Sleek Candy Collection

14 Aug


REVIEW & SWATCH: Sleek Candy Collection. Sleek bracht op 5 juni 2013 de collectie Candy uit met drie prachtige items. Een eyeshadow pallet, een lipproduct en een blush pallet. De items in deze collectie hebben allemaal zoet en lieve kleuren. Zelfs de verpakking op de foto hierboven is heel zoet.



Op de foto vlnr: i-Divine-I-Candy Eyeshadow pallet  * Lol-Lip-Pop Pout Paint  *  Sweet Cheeks Blush By 3.

De paletten zijn zoals alle andere pallet van Sleek: zwart, strak design, hard plastic en met een spiegel.

i-Divine-I-Candy Eyeshadow pallet

In dit pallet zitten tien prachtige zoete kleuren met matte, shimmer en pearl finish. Ik was bang dat de kleuren niet goed gepigmenteerd zouden zijn omdat het deels zachte kleuren zijn, maar nee hoor, de oogschaduwen zijn alle heel goed gepigmenteerd.


Alle kleuren hebben namen zoals alle palleten van Sleek die nu worden verkocht.


Strawberry Sherbet is een fel roze kleur met een shimmer finish.
Bon Bon is een roze paarse kleur met een pearl finish.
Parma Violet is een matte donker paarse kleur.
Apple Sour is een donkere mint groen met een pearl finish.
Pearl Drop is een gif groene kleur met een shimmer finish.
Flump is een matte paarse kleur.


Liquorice is een matte donker grijs zwarte kleur.
Blue Fizzle is een donker blauwe kleur met een shimmer finish.
Aniseed is een rood roze kleur met een pearl finish.
Bubble Gum is een fel blauwe kleur met een matte finish.
Mint Cream is een donker mint groene kleur met een lichte shimmer finish.
Cream Soda is een witte kleur met een pearl finish.

Lol-Lip-Pop Pout Paint

Pout Paints van Sleek zijn heel goed gepigmenteerde vloeibare lip paints. De Lol-Lip-Pop Pout Paint heeft een Barbie roze kleur.


Links heb ik de Pout Paint uitgesmeerd en rechts een druppel rechtstreeks uit de tube.

Sweet Cheeks Blush By 3

In dit pallet zit drie keer een roze blush met verschilende finishes, een cream, een matte en een shimmer.
Op de foto vlnr: Candy Floss, Dolly Mix en Cupcake. Cupcake lijkt op deze foto oranje roze maar het is rood roze kleur.


Op de foto hierbij heb ik alle kleuren twee keer geswatched met één veeg waarbij ik de tweede keer de kleur heb vervaagt. De kleuren zijn alle heel goed gepigmenteerd.
Candy Floss is een rood roze cream blush.
Dolly Mix is een licht roze matte blush.
Cupcake is een rood roze blush met subtiele shimmers.

Sleek heeft weer een hele leuke collectie uitgebracht. Ik vindt vooral het eyeshadow pallet super mooi en ben heel enthousiast over de Pout Paint, ik wil er meer proberen.

i-Divine-I-Candy Eyeshadow pallet voor € 10,-, Lol-Lip-Pop Pout Paint voor € 7,- en Sweet Cheeks Blush By 3 voor € 13,- verkrijgbaar bij Sleekmakeup.com.

 

30 Reacties to “Sleek Candy Collection”

  1. Eline augustus 14, 2013 bij 12:40 pm #

    Dat palette heb ik ook, moet zeggen dat de andere producten er ook goed uitzien!

  2. joycelysanne augustus 14, 2013 bij 12:44 pm #

    prachtige producten!

