Truly Yours Juni 2013

30 Jun

Het heeft wat langer geduurd maar de Truly Yours box  is binnen. Deze keer is de box fel roze, een lekkere zomerse kleur. Laten we hopen dat de Truly Yours box leuker is dan de laatste Glossybox. Ik ga de box uitpakken, ben benieuwd wat er dit keer inzit.

Leuk, ik zie leuke producten in de box liggen waarvan ik niet kan wachten om ze te gebruiken. In de Truly Yours box zitten twee fullsize producten en vier miniatuurtjes. De waarde van deze box is € 34,43(obv adviesprijs fullsize prodcuten).

1. ROC – Retin-Ox Correxion Dagcrème

Het eerste product dat in de box zit is deze dagcrème van ROC. Het is een dagcrème dat belooft de rimpels glad te maken. Ik heb alleen nog geen rimpels maar misschien is het wel een heerlijke gladmakende dagcrème/primer voor mijn foundation. De dagcrème zit in een miniverpakking van 15 ml en heeft een waarde van € 10,66.

2. Dr. van der Hoog – Quick Pure 3-minuten masker

Het tweede product in de box is een masker van Dr. van der Hoog. Ik ben niet zo dol op makers in sachet verpakking maar tubes of potjes daarentegen vindt ik wel weer heel fijn in gebruik. Dit maker ruikt ook nog een heel lekker. De masker zit in een fullsize verpakking van 50 ml en kost € 7,11.

3. Macadamia – Natural Oil Healing Oil Treatment

Het derde product is een haar olie van Macadamia. Hier ben ik heel benieuwd naar. Ik heb de product van Macadamia vaak voorbij zien komen in de beautyonline-wereld met positieve review, dus ben heel benieuwd. De olie zit in een miniverpakking van 10 ml met een waarde van € 3,34.

4. Macadamia – Natural Oil Deep Repair Masque

Het vierde product is weer een product van Macadamia, dit is het Deep Repair Makers. Van dit masker zijn er ook een heleboel positieve reviews online. Ik ga het masker morgenavond gelijk uitproberen. Het masker zit in een sachet van 15 ml en heeft een waarde van € 2,42.

5. Visign – Eyepencil Evergreen

Het vijfde product uit de Truly Yours box is een oogpotlood van Visign in de kleur Evergreen. Evergreen is een donker groene keur. Het merk Visign ken ik nog niet maar het is een Nederlands merk dat er oké uitziet. Het is een fullsize potlood en kost €8,10.

6. Lancaster – Sun For Kids Comfort Cream Wet Skin Application For The Face And Body

Het extraatje van deze box is een zonnebrandcrème van Lancaster. Het is een zonnebrandcrème speciaal voor kinderen die niet prikt in de ogen met een fruitige geur. Ik heb geen kinderen maar denk dat ik deze gewoon voor mezelf ga gebruiken. Heel handig voor in de handtas. De crème zit in een miniverpakking van 15 ml met een waarde van € 3,72.

Ik vindt dit een leuke box en vooral de Macadamia producten want die wilde ik al een tijdje proberen. De juni box is nog te bestellen via trulyyours.nl voor € 14,95 per maand.

16 Reacties to “Truly Yours Juni 2013”

  1. Angela juni 30, 2013 bij 8:55 pm #

    Looking good! 🙂 Leuke inhoud heeft die box, zeg!

  2. jorinde juni 30, 2013 bij 8:55 pm #

    Leuke dingen zitten erin 🙂

  3. beautyjuf juni 30, 2013 bij 9:14 pm #

    Wat een leuke inhoud heeft deze box 🙂

  4. Jhemyla juni 30, 2013 bij 9:53 pm #

    Leuke inhoud, ik heb hier een tijdje een abbo op gehad.

  5. Sheela juni 30, 2013 bij 9:57 pm #

    Leuke producten! x

  6. Amy juni 30, 2013 bij 9:58 pm #

    Leuke inhoud! Ik hoop dat ze ook snel naar België verzenden, dan neem ik meteen een abonnement.

  7. Sabrina juli 1, 2013 bij 10:14 am #

    Leuke producten!

  8. Laura - what about her juli 1, 2013 bij 10:59 am #

    Wat heerlijk om zo’n pakketje uit te pakken!

  9. Maria Antoinette juli 1, 2013 bij 11:07 am #

    Fijne inhoud, ook in ben best beniewd naar die macadamia prodcuten 🙂

    Liefs,

    Maria

  10. Selena juli 1, 2013 bij 1:06 pm #

    Ben erg benieuwd naar die maskers! Zeker naar die van de macadamia olie, dat is namelijk erg goed voor je huid!

  11. Dascha juli 1, 2013 bij 8:17 pm #

    Leuk inhoud zeg 😀

    xoxo
    http://www.its-dash.com

  12. maximealexandra juli 1, 2013 bij 9:07 pm #

    Dit vind ik ook wel een leuk pakketje!

  13. vanessa juli 2, 2013 bij 10:46 am #

    Leuke box!

  14. Keytothefuture juli 3, 2013 bij 9:21 am #

    Er zitten wel leuke dingen in inderdaad!

  15. Lois Lorinde juli 6, 2013 bij 6:03 am #

    Leuke inhoud!

  16. Mattania (@Qtplace) juli 10, 2013 bij 12:30 pm #

    Leuke inhoud! Ik ben altijd zo benieuwd geweest naar Macadamia!

Geef een reactie

