Glossybox juni 2013

25 Jun

Vandaag heb ik de Glossybox van deze maand ontvangen. De box ziet er vol uit en voelt goed zwaar aan. Ik ga hem uitpakken want ik ben benieuwd wat er in zit.

Een box vol “Affordable Favorites”, dat klinkt niet heel spannend. Betaalbare beautyproducten koop ik sneller om te proberen het zijn de luxe producten die ik niet snel aanschaf om te proberen en dat is nou zo leuk aan een abonnementenbox. In deze box zitten zes fullsize producten met een totaalwaarde van € 27,29.

1. Batiste – Droogshampoo

Met droogshampoo maak je mij niet blij. Ik heb last van droog haar en niet van vet haar om droogshampoo te gebruiken. Deze ga ik weggeven, kan er vast wel iemand blij mee maken. Glossybox noemt dit een fullsize maar volgens mij is dit een travelsize. Er zit 50 ml  in het flesje en deze kost € 2,02.

2. Miners Cosmetics – Mascara

Dit is een volume mascara van Miners in de kleur black. Het merk Miners kende ik nog niet. Het is niet een heel spannende mascara, ziet er “goedkoop” uit. Deze ga ik wel proberen is kijken of het wat is. Dit is een fullsize mascara met een waarde van € 5,95.

3. Seks & The City – Deodorant Body Spray

Dit is een deodorant met parfum. Het flesje ziet er strak en luxe uit. De geur is wel oké, alleen hou ik niet van parfum deo doet me denken aan mannen die ruiken naar Axe deo. Ik weet nog niet of ik dit ga gebruiken, we zullen zien. Het is een fullsize spray deo van 150 ml met een waarde van € 5,99.

4. Garnier – Ultimate Beauty Oil

Een body olie van Garnier. Deze lijkt me heerlijk, vooral om in de zomer me droge benen mee in te smeren als ik een korte broek of rok draag. De geur is wel lekker, maar iets te warm voor de zomer. Vraag me af of de geur het goed doet met de zon, dat ga ik uitproberen. De body olie zit in een fullsize sprayflesje van 150 ml en deze kost € 5,99.

5. Dove – Deeply Nourishing

Dove…Dove… ja, ik hou niet zo van Dove. Vroeger gebruikte ik vaak Dove producten maar nu ben ik er helemaal klaar mee. Deze douchecrème ga ik aan me moeder geven, die vindt het wel lekker. De douchecrème zit in een fullsize flesje van 250 ml en deze kost € 3,35

6. Acne Killer – Peel Off Mask

Als laatste het extraatje van de box, een acne killer peel off masker. Maskers zijn altijd fijn en leuk om te krijgen. Ik heb dan geen last van acne maar het kan vast geen kwaad. Misschien geef ik hem ook nog wel weg, we zullen zien. Er zit 10ml product in het zakje en deze heeft een waarde van € 3,99.

De Glossybox van deze maand vindt ik bagger slecht, helemaal niet leuk. Het enige wat ik zal gaan gebruiken is de body olie en misschien de mascara. Voor degene die het wel super leuk vinden is deze Glossybox de hele maand juni te bestellen via Glossybox.nl voor € 14,95 (maand abonnement).

24 Reacties to “Glossybox juni 2013”

  1. themakeuphotspot juni 25, 2013 bij 5:10 pm #

    Jammer dat hij tegenvalt! ik heb een tijdje de beautybox gehad maar toch weer opgezegd het werd steeds minder…

  2. Jhemyla juni 25, 2013 bij 5:51 pm #

    Ik vind het wel een mooie box eigenlijk 😀

  3. Robin juni 25, 2013 bij 6:15 pm #

    Batiste is wel fijn opzich ^^

  4. Griet juni 25, 2013 bij 6:53 pm #

    De droge olie van Garnier is echt zalig! De droogshampoo gebruik ik zelf vaak, maar jammer als je er idd niet veel mee kan doen.

