuke box! Ik wil zo graag nog een keer een abbo…

  4. abeautytorock augustus 20, 2013 bij 3:04 pm #

    Wat een toffe inhoud! Hij is zeker die 8€ waard!

  5. joycelysanne augustus 20, 2013 bij 3:15 pm #

    leuk boxje!

  6. Trendlish augustus 20, 2013 bij 4:16 pm #

    Wat een leuke inhoud! Echt tof! Ik ben benieuwd naar die Puma parfum geur! En wat een mooi blauw nagellakje zit erbij!

  7. beautyjuf augustus 20, 2013 bij 4:53 pm #

    Wow, cheap..! Ik vind de inhoud erg leuk 🙂

  8. BonBeauty augustus 20, 2013 bij 5:33 pm #

    Wat leuk dat er ook een bodybutter van de tbs in zit, lekker:)

  9. iliveformydreams augustus 20, 2013 bij 6:55 pm #

    Leuke box. Veel plezier met de inhoud 🙂

  10. vanessa augustus 20, 2013 bij 6:55 pm #

    Wat een leuke box! Fijn dat er ook een geurtje in zit x

  11. Marije augustus 20, 2013 bij 10:13 pm #

    Leuke box! hele fijne inhoud! maskertje en de bodybutter zijn heel fijn! 😀 ben ook benieuwd naar t lakje! X

  12. Vera augustus 20, 2013 bij 11:23 pm #

    Hele leuke box! Lijken me leuke producten ^^

  13. Jewelyz augustus 21, 2013 bij 8:07 am #

    Oh erg leuke inhoud dit keer! Vooral die bodybutter 😀

  14. Nicky augustus 21, 2013 bij 8:11 am #

    Ik vind de inhoud heel leuk, de bodybutter, geurtje en nagellak, leuk!

  15. Tessabd augustus 21, 2013 bij 10:02 am #

    zo, die is goed gevuld!

  16. Lidewij augustus 21, 2013 bij 2:45 pm #

    Ik word er niet heel wild enthousiast van, hoewel die body butter wel heerlijk is! Jammer dat je alleen de conditioner hebt inderdaad, ik vind het zelf ook altijd fijn om dat te combineren. En dat masker zou ik wel proberen hoor, het geeft een heel apart, maar wel prettig, gevoel op je huid!

  17. Evelientje augustus 21, 2013 bij 5:27 pm #

    Ik word niet helemaal wild, maar ik vind het op zich wel leuke producten.

  18. ambervdijl augustus 22, 2013 bij 10:54 am #

    Voor €8,- vind ik het een leuke box, maar niet voor meer geld.

  19. Demi augustus 22, 2013 bij 11:03 am #

    Leuke producten, heetlijk zo’n bodybutter 🙂

    • Demi augustus 22, 2013 bij 11:03 am #

      Ik bedoel heerlijk!

  20. Allissa augustus 22, 2013 bij 12:10 pm #

    Ik vind het wel een box met handige bruikbare dingen!

  21. Sanne augustus 26, 2013 bij 7:57 pm #

    Heel leuk! 😀

  22. Jasmijn en Bobbie november 8, 2013 bij 4:18 pm #

    Een leuke box! Ook leuk om te lezen als artikel in plaats van een filmpje!

Geef een reactie

