Truly Yours juli 2013

28 Jul

UNBOXING: Truly Yours abonnementbox juli 2013. De Truly Yours box van de maand juli is binnen en ik ben zoals altijd weer benieuwd wat er in zit. Ik ga de box open en uitpakken kijk  je mee?

Leuk, ziet er goed uit zo op het eerste gezicht vooral de joekel pot appel scrub. In deze box zitten 2 fullsize producten en 3 sample size producten. De waarde van deze box is € 22,52 (obv adviesprijs fullsize producten).

1. Gamila Secret – Wilde Rose Face Oil

De Gamila Face oil is een natuurlijke gezichtsolie voor dag en nacht. Ik weet niet of je dit als crème of als serum dus gevolgd door een crème moet gebruiken. De olie ruikt oké en doet me denken aan oude parfum van me moeder. De olie zit in een miniatuurtje van 5 ml en heeft een waarde van € 8,19.

2. Lovea – Suncare SPF 30

Het merk Lovea kende ik nog niet maar na wat google kwam ik erachter dat het een biologische zonnecosmetica merk is. Ik heb een voorkeur voor biologische een natuurlijke producten dus ben benieuwd naar deze zonnebrandcrème voor het gezicht en lichaam. De crème zit in een miniatuurtje van 8 ml en heeft een waarde van € 0,96. Met deze waarde had er wel een fullsize product in de box mogen zitten.

3. The Lash Card

Dit is een product wat ik niet snap. Lash Card zijn kaarten die je gebruikt bij het aanbrengen van je mascara zodat er geen mascara op je oogleden terechtkomt. Je gebruikt 1 kaart per keer en de kaarten kosten € 5,35 voor 10 stuks Pure geldverspilling als je het mij vraagt. In heb 2 stuks  gekregen met een waarde van € 1,07.

4. Greenland – Apple Body Scrub

Weer een natuurlijk product en deze is van Greenland. Deze scrub ruikt echt naar groene appels, dit is echt heerlijk. Nu wil ik ook de douchegel en bodylotion voordat ik deze ga gebruiken. De scrub zit in een fullsize pot van 250 ml en kost € 5,35.

5. Golden Rose – Jumbo Eyeshadow Pencil

Het laatste product van deze box is een make up product. Dit is een eyeshadow pencil in een bruine kleur met glans en kleine glitters. De pencil is in fullsize formaat en kost € 6,95.

Al met al een hele leuke box maar de waarde valt een beetje tegen. De box had nog leuker geweest al hadden ze een fullsize zonnebrandcrème erin gedaan of de lash card vervangen voor iets leukers.

De Truly Yours box is verkrijgbaar via TrulyYours.nl voor € 14,95 (maand abonnement)

19 Reacties to “Truly Yours juli 2013”

  1. Sheela juli 28, 2013 bij 4:27 pm #

    Leuke inhoud! x

  2. themakeuphotspot juli 28, 2013 bij 4:42 pm #

    Hmm nee ik vind deze box maar niks! en die mascarakaartjes zijn onzin, je kunt toch netzogoed een cheap papiertje gebruiken?

  3. gezondmooiblog juli 28, 2013 bij 5:05 pm #

    Leuke producten. Ik ben vooral benieuwd naar de face oil en de oogpotlood van golden rose. Verder valt het wel wat tegen idd, jammer!

  4. joycelysanne juli 28, 2013 bij 5:12 pm #

    ik ben heel nieuwsgierig naar die olie!

  5. Marije juli 28, 2013 bij 5:47 pm #

    Ben benieuwd naar de scrub die lijkt me wel fijn!
    Van de mascara kaartjes snap ik het praktisch nut ook niet helemaal..

  6. Eline juli 28, 2013 bij 6:06 pm #

    Ziet wel redelijk uit, ben benieuwd naar de scrub vooral.

  7. Kim juli 28, 2013 bij 7:35 pm #

    Leuke inhoud, ben erg benieuwd naar die scrub!

  8. abeautytorock juli 28, 2013 bij 8:22 pm #

    Ziet er nog wel een leuke box uit, al snap ik de lash cards ook niet, beetje zonde

  9. Lois Lorinde juli 29, 2013 bij 8:29 am #

    Aaah, die scrub lijkt me heerlijk!

  10. Kimberly juli 29, 2013 bij 9:09 am #

    Best wel een leuke inhoud 🙂

  11. Chahrazad juli 29, 2013 bij 11:31 am #

    Op zich een leuke inhoud. Een fullsize zonnebrandcreme zou indd beter zijn geweest.

  12. Bo juli 29, 2013 bij 12:14 pm #

    Hmmm, hij valt dit keer tegen. Ik ben wel benieuwd naar de scrub, die lijkt me heerlijk!

  13. Shana juli 29, 2013 bij 3:19 pm #

    Het oogpotloodje is wel leuk,
    maar voor de rest vind ik hem ook wel tegenvallen.

  14. Sas juli 29, 2013 bij 3:24 pm #

    Zit weinig in voor mij.. Veel plezier met de producten 🙂

  15. demi&franca juli 29, 2013 bij 4:24 pm #

    Ik vind het een beetje tegenvallen! Maar naar het oogpotlood ben ik wel benieuwd 😉 x

  16. Nicky juli 30, 2013 bij 7:14 pm #

    Ik vind deze wel een leuke inhoud hebben.

  17. Deb juli 30, 2013 bij 7:30 pm #

    Lovea vind ik een super fijn merk. Ik kocht er dit jaar een zonnelotion van en die beviel me prima. De scrub lijkt me ook heerlijk.

  18. meiryems juli 30, 2013 bij 11:28 pm #

    Leuke inhoud, behalve dan die mascara kaartjes. Maar goed,misschien zijn er wel mensen die heel slecht zijn met mascara aanbrengen.

  19. thestoryofbeauty augustus 17, 2013 bij 4:21 pm #

    Ik had deze box afgelopen week ontvangen. Ben helaas nog niet in de gelegenheid geweest (i.v.m. vakantie) om het uit te proberen.

Geef een reactie

