Catrice Glamazona nagellak

3 Aug

REVIEW & SWATCH: Catrice Glamazona Limited Edition nagellak. De nieuwe collectie van Catrice ligt in de winkel. Deze collectie genaamd Glamazona bevat vijf nagellakjes waarvan één crackle lak.

Op de foto hierboven vlnr: Dirty Liana  *  I Got The Flower!  *  I’am A Survivor  *  Lime Heart Is Beating Like A Jungle Drum  *  cARMOURflage.

Catrice Glamazona – Dirty Liana

Dirty Liana is echt een kleur voor mij. Het is een prachtig teal kleurtje, heel mooi. Deze nagellak lakt fijn en ik had in één laag al een redelijk dekking. Ik heb toch een tweede laag aangebracht voor een volledige dekking.

Catrice Glamazona – I Got The Flower!

I got the flower is een donker paarse ofwel violet kleur. Deze nagellak lakt fijn en dekt in één laag al heel goed. Ik heb twee laagjes gebruikt voor het bovenstaande resultaat.

Catrice Glamazona – I’am A Survivor

I’am a survivor is een rood dat tegen oranje aanzit. Op de foto lijkt deze meer oranje maar het is toch echt meer rood, een donker koraal rood. Ik denk dat vele meiden deze kleur heel mooi zullen vinden. Deze nagellak lakt fijn en in één laag zit het er al netjes en dekkend op, toch heb ik een tweede laag aangebracht omdat ik dat altijd doe.

Catrice Glamazona – Lime Heart Is Beating Like A Jungle Drum

Lime heart is beating like a jungle drum is een prachtig oud geel kleurtje. Deze nagellak lakt niet fijn want je trekt met een extra laag je oude laag open waardoor het dekkend lakken heel lastig wordt. Ik heb hier drie lagen gebruikt om het dekkend te krijgen en dat is aardig gelukt.

Catrice Glamazona – cARMOURflage

Carmourflage is een goudkleurige crackle lak. Dit was mijn derde poging met de crackle lak maar mooi lakken daarmee is niet gelukt. De nagellak cracked heel lelijk zoals je kan zien op de foto. Op mijn pink nagel heb ik een dunne laag aangebracht en op de rest van mijn nagels een royale laag.

Alle lakjes lakken fijn behalve de gele lak en de Crackle lak is vreselijk. Deze zou ik dan ook laten liggen. De nagellakjes hebben een “normale” droogtijd. Mijn favo is toch Lime Heart Is Beating Like A Jungle Drum (geel) ook al lakt deze niet fijn maar de kleur vindt ik prachtig.

Catrice Glamazona nagellak is verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister voor € 2,99 per stuk.

26 Reacties to “Catrice Glamazona nagellak”

  1. Eline augustus 3, 2013 bij 6:46 am #

    Het groene lakje is wel heel mooi, jammer dat de crackle niet beviel!

  2. Kiss & Make-up augustus 3, 2013 bij 9:24 am #

    Die top coat is eigenlijk wel tof, speciaal effect!

  3. themakeuphotspot augustus 3, 2013 bij 9:56 am #

    Die gele en die paarse vind ik erg leuk misschien nog ff scoren!

  4. Bo augustus 3, 2013 bij 10:07 am #

    Leuke kleurtjes! Jammer van de crackle nagellak, maar ben daar sowieso geen groot fan van,

  5. iliveformydreams augustus 3, 2013 bij 11:04 am #

    Mooie kleurtjes, vooral de eerste!!

  6. allsweetbeauty augustus 3, 2013 bij 11:20 am #

    Vind de gewone lakjes erg mooi! De crackle vind ik teleurstellen.

  7. joycelysanne augustus 3, 2013 bij 12:44 pm #

    ik vind het erg leuke lakjes!

  8. Amy augustus 3, 2013 bij 12:52 pm #

    Leuke en unieke kleurtjes! Vooral Dirty Liana vind ik erg mooi.

  9. edithmeijer augustus 3, 2013 bij 1:05 pm #

    Leuke lakjes en mooie nagels heb je!

  10. Sheela augustus 3, 2013 bij 1:30 pm #

    Mooie kleurtjes x

  11. vanessa augustus 3, 2013 bij 1:57 pm #

    Wat een mooie, frisse kleurtjes!

  12. Kimberly augustus 3, 2013 bij 3:22 pm #

    Dirty Liana is mijn favoriet!

  13. Michelle augustus 3, 2013 bij 5:43 pm #

    Het zijn allemaal erg mooie kleurtjes! Maar vooral de laatste ziet er erg tof uit!

  14. demi&franca augustus 4, 2013 bij 7:58 am #

    Wauw mooi kleurtjes.

  15. Marije augustus 4, 2013 bij 9:27 am #

    Ze zijn allemaal leuk! Wat kun je toch mooi lakken ook!
    Helaas hebben ze de gele en de Dirty Liana steeds niet hier in het Kruidvat filiaal bij mij in de buurt maar als ik ergens anders kom neem ik ze zeker nog mee 😉
    De crackle werkte bij mij ook niet maar hij schijnt het wel te doen op een liquid sand lakje…

    • Gurlystyle augustus 4, 2013 bij 12:38 pm #

      De gele is vindt ik zelf echt heel mooi. Ik ga de crackle op een liquid sand lakje proberen, ik heb er ergens(weet niet meer bij wie) een blogartikel over gezien

  16. Purpurapapilio Nails augustus 4, 2013 bij 10:11 am #

    mooie lakken! 🙂

  17. BonBeauty augustus 4, 2013 bij 10:53 am #

    I got the flower en Dirty liana vind ik het mooist van alles kleurtjes. Oh wat heb jij toch mooie nagels;)

  18. Elisa ♥Memorabledays (@KawaiiPeachies) augustus 4, 2013 bij 2:51 pm #

    het groene lakje is wel de mooiste! 😀 ik houd super veel van catrice^^!

  19. Sanne augustus 4, 2013 bij 6:52 pm #

    Wauw die kleuren komen zo mooi er uit! En wat een lange nagels heb je 0_0… 😀

  20. Mme Sophistique augustus 5, 2013 bij 8:19 am #

    ik heb de crackle ook, afschuwelijk spul, brr ik krijg er de rillingen van hoe erg het lakt

  21. Vera augustus 6, 2013 bij 2:16 pm #

    Wauw, die rood/oranje achtige! ^^

  22. Maria Antoinette augustus 6, 2013 bij 8:15 pm #

    Wauw! Ik zou voor “I’m a survivor” gaan. Super mooie kleur!

    Liefs,

    Maria

  23. Nicky augustus 7, 2013 bij 7:50 am #

    Dirty Liana vind ik het mooiste…

  24. Anna augustus 8, 2013 bij 4:14 pm #

    WAUW die eerste twee vind ik echt geweldig mooi.

Trackbacks/Pingbacks

  1. NOTD A Brazilian Crackle | Gurlystyle - augustus 11, 2013

    […] A Brazilian Crackle. Nadat ik zwaar teleurgesteld was met de nieuwe crackle lak van Catrice had ik het helemaal gehad met deze effect lakken. Ik was er ook nooit echt helemaal enthousiast […]

Geef een reactie

