Primark nailpolish set swatch

19 Jun

Zoal jullie in mijn Primark shoplog hebben kunnen zien heb ik een klein setje van vier nagellakjes gekocht. Ik had al een nagellakje van de Primark en daar ben ik heel tevreden over. Dus ik dacht laat ik eens een ander nagellakje van de Primark proberen. Dat is dit nagellak setje geworden.

Ik was zeer tevreden met Embellish Turkoois en ik had verwacht dat dit setje ook zo fijne zou zijn. Jammer, dit was helemaal niet het geval. Wat een vreselijke nagellak. De nagellak lakt totaal niet fijn, je blijft het opentrekken met de tweede laag. Daarnaast droogt de nagellak streperig, ook als je het met een topcoat probeert te ‘sealen”.

Ik heb twee keer al mijn nagels proberen te lakken met één kleur en toen heb ik het opgegeven. Ik heb daarna elk nagel afzonder gelakt voor een swatch. Eerst een dunne laag nagellak vervolgens een tweede dikkere laag en toen direct Essence Express Dry Drops gebruikt om de nagellak glad te sealen. Dat is goed gelukt zoals je kan zien op de foto hieronder.

Op de nagel van mijn  pink zitten twee laagjes van de grijze nagellak, het is een stoffige kleur grijs. Op de nagel van mijn ringvinger zit de paarse nagellak en op mijn middelvinger nagel zit de roze, beide twee laagjes. Op de nagel van mijn wijsvinger zitten twee laagjes van de blauwe shimmer nagellak. Op de nagel van mijn duim heb ik twee laagjes grijze nagellak met daarover een laagje blauwe shimmer nagellak gedaan. Dit vindt ik wel een geslaagde combi. Hieronder een foto met flits, dan zie je de shimmers beter.

Er zijn verschillende setjes verkrijgbaar. De setjes kosten € 2,50 en daarvoor krijg je vier nagellakjes van 6ml.

Ik ben teleurgesteld door dit setje nagellak. Als ik zin zou hebben zou ik alleen de grijze met de blauwe shimmer lak gebruiken. Ik zou dit setje niemand aanraden.

 

36 Reacties to “Primark nailpolish set swatch”

  1. Marije juni 19, 2013 bij 11:08 pm #

    Wat zonde!! En je had ook al zo’n pech met je kapotte bestelde lakjes 😦

  2. joycelysanne juni 20, 2013 bij 7:57 am #

    ik ben ook niet zo’n fan van de primark lakjes!

  3. themakeuphotspot juni 20, 2013 bij 10:11 am #

    Hmm jammer zeg! maarja nu weet ik in ieder geval dat ik hem laat liggen..

  4. Lois Lorinde juni 20, 2013 bij 10:36 am #

    Wat jammer! Het zag er zo mooi uit!

  5. Kimberly juni 20, 2013 bij 11:26 am #

    Jammer zeg 😦

  6. Nadia juni 20, 2013 bij 12:39 pm #

    De roze is wel echt mooi qua kleur, zonde dat het niet zo veel is.

  7. Nathalie juni 20, 2013 bij 2:30 pm #

    Wat jammer zeg! Ik moet zeggen dat de nagels op de foto’s erg mooi gelukt zijn, vooral de roze kleur vind ik super Maar nu je dit zo zegt laat ik ze bij de Primark maar wel liggen. 🙂

    • Gurlystyle juni 20, 2013 bij 10:07 pm #

      Ze zijn gelukt, maar daar heb ik veel geduld voor moeten hebben, en ben 3 a 4 keer opnieuw begonnen met lakken

  8. beautycasebycaro juni 20, 2013 bij 2:48 pm #

    Jammer dat het zo tegenvalt! Maar nu weet ik in ieder geval dat ik dit setje niet hoef mee te nemen! 🙂

  9. Jhemyla juni 20, 2013 bij 4:15 pm #

    Bij jou zien ze er mooi uit. Mijn Primark nagellakjes zijn allemaal niks helaas.

