Geshopt @ Boozyshop

27 Jun


Hier liet ik mijn nagellakje zien die ik gratis bij mijn bestelling bij Boozyshop kreeg. Maar wat had ik besteld? Ik had zitten twijfelen of dit nou een leuke blogpost zou zijn maar hier is het, mijn kleine grote bestelling bij Boozyshop.nl.


Boozyshop vierden haar vijf jarige jubileum met hele leuke kortingen van 10 tot 14 juni, zoals 20% korting op Sleek en 25% korting op China Glaze. Daar heb ik gebruik van gemaakt en wat Sleek & China Glaze aangeschaft.

Sleek

Ik heb een zwak voor kortingen dus wilde veel meer Sleek bestellen maar heb het beperkt tot wat ik nu echt wil hebben. Het is een primer pallet, link, en een face form pallet, rechts, geworden.

Op de foto hierboven zie je de pallets uitgepakt. Boven de primer pallet en onder de face form pallet.


Wow, zijn het geen prachtige kleuren. Sleek geeft tegenwoordig haar oogschaduw ook namen. Dit zie je op de bovenste foto. De namen zijn gedrukt op een transparant vel dat tussen het palletje ligt.


Hierboven het Face Form pallet in light. Deze vond ik zo handig een compact contour, highlight en blush pallet in één. De blush ziet er op de foto roder uit maar het is in werkelijkheid een koraal kleurtje.

China Glaze

Enchantra heeft de nieuwe neon collectie van China Glaze, en ik wilde een paar lakjes proberen. Met 25% korting mocht het wel wat meer worden. Uiteindelijk heb ik heel brutaal gedaan en alle lakjes in mijn winkelwagen gestopt.

Het is geen hele spannende shoplog maar ik ben er super blij mee. Hebben jullie ook wat gescoord bij Enchantra tijdens het vijf jaar jubileum actie?

 

21 Reacties to “Geshopt @ Boozyshop”

  1. Sabrina juni 27, 2013 bij 7:34 am #

    wauw hele leuke producten!

  2. martinaa89 juni 27, 2013 bij 7:55 am #

    erg mooie producten!
    zelf heb ik ook het face form palette in light

    • Gurlystyle juni 27, 2013 bij 4:45 pm #

      Thnx, hoe vindt je het Face Form pallet, ben je daar tevreden over?

  3. Marije juni 27, 2013 bij 8:50 am #

    WoW! wat een prachtige nagellakken heb je besteld!
    En je oogschaduwpalette is ook supermooi!

  4. Sheela juni 27, 2013 bij 10:08 am #

    Wauw, wat heb je veel besteld! Er zitten echt prachtige kleurtjes tussen x

  5. Mme Sophistique juni 27, 2013 bij 10:21 am #

    wat veel china glaze! echt een heel fijn nagellakmerk

  6. Kimberly juni 27, 2013 bij 10:30 am #

    Wauw al die lakjes, super tof!! Ik ben er benieuwd naar 😀

  7. Angela juni 27, 2013 bij 10:43 am #

    Zoveel nagellak, allemaal zien ze er nu al mooi uit. Ben benieuwd naar de rest!

  8. Maria Antoinette juni 27, 2013 bij 1:30 pm #

    Die kleuren van die lakjes, zijn echt supermooi!

    Liefs,

    Maria

  9. Eline juni 27, 2013 bij 6:23 pm #

    Oh die nagellakjes zijn echt super mooi ❤

  10. Griet juni 27, 2013 bij 6:52 pm #

    Leuke bestelling! Ik heb ook net een bestelling gedaan bij boozyshop

    • Gurlystyle juni 28, 2013 bij 1:00 pm #

      Leuk!! ben benieuwd wat voor leuks je hebt besteld, komt er een shoplog?

  11. bagsandchocolate juni 27, 2013 bij 7:35 pm #

    Och wat een leuke lakjes! 🙂
    xo

  12. beautyjuf juni 27, 2013 bij 7:48 pm #

    Dit is een keileuke shoplog! Niet twijfelen 😉 Wat een mooie kleuren nagellak heb je gekocht!!

  13. Kiss & Make-up juni 28, 2013 bij 10:02 am #

    Nice haul! Echt geweldige aankopen.

  14. Amanda juni 28, 2013 bij 12:02 pm #

    Dat sleek palette heb ik ook. Wat heb je heerlijk geshopt!

  15. Nadia juni 28, 2013 bij 1:42 pm #

    Het Face Form pallet ziete r mooi uit, die kende ik nog niet!

  16. Roxanne juni 29, 2013 bij 11:36 am #

    Wow, wat een boel mooie producten heb je gekocht!

  17. Jewelyz juni 29, 2013 bij 1:52 pm #

    Wauw wat een shoplog! Mooie lakjes van China Glaze, ik heb me nog kunnen inhouden hihi 🙂 Ben benieuwd!

  18. Sas juni 29, 2013 bij 3:12 pm #

    Ohhh dat ziet er leuk uit!

  19. Bibiane juli 4, 2013 bij 8:37 am #

    Nagellakjes zijn super, heb er net ook een paar besteld 🙂

Geef een reactie