  5. Annelie Palli juni 25, 2013 bij 7:42 pm #

    Leuke inhoud! Die olie van Garnier lijkt me erg fijn 🙂

  6. martinaa89 juni 25, 2013 bij 7:47 pm #

    die beauty oil lijkt me fijn!

  7. Selena juni 25, 2013 bij 8:00 pm #

    Leukleukleuk!!

  8. Marije juni 25, 2013 bij 10:04 pm #

    Wat jammer dat je er niet veel van gebruikt.. De deo lijkt me ook wel lekker..
    Hoop dat de box van volgende maand iets beter bevalt 🙂

  9. chahrazadmasri juni 25, 2013 bij 10:38 pm #

    Dat is jammer. Wie weet volgende maand (laten we dat hopen haha) Ik heb positieve verhalen gehoord over de deo. Ik heb zelf wel een paar andere dingen gekregen.

  10. Chahrazad juni 25, 2013 bij 10:39 pm #

    Dat is jammer. Wie weet volgende maand (laten we dat hopen haha) Ik heb positieve verhalen gehoord over de deo. Ik heb zelf wel een paar andere dingen gekregen.

  11. demi&franca juni 26, 2013 bij 6:21 am #

    ik vind hem inderdaad ook een beetje tegevallen! ik wil wel graag een abbenoment 😉

  12. esmee juni 26, 2013 bij 7:30 am #

    zitten fijne producten in!
    XOXO esmee

  13. Kiss & Make-up juni 26, 2013 bij 10:59 am #

    Ik vind de inhoud wel oké. Heb altijd al die Batiste droogshampoo willen proberen.

  14. Blissfulbeauty juni 26, 2013 bij 11:18 am #

    Hm, niet echt een spannende box…Er zitten wel wat leuke dingetjes in, maar de meeste budgetproducten die ik wil proberen ehb ik zelf al eens gekocht. Dit soort boxen vind ik toch vooral leuk om luxe samples uit te testen

  15. BeautyGlitter juni 26, 2013 bij 12:37 pm #

    Jammer dat je de box vind tegenvallen! De body olie lijkt me inderdaad nog fijn 🙂

  16. Lois Lorinde juni 26, 2013 bij 1:10 pm #

    Niet heel bijzonder helaas, maar droogshampoos van Batiste zijn altijd fijn!

  17. Petit Trois juni 26, 2013 bij 3:43 pm #

    Ik vind glossybox zo’n leuk concept, er zitten ook weer leuke dingen in!

  18. Lidewij juni 26, 2013 bij 4:40 pm #

    Jammer van deze box inderdaad, maar ik ben het met je eens! Ik word er nou ook niet bepaald wild van. Ik vind het jammer (en daarom heb ik een poos geleden ook mijn abbo opgezegd) dat er vaak van die ‘goedkope’ vulproducten in zitten zoals deo en haarspray, en nu weer een mascara van zo’n raar merk. De droogshampoo zou ik wel blij mee zijn, maar als je er niets mee kunt is dat ook balen!

    • Gurlystyle juni 26, 2013 bij 4:48 pm #

      Misschien ga ik ook mijn abonnement opzeggen of ik wacht nog een maand. Maar als de volgende box weer matig tot slecht is beëindig ik het.

  19. Sabrina juni 26, 2013 bij 5:29 pm #

    jammer als die tegenvalt 😦 kan natuurlijk ook gebeuren

  20. Jorinde juni 26, 2013 bij 7:02 pm #

    Leuke dingen zitten erin!

  21. Dascha juni 26, 2013 bij 7:27 pm #

    Leuk :d

    xoxo
    http://www.its-dash.blogspot.com

  22. contentable juni 26, 2013 bij 11:15 pm #

    Die beauty oil ziet er wel lekker uit, maar vind de rest inderdaad ook niet zo denderend.

  23. Laura - what about her juni 29, 2013 bij 4:33 pm #

    Aaaah, jammer zeg. Maar toch altijd spannend, zo’n doos uitpakken.

Geef een reactie