  3. Lidewij augustus 14, 2013 bij 12:48 pm #

    Ohh, dat palette heb ik ook! Jij bent meteen helemaal losgegaan met die collectie, leuk om te zien 😀

  4. Tessabd augustus 14, 2013 bij 12:57 pm #

    waaw heftige collectie! ben wel benieuwd naar de pout paint op de lippen

    • Gurlystyle augustus 14, 2013 bij 11:30 pm #

      Ik heb veel fotos gemaakt van de Pout Paint op mijn lippen maar geen die de juiste kleur weergeven, het was allemaal te licht en te zacht 😦

  5. abeautytorock augustus 14, 2013 bij 1:01 pm #

    Wat een leuke collectie en een felle kleurtjes! Het palette spreekt me het meeste aan

  6. Amy augustus 14, 2013 bij 1:06 pm #

    Wauw vooral het palette is prachtig ❤

  7. Vera augustus 14, 2013 bij 1:44 pm #

    Wat een prachtig palette!

  8. lifebyhannnah augustus 14, 2013 bij 2:06 pm #

    Wauw leuke collectie! Dat palette is geweldig!

  9. Marije augustus 14, 2013 bij 2:10 pm #

    Oogschaduw palette is práchtig! 😀 Ik hou wel van een hele felle ooglook op z’n tijd! X

  10. Eline augustus 14, 2013 bij 3:23 pm #

    Oooh, wauw, dat oogschaduw palette, wat mooi! Supertoffe kleuren!

  11. robin ♡ augustus 14, 2013 bij 10:33 pm #

    ik vind die blushes echt mooi!

  12. Maria Antoinette augustus 15, 2013 bij 7:54 am #

    Wauw wat een kleur! Ik ben zelf ook gek op sleek, sinds ik twee matte lipsticks van het merk kocht. Nogsteeds zo veel plezier van 🙂

    Liefs,

    Maria

  13. Lizzy augustus 15, 2013 bij 10:34 am #

    Ooooh so pretttyyyyy. Die wil ik ook! Leuke blog heb jij!

  14. Kiss & Make-up augustus 15, 2013 bij 2:49 pm #

    Stuk voor stuk mooie producten, Sleek doet het bij mij altijd goed 🙂

  15. thestoryofbeauty augustus 16, 2013 bij 9:26 am #

    Wauw, mooie producten!

  16. Zoë augustus 16, 2013 bij 5:20 pm #

    Heel mooie kleurtjes! Lekker schattig 🙂

  17. Mme Sophistique augustus 16, 2013 bij 9:03 pm #

    wat een heerlijk zoete kleurtjes! supermooi

  18. Amber augustus 18, 2013 bij 4:33 pm #

    De collectie is inderdaad weer erg leuk. Goede review. Je hebt een erg leuke blog, ik volg je vanaf nu via Bloglovin, zou leuk zijn als je me terug volgt!

  19. Jewelyz augustus 18, 2013 bij 7:37 pm #

    Oh wat een mooi palette! Vooral Apple Sour ziet er geweldig uit.

  20. Sanne augustus 18, 2013 bij 8:08 pm #

    Echt die palette wil ik ook! (ook al doe ik nooit make up – gewoon omdat het zulke mooie kleuren zijn) Die is zo mooi! (:

  21. Jhemyla augustus 19, 2013 bij 12:30 pm #

    Woww dat palet is echt prachtig!!

  22. iliveformydreams augustus 19, 2013 bij 2:29 pm #

    Ziet er goed uit!

  23. rosanne1998 augustus 19, 2013 bij 6:48 pm #

    Mooie producten! Vooral het palette is prachtig!

  24. Mattania (@Qtplace) augustus 19, 2013 bij 8:20 pm #

    oeh zo mooi! geweldige collectie

  25. Allissa augustus 22, 2013 bij 12:06 pm #

    Heavennn! Vooral de blushes.

  26. Evelientje augustus 22, 2013 bij 2:47 pm #

    Oh, wat hou ik toch van Sleek….

  27. Lois Lorinde augustus 27, 2013 bij 5:21 pm #

    Het palette heb ik ook, echt prachtig!

Geef een reactie

