Glitter Gal Enchanted & Marine Blue 3D Holo

2 Jul

Kennen jullie Glitter Gal al? Glitter Gal is een merkt uit Australië. In Nederland is Glitter Gal maar beperkt verkrijgbaar en alleen te bestellen via Enchantra. Glitter Gal heeft prachtige holografische nagellak, het is mijn favoriet. Vandaag wil ik twee holografische nagellakjes van Glitter Gal met jullie delen.

Hier heb ik twee flesje waarvan één nog met het oude logo(dat is de rechter op de eerste foto). Dit waren mijn eerste twee nagellakjes van Glitter Gal. Het zijn de oude kleine flesjes van 9 ml. Nu worden deze lakjes verkocht in 10ml flesjes. Daarnaast zijn alle lakjes ook verkrijgbaar in 15ml.

Glitter Gal – Marine Blue

Marine Blue is een blauwe holographic. Ik ben dol op blauw, dus het had niet anders kunnen zijn dat mijn eerste lakje blauw is. Ik heb twee laagjes gebruikt.

Glitter Gal – Enchanted

Enchanted is een roze holographic. Roze het is niet de eerste kleur die ik zou kiezen, ook niet de tweede. Toch is het mijn tweede keus geworden en daar heb ik geen spijt van. Het is een prachtige roze kleur en omdat die holografische is het mijn favoriete roze kleur. Ik heb twee laagjes gebruikt en op mijn pink heb ik één laag op, prachtige dekking.

Glitter Gal nagellak heeft een normale kwast, lakt heel fijn, dekt goed en droogt snel.

Glitter Gal is verkrijgbaar bij Enchantra en kost € 11,95 voor 10 ml en € 17,95 voor 15 ml. Daarnaast is Glitter Gal ook verkrijgbaar bij Color4nails in Amerika en daar kost Glitter Gal $11,00 voor 10 ml. De verzendkosten bedragen $20,- voor 12 flesjes

23 Reacties to “Glitter Gal Enchanted & Marine Blue 3D Holo”

  1. demi&franca juli 2, 2013 bij 6:40 am #

    Wauw, mooie lakjes.

  2. beautyjuf juli 2, 2013 bij 7:36 am #

    Echte *bling bling* nagellakjes: gaaf!

  3. Jewelyz juli 2, 2013 bij 8:33 am #

    Wat een mooie lakjes! Ik kende het merk nog niet maar het ziet er goed uit 🙂

  4. Angela juli 2, 2013 bij 9:48 am #

    Super mooie lakjes!
    x Angela / roseary.wordpress.com

  5. Sheela juli 2, 2013 bij 1:50 pm #

    Mooie kleurtjes en mooie nagels! x

  6. Jhemyla juli 2, 2013 bij 3:34 pm #

    Wauw het 2de lakje is echt heel erg mooi

  7. Kimberly juli 2, 2013 bij 3:34 pm #

    DIe blauwe vind ik heel erg tof!

  8. Selena juli 2, 2013 bij 3:38 pm #

    Dat laatste kleurtje is echt ontzettend mooi!!

  9. Eline juli 2, 2013 bij 3:40 pm #

    Mooi zo lekker glinsterend!

  10. Shana juli 2, 2013 bij 5:27 pm #

    Die blauwe vind ik heel mooi! 🙂

  11. Eline juli 2, 2013 bij 7:45 pm #

    Wow, echt prachtige kleurtjes!

  12. Allissa juli 2, 2013 bij 8:06 pm #

    Waaaauw die blauwe kleur is prachtig. Ik zat eerst heel erg spottend in mijzelf te grinniken van ‘haha lijkt op Gal&Gal’ maar ik had het mis, erg mooi!

  13. Stephanie juli 2, 2013 bij 8:32 pm #

    Vind vooral het roze kleurtje heel mooi 🙂 Maar blauw is ook wel vet !

  14. Marije juli 2, 2013 bij 8:58 pm #

    Wow!! Práchtig!! vooral die blauwe ❤ kende het merk niet maar ze zijn echt héél mooi!

  15. Nadine juli 3, 2013 bij 1:13 pm #

    Jeetje wat een mooie kleurtjes!

  16. Nicky juli 3, 2013 bij 3:15 pm #

    Mooie lakjes, Enchanted vind ik heel mooi

  17. Sabrina juli 3, 2013 bij 5:29 pm #

    wauw echt super kleurtjes

  18. Sas juli 3, 2013 bij 6:20 pm #

    Mooi! Vooral blauw

  19. Lidewij juli 3, 2013 bij 6:46 pm #

    Wow, je holo Marine Blue vind ik heel gaaf! Ik heb nog nooit iets van het merk geprobeerd, maar als ik het doe wordt het die kleur 😉

  20. Yvonne juli 3, 2013 bij 7:29 pm #

    Ik kende het merk niet. Maar ze zien er erg mooi uit, vooral de roze!

  21. maximealexandra juli 3, 2013 bij 9:01 pm #

    Wauw, mooie lakjes!

  22. Deb juli 4, 2013 bij 7:59 pm #

    Mooie kleurtjes!! Ik heb Enchanted ook en vind hem super mooi!

  23. Maria Antoinette juli 4, 2013 bij 8:08 pm #

    Hele mooie holografische lakjes zeg! Vind vooral die roze erg mooi!

    Liefs,

    Maria

Geef een reactie

