Opgemaakt juni 2013

4 Jul

De maand juni is voorbij en het is weer tijd om de balans op te maken. Wat heb ik afgelopen maand weer opgemaakt. Het valt deze maand mee met wat ik allemaal heb opgemaakt, eigenlijk zijn het allemaal geen spannende producten.


In de categorie “Hair” heb ik opgemaakt:
>> John Frieda Frizz-Easy Dream Curls 200 ml
I Like This! Dit is een spray voor krullen. Het werkt bij mij heel goed tegen het pluizen van mijn haar. Een dag nadat ik mijn haren heb gewassen worden mij krullen droog en pluizig dit komt oa door het slapen. Dan gebruik ik s’ morgens deze spray et voila weer mooie krullen.

>> Seda Cocriações Cachos Comportados e definidos Leave in Conditioner 300 ml
Deze leave in conditioner doet wat het beloofd, het definieert de krul en maakt het haar veerkracht zodat je een mooie bos krullen overhoudt. Seda is een Braziliaanse merk en wordt in Nederland verkocht in Toko’s en Braziliaanse beauty winkels. Ik zou deze zeker opnieuw kopen.

>> Organic Root Stimulator Carrot Oil 170,1 gr.
Omdat ik last heb van droog haar gebruik ik graag producten die mijn haar hydrateert. Carrot Oil voelde altijd heel goed aan maar nu vindt ik het iets wat te vettig worden in mijn haar. Ik heb er veel potjes van versleten maar vanaf nu zal ik voorlopig geen nieuwe kopen, eens wat anders proberen.


In de catagorie “Body” heb ik opgemaakt:
>> Kiehl Orange Flower & Lychee Body Cleanser 65 ml (tester)
Deze tester zat in de Glossybox van april. Ik vindt de body cleanser niet zo heel bijzonder maar heb het wel opgemaakt. Ik ga hier geen fullsize van kopen.

>> Da Hand Crème 30 ml
Dit was de hand crème die in mijn handtas zat, perfect formaatje. De hand crème is oké, hydrateert de handen maar is naar mijn smaak te waterig. Ik zal deze niet opnieuw kopen om het product maar misschien wel als ik een miniverpakking nodig heb en ik zo snel geen andere kan vinden.


In de categorie “Face” heb ik opgemaakt:
>> Colgate Max White One Mondwater 500 ml
Gewoon een mondwater, niet zo heel bijzonder. Ik kies altijd mondwater die in de aanbieding is. Als deze weer in de aanbieding is zou ik hem opnieuw kopen maar niet voor de volle prijs.

>> Demake’Up Senstive reinigingsdoekjes 25 stuks
Aan het eind van de dag haal ik mijn make up eraf met reinigingsdoekjes en dan was ik mijn gezicht met facewash. Deze reinigingsdoekjes van Demake’Up vindt ik niet zo heel lekker en zal  ik niet opnieuw kopen.

>> Hans Anders EasyWear Zachte lenzen vloeistof 380 ml
Dit is de lenzenvloeistof die ik nu gebruik, niet zo heel bijzonder.

>> Yves Rocher oogpotlood 3-in-1 zwart 1,3 gr.
Een fijn oogpotlood in gebruik. Het enige en gelijk het grootste nadeel is dat wanneer je de oogpotlood onder je oog gebruikt het snel uitloop en je daardoor eindigt met vegen zwart onder je oog. Ik heb de oogpotlood toch helemaal opgemaakt omdat ik hem heel fijn vindt tekenen maar ik zou het niet meer opnieuw kopen.

>> Everydayminerals Fair Medium Semi Matte base foundation 5,5 gr.
I Love This! Dit is mijn favoriete minerale foundation en de kleur is ook perfect. Ik heb nog een paar back-up liggen, dus voorlopig hoef ik geen nieuwe te kopen maar ik zou het zeker doen .

In de categorie “Overig” heb ik opgemaakt:
>> Perfect(Nettorama) Tissues met Lotion 90 stuks
>> AH String Inlegkruisjes 36 stuks
>> OB Flexia Tampons 16 stuks
>> Derlon(Nettorama) Wattenstaafjes 200 Stuks
>> Lactacyd Wasmulsie 200ml

Zo, en nu alle flesjes en potjes in de afvalbak.

18 Reacties to “Opgemaakt juni 2013”

  1. Bibiane juli 4, 2013 bij 8:34 am #

    Wow zoveel opgemaakt! Ik maak mss enkel een shompoo op na 1 à 2 maanden. Hmm, mss moet ik toch maar eens eerst al mijn producten die ik nog heb gewoon opgebruiken 🙂

    • Gurlystyle juli 4, 2013 bij 3:37 pm #

      hou je het bij? want als je het bijhoudt blijk je toch meer op te maken dan je denk, dat was iig bij mij het geval

  2. Angela juli 4, 2013 bij 8:44 am #

    Er zitten fijne producten tussen :). Die foundation ziet er ook fijn uit.

  3. Sabrina juli 4, 2013 bij 9:19 am #

    Leuke en interessante spullen 🙂

  4. Selena juli 4, 2013 bij 9:25 am #

    Zo jij hebt veel opgemaakt! Ik maak nooit zoveel op joh hihi

  5. Marije juli 4, 2013 bij 9:36 am #

    Wat een hoop fijne producten heb je opgemaakt! zonde van dat oogpotlood dat ie uitloopt..

  6. Amy juli 4, 2013 bij 10:58 am #

    Wauw wat heb je veel opgemaakt! 😀 Het mondwater heb ik ook, in combinatie met de andere producten van die lijn is het wel ideaal 😀

  7. Nadine juli 4, 2013 bij 12:21 pm #

    Zo zo zo! Dat is een hele lijst hup in de prullenbak ermee haha. Geniale foto! Slim van die back up voor de foundation. Zoiets zou ik ook eens moeten doen dan zit je tenminste niet zonder ;p

  8. Sheela juli 4, 2013 bij 1:00 pm #

    Je hebt veel opgemaakt 🙂 Er zitten leuke producten tussen x

  9. Sanne juli 5, 2013 bij 12:24 pm #

    Leuk bericht en veel opgemaakt!! 😀

  10. Lois Lorinde juli 5, 2013 bij 2:33 pm #

    Haha, leuk die laatste foto, weg ermee! Leuk om te zien 🙂

  11. Sas juli 5, 2013 bij 3:47 pm #

    Een hoop opgemaakt zeg!

  12. Dascha juli 5, 2013 bij 8:05 pm #

    Dat is echt een hoop hihi. Zoveel heb ik nog
    niet opgemaakt.

    xoxo
    http://www.its-dash.com

  13. Nathalie juli 6, 2013 bij 10:25 am #

    Fijne producten allemaal! 🙂

  14. Yvonne juli 6, 2013 bij 8:23 pm #

    Oeh die everydayminerals wil ik ook graag een keer proberen! Dekt hij goed?

  15. Mme Sophistique juli 7, 2013 bij 8:47 am #

    wat heb je veel opgemaakt zeg 😀

  16. Vanessa juli 9, 2013 bij 2:06 pm #

    Leuke producten heb je opgemaakt!

Geef een reactie

