Nonique Anti Aging Washcreme

8 Jul

REVIEW: Nonique Anti Aging Washcreme. Deze gezichtsreiniger zat in mijn Glossybox van maart 2013. Ik heb de gezichtsreiniger helemaal opgebruikt en ga nu hieronder met jullie delen wat ik van deze gezichtsreiniger vindt.

Het merk
Nonique is een Duits merk dat zich focust op het maken en verkopen van natuurlijke cosmetica voor een betaalbare prijs. Nonique producten kost nooit meer dan € 8,-. De producten zijn verkrijgbaar via  de Nonique website.

De verpakking
De gezichtsreiniger zit in tuben van 100 ml die weer in een doosje zit zoals je op de eerste foto kunt zien.  De tube heeft een dop met een klein gaatje waarmee je heel handig de juiste hoeveelheid kan doseren.

Het product
De gezichtsreiniger is voor de droge tot zeer droge huid en voor de wat oudere huid. De substantie van de reiniger is een wat dikkere witte crème. Deze voelt heel romig aan. De crème ruikt naar granaatappel en volgens Nonique ook naar acai bes en framboos maar deze geuren kan ik niet onderscheiden in de reiniger.

De gezichtsreiniger breng je aan op een vochtige huid, laat deze kort inwerken en daarna kan je het afspoelen. De crème smeert lekker uit op het gezicht, voelt aan als een crème zoals een dagcrème. Na het reinigen voelt je gezicht nog crèmig aan wat wel lekker is maar wat mij geen schoon gevoel geeft. Wanneer ik na het reinigen met een wattenschijfje met tonic over mijn gezicht ga blijkt dat mijn gezicht helemaal schoon is. Het product doet wat het hoort te doen.

De ingrediënten
Helaas kan ik nog geen ingrediënten lezen maar voor degene die dat interessant vinden heb ik hieronder een foto van de ingrediënten van de Nonique gezichtsreiniger.

Mijn Conclusie
Ik vindt deze gezichtsreiniger wel oké, niet heel bijzonder. Het crèmige vindt ik niks in deze reiniger. De prijs kwaliteitverhouding vindt ik wel weer heel goed. Ik zou het product zeker aanrader voor de wat oudere huid. Zelf ben ik wel weer heel benieuwd naar de andere producten van Nonique.

Nonique Anti Aging Washcreme kost € 5,95 en is verkrijgbaar via Nonique.nl.

16 Reacties to “Nonique Anti Aging Washcreme”

  1. Lizzy juli 8, 2013 bij 6:08 pm #

    Fijne review! Lijkt me een fijn product! Ik heb een best droge huid, dus misschien is dit wel iets voor mij.

  2. Yvonne juli 8, 2013 bij 6:45 pm #

    Goede review! Hij lijkt mij wel fijn, omdat mijn huid vaak uitdroogt van was crèmes ed. Maar de huid moet ook weer niet vettig aanvoelen. Hmm lastig!

    • Gurlystyle juli 8, 2013 bij 8:24 pm #

      hij voelt absoluut niet vettig aan maar cremig als je snapt wat ik bedoel

  3. Mme Sophistique juli 8, 2013 bij 6:52 pm #

    de reiniger zegt me niet veel, maar je nagels, superleuk! 😀

  4. Marije juli 8, 2013 bij 7:27 pm #

    Fijne review! Het anti age stukje spreekt me wel aan 😉
    Heb alleen geen droge huid maar juist een hele vette…

  5. Nicky juli 8, 2013 bij 9:08 pm #

    Ik ken het merk nog niet. Ik wil ook meer natuurlijke cosmetica’s testen.

  6. Griet juli 8, 2013 bij 9:23 pm #

    Leuke review! Ik heb ook liever een vloeibare reiniger

  7. Sheela juli 8, 2013 bij 10:26 pm #

    Ik kende het ook nog niet, fine review x

  8. Nathalie juli 9, 2013 bij 2:28 pm #

    Leuke review! Jammer dat je hem niet heel bijzonder vindt. Ik sla hem maar over. 🙂

  9. Maria Antoinette juli 9, 2013 bij 6:31 pm #

    Lijkt me een fijn product, ik vind je nagellak nog leuker!

    Liefs,

    Maria

  10. Jhemyla juli 9, 2013 bij 8:06 pm #

    Ik vind m erg fijn klinken!

  11. laurabeauty juli 9, 2013 bij 9:56 pm #

    Goede review! Ik weet zelf niet goed wat ik ervan moet vinden want hij heeft pluspunten maar ook wel een paar minpunten..

  12. martinaa89 juli 10, 2013 bij 7:25 am #

    Fijn geschreven!

  13. iliveformydreams juli 12, 2013 bij 8:04 am #

    leuke review!

  14. Zoe_Olea juli 13, 2013 bij 9:54 am #

    Dat klinkt goed! Ik ben erg benieuwd naar de producten van Nonique!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Opgemaakt Juli 2013 | Gurlystyle - augustus 1, 2013

    […] in de Glossybox. Ik vindt het wel een  oké product maar heb toch liever mijn Clinique facewash. Klik hier voor de review van de Nonique Facewash. >> Olaz Regenerist nachtcrème 7 ml (tester) Deze […]

Geef een reactie

