5 favorieten van juni 2013

6 Jul

Vandaag mijn favorieten producten van de maand juni. Deze producten heb ik in juni heel veel gebruikt. Ik heb de producten veel gebruik omdat ik er heel blij van wordt en omdat ik ze heel fijn vindt.

1.  Herôme Mini Nail Color

Dit nagellakje heeft geen naam of nummer maar toch vindt ik het een geweldig lakje. I Love Greens & Blues, en dit is een mooie groene nagellak met groene glitters. De nagellak lakt fijn en droogt snel. Mijn favo lakje van dit moment.

2. Bourjois Waterproof Countour Clubbing Oogpotlood 41 Black Party

Een heerlijk oogpotlood dat zacht en romig tekent, dat veel kleur afgeeft en dat niet uitloopt. Kortom alles wat ik zoek in een oogpotlood.

3. Pupa 50’s Dream Color Touch Highlihter 001

Een mooie highlighter die ik afgelopen maand bijna elke dag heb gebruikt. Deze highlighter heeft een subtiele zacht roze kleur met een mooie glans. Er zitten glitters in de highlighter alleen zie je deze niet op de foto.

4. Etos Colour Balm

Ook dit product heeft geen nummer of naam alleen een gekleurde verpakking. Het is een mooie zomerkleur, een koraalkleur. De balm is lekker zacht en glijdt heerlijk over de lippen en geeft een mooie kleur af. Dit is mijn favorieten lipproduct van het momenten.

5. The Body Shop Maroccan Rose Eau De Toilette

Ik ben dol op The Body Shop en ben nu helemaal verlieft op de dit geurtje. De parfum ruikt naar rozen maar niet te sterk zodat het naar een toiletverfrisser  zou ruiken, absoluut niet! De geur heeft een luxe rozen geur. Ik gebruik het nu bijna elke dag.

Dit waren mijn favorieten van de maand juni. Wat vindt jij van mijn favorieten? Zijn het ook jouw favorieten of vindt je het helemaal niks?

29 Reacties to “5 favorieten van juni 2013”

  1. Amy juli 6, 2013 bij 1:06 pm #

    Die waterproof potloden van Bourjois heb ik ook! Heb gisteren de turquoise variant ook nog bijgehaald 😀

  2. beautyjuf juli 6, 2013 bij 1:45 pm #

    Wat een prachtige favorieten! Met name het nagellakje van Herome vind ik erg mooi 🙂

  3. Shana juli 6, 2013 bij 1:54 pm #

    Leuke favorieten! Dat oogpotlood klinkt wel goed 🙂

  4. poweredbyflowers juli 6, 2013 bij 3:36 pm #

    Color balm 🙂 ik moet mij dringend eentje aanschaffen!

  5. Eline juli 6, 2013 bij 6:22 pm #

    Leuke producten!

  6. Mme Sophistique juli 6, 2013 bij 7:20 pm #

    die Pupa highlighter is inderdaad erg mooi!

  7. Keytothefuture juli 6, 2013 bij 7:35 pm #

    Ahhh die highlighter is echt prachtig!

  8. Yvonne juli 6, 2013 bij 8:20 pm #

    Leuke producten! De nagellak ziet er gaaf uit!

  9. martinaa89 juli 6, 2013 bij 8:37 pm #

    oeeh the body shop!

  10. Sheela juli 6, 2013 bij 9:50 pm #

    Die highlighter ziet er heel mooi uit, kan je hem ook gebruiken als blush? x

    • Gurlystyle juli 7, 2013 bij 12:44 pm #

      zou misschien kunnen bij een hele lichte huid. Maar bij mij(Mac NC25 ofwel Light/Medium) zie je geen kleur, enkel en alleen glans

  11. Marije juli 7, 2013 bij 8:06 am #

    Mooie favorieten heb je uitgekozen! Die highlighter is idd prachtig en ook t lakje vind ik erg leuk!

  12. Lidewij juli 7, 2013 bij 9:38 am #

    Leuke favorieten! Ik heb de Etos Colour Balm in het roze, lekker spul is dat! Op het plasticje wat eromheen zit stond trouwens een nummer, maar die heb je natuurlijk niet meer 😉

  13. Sas juli 7, 2013 bij 2:49 pm #

    Erg leuke favorieten om te zien!

  14. Jhemyla juli 7, 2013 bij 11:09 pm #

    Die highlighter ziet er echt heel erg mooi uit

  15. Kiss & Make-up juli 8, 2013 bij 11:38 am #

    Dat waterproof Bourjois potlood was ooit een favoriet van mij en sinds toen is mijn moeder er ook helemaal aan verkocht 🙂 Ik moet constant haar voorraad bijvullen omdat ze bang is om zonder te komen zitten, haha.

  16. Tara juli 8, 2013 bij 1:11 pm #

    Mooie producten! De highlighter ziet er heel mooi uit 🙂

  17. laurabeauty juli 8, 2013 bij 1:47 pm #

    Ik ben heel benieuwd naar dat geurtje van The Body Shop!

  18. Fashiable | Nanne juli 8, 2013 bij 2:41 pm #

    Wauwie wat een mooie highlighter! Producten lijken me allemaal erg fijn

  19. demi&franca juli 8, 2013 bij 3:04 pm #

    Mooie producten dat nagellakje is inderdaad erg mooi !

  20. femke juli 8, 2013 bij 7:06 pm #

    Oeh, dat geurtje is zo lekker!

  21. Griet juli 8, 2013 bij 9:27 pm #

    Mooie favorieten!

  22. Tessabd juli 9, 2013 bij 8:04 am #

    Oehhh you know I love my tintedlipbalms, nu maak je me benieuwd naar die van Etos haha :d Oh en dat bourjois potlood heb ik al 3x opnieuw gekocht, zo goed

  23. Vanessa juli 9, 2013 bij 2:05 pm #

    Leuke favorieten! Ben vooral benieuwd naar die geur van TBS.

  24. Nadine juli 9, 2013 bij 4:05 pm #

    Wat een super duper duper leuk nagellak kleurtje zeg 🙂

  25. Maria Antoinette juli 9, 2013 bij 6:29 pm #

    Dat geurtje van de Bodyshop lijkt me ook best lekker zeg! Goed voor het ’s zomerse weer 🙂

    Liefs,

    Maria

  26. Chahrazad juli 9, 2013 bij 7:11 pm #

    Ik hoor altijd zoveel positieve verhalen over de geurtjes van Bodyshop. Misschien moet ik is maar een proberen.

  27. Amanda juli 10, 2013 bij 2:40 pm #

    TBS heeft lekkere geuren!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Herôme Nail Colour Zomer 2013 | Gurlystyle - juli 10, 2013

    […] REVIEW & SWATCH: Herôme Nail Colour Zomer 2013. Mijn favorieten nagellak van het moment. Kijk dan hoe mooi deze is. Het is een Herôme Nail Color mini. Dit nagellakje heeft geen nummer of naam maar het is een prachtig groen lakje met groene glansdeeltjes. Deze nagellak heb ik gedoopt tot favorieten van juni 2013, zie hier. […]

Geef een reactie

