Essence Ticket To Paradise Lipproducten

24 Jun

Essence heeft vanaf deze maand weer een nieuwe limited editon in de winkel liggen en vandaag ben ik deze collectie gaan bekijken in de Kruidvat. Natuurlijk was ik weer veel te laat en had ik vorige week eigenlijk al een kijkje moeten nemen want de helft van de collectie was al uitverkocht. Ik wilde toch iets meenemen en deze lipproducten zagen er wel heel leuk en zomers uit. Ik heb twee lipliners en twee lipglossjes meegenomen.

Op de foto hierboven van boven naar beneden: Lipliner 02 My Treasure Island  *  Lipliner 01 Sun Said Red  *  Lipgloss 02 My Treasure Island  *  Lipgloss 01 Sun Said Red .

Op de eerste swatch-foto hierboven heb ik een swatch gemaakt van de lipliners en op de foto daaronder de lipliners met de passende gloss erover en ernaast. Recht Sun Said Red en links My Treasure Island. Zoals je kan zien geeft lipgloss Sun Said Red (links) helemaal geen kleur af en lipgloss My Treasure Island (rechts) heel weinig kleur af. De lipliners zijn wel goed gepigmenteerd maar niet heel sterk.

De lipliners zijn mat, zacht en glijden makkelijk over de lippen. Het zijn potloden die je dient te slijpen. De Lipgloss heeft een spons applicator. Dit kun je zien in de eerst foto.

Hierboven heb ik met de lipliner Sun Said Red mijn hele lippen ingekleurd en daarover de lipgloss Sun Said Red gedaan. In werkelijkheid is de pigmentatie wel iets sterker maar nog niet heel aanwezig. Het is een subtiele en frisse combi. Ik vindt het wel oké vooral met mijn grote lippen.

Hier heb ik mijn lippen ingekleurd met de lipliner My Treasure Island en daarover heb ik lipgloss My Treasure Island gedaan. Ook hier is de tint iets donkerder. Dit is wel een aanwezige kleur.

De lipglossjes stellen niets voor en geven geen kleur af. Met de lipliner eronder is het wel een mooie combi maar niet heel bijzonder. Voor het effect gebruik ik liever een lipbalm/chubby stick, hoef je maar één product te gebruiken.

De lipliners kosten € 1,39 en de lipgloss € 1,99 en zijn in gelimiteerde oplagen verkrijgbaar bij de Kruidvat & Trekpleister.

9 Reacties to “Essence Ticket To Paradise Lipproducten”

  1. beautyjuf juni 24, 2013 bij 7:58 pm #

    Leuke producten! Subtiel voor een mooie zomerse look 🙂

  2. Sheela juni 24, 2013 bij 8:03 pm #

    De laatste vind ik het mooist, en inderdaad leuk voor de zomer x

  3. themakeuphotspot juni 24, 2013 bij 8:46 pm #

    Die lipliner zijn er lekker romig uit en leuke kleurtjes ook 🙂

  4. Amy juni 24, 2013 bij 9:03 pm #

    Ik heb de roze lipliner en ga denk ik nog een paar back-ups halen! 😀

  5. Robin juni 24, 2013 bij 10:12 pm #

    de My Treasure Island liner en lipgloss zijn mooi!

  6. Evelien - http://www.ohfashion.nl juni 24, 2013 bij 10:51 pm #

    Ooh die lipliners zijn mooi zeg, wat een lieve kleurtjes! ❤ Ik moet snel eens kijken in de winkel, de collectie ziet er heel vrolijk en zomers uit ^_^

  7. demi&franca juni 25, 2013 bij 6:16 am #

    die roze lipliner vind ik mooi!
    x

  8. Sophie juni 25, 2013 bij 3:30 pm #

    Mooie kleurtjes zeg, vooral die roze! En erg gepigmenteerd (:

  9. Allissa juni 25, 2013 bij 4:38 pm #

    De lipliners zijn cute (:

Geef een reactie