    • Gurlystyle juni 20, 2013 bij 10:08 pm #

      Ik heb veel geduld moeten hebben hoor om het er uiteindelijk mooi op mijn nagels te hebben

  10. Budgetproof.nl juni 20, 2013 bij 9:18 pm #

    Wat lief dat je op me wilt stemmen! Je kunt stemmen door dit artikel onderaan de pagina te liken en of tweeten :). http://blog.worldticketcenter.nl/droomreis3.html super lief! Dankjewel.

    En die nagellakken zijn super leuk! Ik heb heel wat Primark lakjes en de kleurtjes zijn altijd leuk :). Jammer dat deze niet fijn lakken.

  11. Chantal juni 21, 2013 bij 10:42 am #

    Ik vind ’t er nog best wel oke uitzien! Mooie nagels heb je 🙂

  12. BeautyGlitter juni 21, 2013 bij 1:40 pm #

    Het roze en het paarse kleurtje zien er best mooi uit!

  13. Shana juni 21, 2013 bij 4:25 pm #

    Jammer want er zitten wel mooie kleurtjes bij.

  14. Jewelyz juni 21, 2013 bij 6:39 pm #

    Oh wat jammer! Het zijn wel mooie kleurtjes.
    Gelukkig waren ze niet zo duur 😉

  15. Mme Sophistique juni 22, 2013 bij 8:21 am #

    ik ben ook echt geen fan van de primark nagellak

  16. esmee juni 22, 2013 bij 8:40 am #

    wat jammer…!
    die roze ziet er wel pretty uit!
    XOXO esmee

  17. Sas juni 22, 2013 bij 8:41 am #

    jammer, maar wel mooie kleurtjes!

  18. Angélique juni 22, 2013 bij 9:12 am #

    Jammer zeg!

  19. Robin juni 22, 2013 bij 9:51 am #

    wat zonde zeg! want ze zien er zo leuk uit 😦

  20. Kiss & Make-up juni 22, 2013 bij 11:18 am #

    De laatste vind ik wat minder, maar de andere drie kleurtjes zijn wel mooi 🙂 Wel zonde van de kwaliteit.

  21. Anne Stikvoort juni 22, 2013 bij 2:58 pm #

    wat een toffe kleurtjes zeg, lekker zomers!

    http://annestikvoort.blogspot.com

  22. demi&franca juni 22, 2013 bij 3:12 pm #

    jammer dat het slecht is maar het ziet er echt super mooi uit!

  23. Blissfulbeauty juni 22, 2013 bij 3:22 pm #

    Goede review. Moest wel lachen om je conclusie: deze nagellakjes zou ik aan niemand aanraden. Haha, duidelijk.

  24. Eline juni 22, 2013 bij 6:54 pm #

    Supermooie kleurtjes, echt jammer van de kwaliteit!

  25. poweredbyflowers juni 22, 2013 bij 8:31 pm #

    Op de foto valt het precies allemaal nogal mee 🙂 het roze lakje is wel mooi

  26. Dascha juni 23, 2013 bij 10:46 am #

    Ik vind de roze en paarse lakjes het mooist 😀

    xoxo
    http://www.its-dash.blogspot.com

  27. edithmeijer juni 23, 2013 bij 5:24 pm #

    Wat jammer zeg!

  28. Sheela juni 23, 2013 bij 7:36 pm #

    Oh wat jammer, de kleurtjes zijn wel mooi x

  29. Chahrazad juni 23, 2013 bij 9:21 pm #

    Dat is wel jammer. Maar hoe jij het hebt gedaan is onwijs mooi!

  30. Sanne juni 24, 2013 bij 12:57 pm #

    De kleuren zijn wel heel mooi. (:

  31. keytothefuture juni 24, 2013 bij 2:30 pm #

    Jammer!

  32. Evelien - http://www.ohfashion.nl juni 24, 2013 bij 10:56 pm #

    Ohh die roze vind ik leuk! Maar balen van de kwaliteit, what a bummer! Ik heb ook zo’n setje en pak de lakjes eigenlijk nooit moet ik eerlijk zijn..

Geef een reactie

