Opgemaakt juli 2013

1 Aug

OPGEMAAKT: producten opgemaakt in juli 2013. De maand juli is weer voorbij, wat gaat de tijd snel, en mijn opgemaakte maandje is ook weer helemaal vol. Nou moet ik er wel bij zeggen dat veel producten al bijna op waren voordat juli begon en ik deze al maanden in gebruik heb.


In de categorie “Hands” heb ik opgemaakt:
>> Palmer’s Cocoa Butter Handcrème 100 gr.
Een lekker dikke handcrème voor de winter of wanneer je handen echt een hydratatie boost nodig hebben. Een nadeel van deze handcrème is dat hij langzaam intrekt. Niet veel bijzonders en daarom zal ik hem voorlopig ook niet opnieuw kopen.
>> Kruidvat Nail Polish Remover Non Acetone 250 ml
Hele fijne nagellak remover, heeft een aangename geur en een leuk prijsje. Ik heb deze nog op voorraad liggen maar als alles op is ga ik hem zeker weer opnieuw kopen.
>> Herôme Nail Polish Remover Zonder Aceton 120 ml
Dit is een hele fijne nagellak remover alleen is deze een stuk duurder dan die van de Kruidvat. Ik zou deze daarom ook niet opnieuw kopen.


In de categorie “Body” heb ik opgemaakt:
>>The Body Shop Maroccan Rose Shower Gel 250 ml
Deze is echt heerlijk, ruikt lekker naar rozen zonder dat het een cheapy roze geur is. Ik wil hem opnieuw kopen, maar ze hebben deze niet meer.
>>The Body Shop Maroccan Rose Body Butter 50 ml (mini)
Dit is het tweede potje body butter dat ik heb opgemaakt alleen is dit een mini. Ik zou deze ook opnieuw willen kopen, maar helaas.
>> Ahava Deadsea Water Mineral Body Lotion 40 ml (tester)
Wow, deze is heerlijk, het heeft een heerlijk geur en smeert lekker op de body. Ik wil deze opnieuw kopen.
>>Rexona Maximum Protection Solid Deo 45 ml
Mijn standaard deo en de enige die echt werkt. Ik heb deze alweer opnieuw gekocht en zal dat ook blijven doen.


In de categorie “Face” heb ik opgemaakt:
>> Clinique Clarifying Lotion Type 2 400 ml
Ik gebruik deze tonic nu al een lange tijd. Het is zacht voor mijn huid en doet zijn werk. Ik heb deze nog op voorraad liggen, koop ze altijd in de aanbieding en dan gelijk een hele hoop.
>> Clinique Liquid Facial Soap Mild 200 ml
Deze heb ik niet alleen opgemaakt maar samen met mijn vriend. Hij gebruikt hem alleen ‘s ochtend tijdens het douche. Wij zijn beide dol op deze facewash. De facewash is mild voor het gezicht en reinigt heel goed. Ook deze heb ik op voorraad liggen.
>> Clinique Take The Day Off Makeup remover 125 ml
Je kan zien dat ik dol ben op Clinique. Deze makeup remover is fijn maar niet wow, ik gebruik net zo makkelijk een goedkoper product en dat ga ik nu ook doen.
>> Nonique Anti Aging Facewash 100 ml
Deze facewash zat in de Glossybox. Ik vindt het wel een  oké product maar heb toch liever mijn Clinique facewash. Klik hier voor de review van de Nonique Facewash.
>> Olaz Regenerist nachtcrème 7 ml (tester)
Deze nachtcrème heeft een shimmer en trek heel langzaam in en ik denk dat ik hiervan uitslag heb gekregen. Nee, deze ga ik nooit meer gebruiken.
>> Lush The Sacred Truth Gezichtsmasker 75 gr.
Love, heerlijk vers masker van Lush die me gezicht zacht aan laat voelen. Ook de geur van deze masker vindt ik lekker. Ik zou deze zeker opnieuw kopen.
>> Purederm Eye Puffiness Minimizing Patches 4 patches
Als ik last heb van zakjes onder mijn ogen, waar ik echt heel weinig last van heb gebruik ik deze patches. Ze doen hun werk en zal deze zeker opnieuw kopen.
>> Skinlite Relaxing & Calming Sheet Mask 1 sheet
Deze sheetmask is heerlijk, klik hier voor de review. Ik zou deze zeker opnieuw kopen
>> Skinlite Firming Lift Sheet Mask 1 sheet
Deze sheetmask vond ik niet zo fijn, ik heb liever de vorige. Klik hier voor de review.
>> Demake’Up Sensitive wattenschijfjes 64 stuks
Mijn standaard watjes voor het verwijderen van mijn oog makeup en voor het gebruiken met tonic voor de rest van mijn gezicht.
>> AM Facette(Action) Sensitive Reinigingsdoekjes 25 stuks
Deze reinigingsdoekjes zijn niet zo fijn. De doekjes zijn te droog en er zit een structuur in waardoor ze te grof op het gezicht aanvoelen. De Reinigingsdoekjes zou ik daarom niet opnieuw kopen.

