Catrice to be discontinued nagellak

7 Aug

SWATCH: Catrice to be discontinued nagellak. Het zijn er in totaal zes, zes kleuren nagellak die uit het assortiment van Catrice worden gehaald. Deze nagellak is nu verkrijgbaar met een korting van 50%. Toevallig had ik hiervan al vijf kleuren in mijn bezit en de zesde heb ik deze week voor € 1,50 meegenomen bij de Kruitvat.

Het gaat om de kleuren: 03 Papa Don’t Peach, 29 Wil You Berry Me?!, 31 Even More Heavy, 33 In the Armee Glow, 34 Squeeze Me en 06 My Café Au Lait At Nôtre-Dame. Hierboven van links naar rechts afgebeeld.

03 Papa Don’t Peach

Papa Don’t Peach is een prachtig oranje perzikkleur. Het is minder had oranje maar meer donker perzikkleurig.

29 Wil You Berry Me?!

Wil You Berry Me?! is een roze paarse kleur en wat donkerder dan op de foto.

31 Even More Heavy

Even More Heavy is een prachtig donker paarse lak met shimmers.

33 In the Armee Glow

In the Armee Glow is een groen goud lakje.

34 Squeeze Me

Squeeze Me is een donker blauwe keur met hele fijne gouden shimmers.

06 My Café Au Lait At Nôtre-Dame

My Café Au Lait At Nôtre-Dame is zoals de naam al zegt een koffiekleur maar dan een koffie met heel veel melk.

Alle foto’s zijn in direct zonlicht genomen. Kleuren zullen uit de zon iets donkerder uitvallen behalve Papa Don’t Peach. Ik heb voor elke nagel twee laagjes nagellak gebruikt.

Catrice to be discontinued nagellak nu voor € 1,50 verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister.

27 Reacties to “Catrice to be discontinued nagellak”

  1. upcloseandpolished augustus 7, 2013 bij 7:17 am #

    What does it say? These 6 will be discontinued?And they are now 50% off?

    • Gurlystyle augustus 7, 2013 bij 9:26 am #

      yes 🙂 and they are now sold for just € 1,50 a piece (50% off). Do you know the brand?

      • upcloseandpolished augustus 7, 2013 bij 9:35 am #

        I have a few, Sabrina sent me 4 once 🙂 I love them :)!!!!!!

  2. Nicky augustus 7, 2013 bij 7:49 am #

    Mooi lakjes en voor die prijs zou ik ze ook niet laten liggen. Moet vandaag toch bij de kruidvat zijn dus ben benieuwd wat ik nog zal aantreffen

    • Gurlystyle augustus 7, 2013 bij 9:27 am #

      ben benieuwd wat je voor beauty items je allemaal mee genomen hebt van de Kruitvat en welke nagellak

  3. Marije augustus 7, 2013 bij 7:52 am #

    De meesten heb ik maar ga de andere nog gauw even halen denk ik 😉 Thnx vr de tip! Je hebt weer keurig gelakt zeg! X

    • Gurlystyle augustus 7, 2013 bij 9:30 am #

      krijgen we dan een shoplog, vindt ik altijd zo leuk om te zien.Thnx, vindt je het echt netjes

  4. beautyjuf augustus 7, 2013 bij 8:10 am #

    Squeeze Me vind ik een prachtige kleur! Ik vind de kwaliteit van de kwastjes en de doppen niet meer zo geweldig van Catrice. Hopelijk hebben ze dat aangepast….

    • Gurlystyle augustus 7, 2013 bij 9:32 am #

      Catrice is inderdaad kwalitatief geen super goede lak maar voor de prijs kwaliteitsverhouding vindt ik het altijd oké. ben benieuwd of ze wat verbeterd hebben met de nieuwe kleuren

  5. Eline augustus 7, 2013 bij 8:14 am #

    Wauw, Squeeze Me is echt top!

  6. vanessablogt augustus 7, 2013 bij 8:26 am #

    Dat roze lakje is mooi! ❤

  7. birds4free augustus 7, 2013 bij 9:35 am #

    De kleuren zien er allemaal zo mooi uit! 😮

  8. Françoise augustus 7, 2013 bij 9:49 am #

    wauw!

  9. elegantic augustus 7, 2013 bij 10:33 am #

    Wat een mooie kleurtjes!

  10. Kiss & Make-up augustus 7, 2013 bij 10:35 am #

    Jammer van Papa Don’t Peach. Wat een leuke kleur!

  11. lifebyhannnah augustus 7, 2013 bij 10:58 am #

    06 en 31 zijn echt mooi zeg! Ik ga meteen kijken bij mijn Kruitvat of ze daar nog zijn!

  12. BonBeauty augustus 7, 2013 bij 1:49 pm #

    Even More Heavy! wat een prachtige kleur is dat he, jammer dat die uit het assortiment gaat, maar gelukkig komt er genoeg moois voor terug;) Je foto’s zien er weer goed uit!

  13. Anna augustus 7, 2013 bij 4:01 pm #

    Ow wauw, demroze en de paarse zijn echt mijn favoriet! -,50 vind ik trouwens niet veel voor zo’n mooi lakje.
    Xx

  14. Budgetproof.nl augustus 7, 2013 bij 4:27 pm #

    Zonde! Er zitten mooie kleurtjes bij, maar voor 1,50 inslaan is altijd leuk ;).

  15. fascinatingnails augustus 7, 2013 bij 5:18 pm #

    Waauw! Allemaal mooie kleurtjes! 😉

  16. Janine augustus 7, 2013 bij 5:53 pm #

    Wauw , Squeeze Me en Armee Glow . Maar zijn dit je eigen nagels ? want hoe krijg jij
    de nagellak zo mooi glad over je nagels. ik heb dat meestal bij een hand de andere hand
    is echt een ramp. Heb je misschien goede tips?

    • Gurlystyle augustus 9, 2013 bij 2:31 pm #

      Nee zijn niet helemaal mijn eigen nagels, er zit een acryl laag overheen(mijn nagels zijn heel dun en scheuren en buigen heel snel. Ik heb wel een tip voor een gladde opervlakte en dat is een goede basecoat gebruiken. Mijn linkerhand is soms ook niet heel mooi, maar hoe vaker je je nagels lakt hoe handiger je erin wordt

  17. Lidewij augustus 7, 2013 bij 6:49 pm #

    Wow, wat jammer dat die eruit gaan! Thanks for sharing, vooral Even More Heavy en Squeeze Me wil ik nog wel scoren!

  18. Dionne (@Diolifestyle) augustus 7, 2013 bij 10:10 pm #

    Wat een mooie lakjes!

  19. Tessabd augustus 8, 2013 bij 9:04 am #

    Oh de laatste vind ik wel heel tof, als ik hem nog tegen zou komen pak ik hem mee! handig artikel

  20. Shana augustus 10, 2013 bij 10:20 am #

    Dat roze lakje is zo mooi ! 🙂

  21. withoutmagic augustus 14, 2013 bij 4:21 pm #

    Dat zijn enorm leuke kleuren voor nagellak ;D

Geef een reactie

