Glossybox juli 2013

26 Jul

UNBOXING: Glossybox juli 2013. Vandaag heb ik de Glossybox ontvangen en wat ziet deze er super leuk uit. Ik ben dol op blauwtinten en op de zee dus deze box past perfect bij mij. Althans de buitenkant, want ik heb de inhoud nog niet bekeken maar dat ga ik nu wel doen.

Ja, de Glossybox ziet er dit keer gelukkig weer leuk uit. De afgelopen paar keer vond ik de Glossybox tegenvallen maar deze ziet er goed uit. In de Glossybox zitten drie fullsize producten en twee travelsize producten. De waarde van deze box is € 41,17 (obv adviesprijzen fullsize producten).

1. Figs & Rouge – Lipbalm

100% natuurlijk en de geweldige kleuren van de verpakking maken dat ik dit product nu al geweldig vindt. Het is een lip balm met een zachtroze kleur met shimmer. De lip balm ruikt lekker en voelt lekker aan op de lippen. Deze balm ofwel lipgloss want daar lijkt het meer op ga ik zeker gebruiken. De lip balm zit in een fullsize verpakking van 12,5 ml en kost € 8,99.

2. Jelly Pong Pong – Eye Pencil

De eye pencil van Jelly Pong Pong heft een donker groene kleur die dicht tegen het zwart aan zit. Deze zal ik zeker vaak als eyeliner gebruiker en misschien ook nog wel als shadow of base. Ook de eye pencil is in fullsize en kost € 12,00.

3. Beauty Bird – Fly High Active Foot Gel

Weer een product in een mooie verpakking, ik heb een zwak voor mooie verpakkingen. In deze mooie blauwe verpakking zit een verkoelende voet crème. Je ruikt heel goed de menthol of is het eucalyptus, het spreid in ieder geval de neusvleugel ver open. De voet crème zit in een fullsize verpakking van 75 ml en deze kost € 9,00.

4. Nails inc. – Nagellak

Dit is mijn eerste Nails inc. nagellak. Deze nagellak heeft geen naam of nummer maar heeft een mooie roze kleur voor op de teentjes. De nagellak zit in een miniverpakking van 4 ml en heeft een waarde van € 7,58.

5. Toni & Guy – Droogshampoo

Het enigste product in deze box waar ik niet blij mee ben en die ik niet ga gebruik. Ik gebruik geen droogshampoo, vindt ze helemaal niks, en het werkt volgens mij ook niet voor krullend haar. Ik ga deze aan me zusje geven. De droogshampoo zit in een travelsize verpakking van 250 ml en heeft een waarde va € 3,60.

Eindelijk weer eens een leuke box niet super leuk maar leuk. Het is net of ze mijn klaagzang van de juni editie hebben gehoord. Op één product na ga ik de producten zeker allemaal gebruiken.

Deze Glossybox is de hele maand juli te bestellen via Glossybox.nl voor  € 14,95(maand abonnement).

11 Reacties to “Glossybox juli 2013”

  1. Eline juli 26, 2013 bij 7:20 pm #

    Super, die lipbalm ziet er echt leuk uit!

  2. Marije juli 26, 2013 bij 9:23 pm #

    Echt een fijne box! Vind de verpakking alleen al superleuk! 😀

  3. gezondmooiblog juli 26, 2013 bij 9:34 pm #

    De lipbalm vind ik ook erg leuk. Verder lijkt me de droogshampoo best interessant. Bij krullen zou ik het ook niet weten idd.

  4. Mme Sophistique juli 27, 2013 bij 7:11 am #

    die lip balm ziet er zo ontzettend schattig uit!

  5. Nicky juli 27, 2013 bij 8:44 am #

    Ik vind de box zelf superleuk, heel mooi en zomers! Maar van de inhoud word ik niet echt warm van.

  6. Kimberly juli 27, 2013 bij 12:43 pm #

    Ik vind het wel een mooie inhoud!

  7. Dascha juli 27, 2013 bij 2:02 pm #

    Wat een hoop leuke producten!
    De box ziet er ook leuk uit!!

    Xoxo
    http://Www.its-dash.com

  8. iliveformydreams juli 27, 2013 bij 3:28 pm #

    Leuke inhoud!

  9. Sanne juli 28, 2013 bij 3:36 pm #

    Leuke producten! 😀

  10. Maria Antoinette juli 28, 2013 bij 5:15 pm #

    Heb sinds een tijdje geen box meer, maar ik vind dit wel een heel mooie versie. I love the sea 🙂

    Liefs,

    Maria

  11. abeautytorock juli 28, 2013 bij 8:24 pm #

    Oh wat een leuke producten! Jammer dat hij niet naar belgië verzend

Geef een reactie