In de categorie “Overig” heb ik opgemaakt:
>> AH String Inlegkruisjes 36 stuks
>> Derlon(Nettorama) Wattenstaafjes 2×200 Stuks
>> Gillette Venus Breeze Scheermesje

De flesje kunnen de prullenbak in, wat voelt dat heerlijk.

19 Reacties to “Opgemaakt juli 2013”

  1. joycelysanne augustus 1, 2013 bij 8:03 am #

    wat een hoop zeg! nagellakremover vliegt er bij mij ook altijd doorheen!

  2. themakeuphotspot augustus 1, 2013 bij 8:45 am #

    zozo niet te weinig!!

  3. Kiss & Make-up augustus 1, 2013 bij 11:32 am #

    Je hebt je best gedaan! 🙂 Nagellakremover gaat er bij mij ook razendsnel door.

  4. allsweetbeauty augustus 1, 2013 bij 1:32 pm #

    Wow, wat heb je veel opgemaakt!

  5. Sheela augustus 1, 2013 bij 4:09 pm #

    veel opgemaakt, dat masker van lush lijkt me erg lekker x

  6. lisa3001 augustus 1, 2013 bij 4:22 pm #

    Wow je hebt echt veel gebruikt 🙂 Maarja, beter te veel dan te weinig 😉

  7. Marije augustus 1, 2013 bij 6:11 pm #

    Wat véél!
    Zitten fijne producten tussen en ja die nagellakremover haha! gata hier ook al zo hard! 😀

  8. Lidewij augustus 1, 2013 bij 6:29 pm #

    Wat heb je lekker veel opgemaakt! De dag na het opgemaakt filmpje vind ik altijd zo fijn, ben ik lekker van al die lege verpakkingen af! Maar dan begint het weer 😉

  9. BonBeauty augustus 2, 2013 bij 2:36 pm #

    Ah dat heb je weer goed gedaan! De bodylotion van Ahava lijkt me ook een fijn product idd:)

  10. iliveformydreams augustus 2, 2013 bij 6:24 pm #

    Hoop opgemaakt zeg! Moet ik ook maar eens gaan doen

    • Gurlystyle augustus 2, 2013 bij 9:42 pm #

      Doen! het zal je verbazen wat je in een X periode allemaal leegmaakt

  11. Angélique augustus 2, 2013 bij 7:42 pm #

    Lekker veel opgemaakt!

  12. vanessa augustus 3, 2013 bij 1:59 pm #

    Leuke producten heb je opgemaakt! Naar de producten van Clinique ben ik zelf zeer benieuwd.

  13. Just a Girl ... augustus 3, 2013 bij 3:39 pm #

    Dat zijn een heleboel producten die je hebt opgemaakt.
    Leuk om te zien !

  14. meiryems augustus 4, 2013 bij 2:03 am #

    Zo, jij hebt veel opgemaakt. Heerlijk is dat hé? Kun je weer opnieuw kopen 🙂

  15. Tessabd augustus 4, 2013 bij 3:02 pm #

    Jeetje lekker veel opgemaakt! :d

  16. Sanne augustus 4, 2013 bij 6:53 pm #

    Je hebt veel leuke en goede producten opgemaakt! (:

  17. Shana augustus 5, 2013 bij 2:23 pm #

    Ik zou ook wel eens zo’n masker van Lush willen proberen 🙂

  18. abeautytorock augustus 6, 2013 bij 4:51 pm #

    Veel opgemaakt zo te zien 😉 Ik hou wel van de skinlite maskers!

Geef een reactie

