Hema Special Effect Holographic

12 Jun

De holographic nagellak van de Hema heb ik toch niet kunnen laten liggen. Vooral na het zien van enkele swatches online. Het holo effect van de Hema nagellakjes zijn anders dan bij bijvoorbeeld Glitter Gal en China Glaze maar ik vindt de holo’s van de Hema op haar manier toch ook heel mooi. Ik zal het verschil laten zie bij de blauwe holo van de Hema.

Op de foto hierboven vlnr: Holographic Copper *  Holographic Green  * Holographic Blue  *  Holographic Pink  *  Holographic Bordeaux  *  Holographic Purple.

Holographic Copper #52


Holographic Copper is geen koper kleur maar een nude kleurtje. Deze nagellak dekt in twee laagjes. Ik heb drie dunnen laagjes gebruikt. De eerste foto is in de schaduw genomen en de twee in het zonlicht.

Holographic Green #51


Holographic Green is een licht groene kleur. Deze kleur dekt ook in twee laagjes. Ik heb drie dunnen laagjes gebruikt. De eerste foto is in de schaduw genomen en de twee in het zonlicht.

Holographic Blue #53


Holographic Blue is een zoals de naam aangeeft een blauwe holo. De tweede foto geeft een goed beeld van de kleur. Deze kleur dekt ook in twee laagjes. Ik heb ook hier drie dunnen laagjes gebruikt. De eerste foto is in de schaduw genomen en de twee in het zonlicht.

Holographic Pink  #54


Holographic Pink  is een roze licht paarse holo. Deze kleur dekt ook in twee laagjes. Ik heb ook hier drie dunnen laagjes gebruikt. De eerste foto is in de schaduw genomen en de twee in het zonlicht.

Holographic Bordeaux  #56


Holographic Bordeaux  is zoals de naam aangeeft een bordeaux paarse kleur. Bordeaux is een donkere kleur dus twee laagjes was voor mij voldoende. Wederom de eerste foto in de schaduw en tweede in zonlicht.

Holographic Purple #55


Holographic Purple heeft een echte paarse kleur. Hiervan heb ik twee laagjes opgedaan. Eerste foto is genomen in de schaduw en tweede foto in zonlicht.

Hema Holographic vs. China Glaze Holographic

Ik was benieuwd naar het verschil tussen Hema en andere holografische nagellakjes. Ik heb China Glaze Sci-Fly BY gepakt omdat deze kleur veel op Hema Holographic Blue lijkt. De holografische “pixels” in de Hema nagellakjes zijn groten dan bij China Glaze. De  zon was al onder toen ik deze ophad zodat ik geen mooie zonlicht foto heb kunnen maken.

Het grootste voordeel van holografische nagellakjes is dat ze super snel drogen en dit is ook het geval bij de holografische nagellak van de Hema. Het nadeel van de holografische lakjes van de Hema is dat de kleur gauw slijten van de nagels. Je kan het hooguit twee dagen mooi dragen. Toch ben ik heel blij met de Hema Holographic nagellakjes en dat vooral omdat ze maar € 3,75  kosten en daarvoor krijg je 11 ml.

18 Reacties to “Hema Special Effect Holographic”

  1. Eline juni 12, 2013 bij 9:21 pm #

    Vind ze allemaal erg mooi! copper en purple zijn mijn favorieten ik ga zeker nog halen! Mooie lange nagels heb je trouwens 🙂

    • Gurlystyle juni 12, 2013 bij 9:56 pm #

      thanks! Ik heb er wel een acryl laag op hoor, bij mij breken en scheuren ze veel te snel.

  2. Viv (nailart-addict) juni 13, 2013 bij 7:45 am #

    Mooi zijn ze he! Ja ik vind de Hema blauwe veel mooier dan de Sci Fly. Lieverd haal die acryl van je nagels… en gebruik een goede nagelverharder..

    • Gurlystyle juni 13, 2013 bij 5:39 pm #

      als dat nou eens zou weken…

      • Viv (nailart-addict) juni 14, 2013 bij 8:29 am #

        Ja dat werkt echt … 😉 Ik heb ook tijden mijn nagels ‘ mishandeld’ Ik heb veel baat bij Sally Hansen Miracle Growth

  3. Sas juni 13, 2013 bij 8:00 am #

    Ik vind ze allemaal wel mooi. Thanks voor de tip!

  4. Lois Lorinde juni 13, 2013 bij 9:18 am #

    Haha, toevallig, copper en purple zijn ook mij favoriet! Heel mooi!

  5. Nathalie juni 13, 2013 bij 2:46 pm #

    Die Blue #53 vind ik super! 🙂

  6. Kimberly juni 13, 2013 bij 6:16 pm #

    Ik vind ze echt onwijs mooi!

  7. Jhemyla juni 13, 2013 bij 9:28 pm #

    Ik vind Holographic Copper #52 het allermooist!

  8. Keytothefuture juni 14, 2013 bij 9:13 am #

    Super mooie lakjes!

  9. Kiss & Make-up juni 14, 2013 bij 11:40 am #

    Ik vind ze echt heel mooi!

  10. Jewelyz juni 15, 2013 bij 7:17 pm #

    Ooh je hebt ze allemaal!! Haha ik kon me ook niet inhouden en heb ze allemaal behalve paars, maar misschien dat ik die ooit nog koop want dan heb ik ‘m wel helemaal compleet natuurlijk hihi 😉

    • Gurlystyle juni 15, 2013 bij 7:35 pm #

      Ze zijn allemaal super leuk en ik had 20% kraskorting voor 6 producten dus de keuzen was snel gemaakt:)

      • Jewelyz juni 15, 2013 bij 7:39 pm #

        Oh dat is nog eens extra leuk 😉

  11. Lizzy juni 19, 2013 bij 11:21 am #

    Mooie kleuren! Ik vind die van China Glaze meer een metallic finish hebben, tenminste dat lijkt zo. De groene en paarse vind ik het mooist!

    • Gurlystyle juni 19, 2013 bij 11:51 am #

      ja dat is zo maar dat veranderd in zonlicht, ik had alleen geen zon meer om een mooie foto te kunnen maken

  12. Ellen juni 26, 2013 bij 12:23 pm #

    Wow je hebt super mooie nagels! Holographic Green is mijn favoriete kleurtje. Ik denk dat ik deze ga kopen als ik nog eens in de HEMA ben.

Geef een reactie

