I Wish… Nagellak

17 Jun

Ik heb voldoende nagellak om mijn nageltjes mee te lakken. Maar er is altijd zo veel dat ik nog zou willen hebben. Dit komt onder ander omdat er altijd weer prachtige nieuwe collectie worden uitgebracht. Ook als een beautyblogger een swatch maakt of een NOTD ontdek ik weer prachtige nieuwe kleuren. Hieronder volgt mijn nagellak whislist van het moment.

OPI Couture de Minnie

I Love OPI. OPI lakt heel fijn en de pigmentatie is altijd goed. Nu OPI met weer en prachtige collectie komt wil ik deze ook hebben. Vooral het eerste flesje Minnie Style met rood en witte glitters en natuurlijk de Liquide Sand Magazine Cover Mouse, want ik hou van textuur lakjes.

Nicole By OPI Gumdrops

Nog meer textuur lakjes, kan er geen genoeg van krijgen. My Cherry Amour(3de flesje op de afbeelding) en Cinna-man Of My Dreams(4de flesje) wil ik heel graag hebben.

Alanna Renee Magic World Collection

Ik ben verliefd, wow! Wat een prachtige lakjes zijn dit. Voor swatch zie de Alanna Renee website. Ik wil ze eigenlijk allemaal maar de mooist vindt ik; Draught of Peace (3de flesje), Avada Kedavra (5de flesje), Fawkes (9de flesje), Stupefy (10de flesje) en Butterbeer (11de flesje),

Deborah Lippmann Mermaids

Ik vindt het heel jammer dat Deborah Lippmann nagellakjes € 20,- per stuk kosten. Dat is ook de reden waarom ik er geen heb. Mermaid’s Dream, derde flesje op de foto, vindt ik heel mooi en wil ik echt graag hebben

Maya Cosmetics

Soms hou ik wel van girly girl kleurtjes zoals deze van Maya, prachtige zachte kleurtjes met shimmers. Swatches kun je onder andere bekijken op de website van Maya.

Als ik 3 wensen had…

16 Reacties to “I Wish… Nagellak”

  1. Nicky juni 17, 2013 bij 7:57 pm #

    Mooie nagellakken, inderdaad erg jammer dat de nagellakken van Lippmann zo duur zijn, dat heb ik voor een potje nagellak niet over.

  2. themakeuphotspot juni 17, 2013 bij 8:09 pm #

    Mooie wishlist ik zou ook wel zo’n leuk lakje van deborah lippmann willen maar de prijs! ik wacht wel op een goedkopere dupe 🙂

  3. Marije juni 17, 2013 bij 8:23 pm #

    Kan me helemaal vinden in je whislist!
    Wat nagellak betreft kun je gewoon nooit genoeg van hebben 😉

  4. Lisanne juni 17, 2013 bij 9:24 pm #

    Mooie wishlist!!! Zitten een paar mooie merken tussen!

  5. Mme Sophistique juni 18, 2013 bij 6:45 am #

    Mermaid’s dream heeft ook mijn hart gestolen 😀 maar die 20 euro steekt me ook dik tegen :p

  6. imfashionstoned juni 18, 2013 bij 10:18 am #

    super leuk om te zien:)

  7. BeautyGlitter juni 18, 2013 bij 10:21 am #

    Ik vind de OPI collectie echt zo ongelooflijk schattig 😀

  8. Kirsten juni 18, 2013 bij 1:49 pm #

    OPI heeft zulke mooie lakjes!

  9. Jewelyz juni 18, 2013 bij 2:13 pm #

    Oh dat glitterlakje van Opi Mini Mouse is zó mooi!

  10. Wendy juni 18, 2013 bij 3:31 pm #

    Ik word altijd zo hebberig van wishlists, haha! 😛

  11. Jhemyla juni 18, 2013 bij 4:30 pm #

    Ik ben echt gek op nagellak, mijn favoriet merk is O-P-I

  12. Kimberly juni 18, 2013 bij 5:29 pm #

    De collectie van OPI is zo gaaf! ❤

Geef een reactie

