TAG: …and that’s who I am.

10 Jun

Andthatswhoiam vindt ik zo geweldig, prachtige plaatjes met een korte tekst over een persoon vanuit de ik-vorm. Ik heb er een aantal bij elkaar verzameld die iets over mij zeggen. Uiteindelijk eindigde ik met teveel plaatjes en heb ik moeten filteren. Dit is de verkorte versie over mij met de Andthtatswhoiam plaatjes.


Ik sta elke ochtend vroeg op en begin ook graag om 07:00 uur met sporten. Ik eet gezond, altijd vers, tenzij ik ergens anders dan thuis eet. Ik spreek veel talen, en vindt het leuk om nieuwe talen te leren. Ik ben heel onhandig, laat vaak dingen uit mijn handen vallen of struikel.


Natuurlijk hou ik van Nagellak, i’am almost obsessed. Ik hou van honden, van de liefde en aandacht die ze je geven. Wij hebben een Boxer gehad en ben wel weer toe aan een nieuwe hond en dit keer dan een American Stafford. Ik ben dol op auto’s vooral op oude auto en het mooist vindt ik de auto uit de jaren vijftig.


Ik weet nooit hoe ik me moet gedragen als iemand mij een compliment geeft. Ik bedank diegene en ga gelijk over op een ander onderwerp. Ik heb totaal geen mensenkennis. Vertrouw men te snel maar vergeef ook snel. Ik vergeef men maar zal het nooit vergeten.


Ik ben dol op lezen, vooral voor het slapen gaan. Ik kan hardop huilen of lachen om een verhaal tijdens het lezen. Dit heb ik ook bij films. Ik praat veel, heel veel. Soms vertel ik iets in één adem, meestal alleen tegen mijn vriend en die begint dan keihard te lachen.

I know i’am odd but that’s who i’am!

26 Reacties to “TAG: …and that’s who I am.”

  1. robin juni 10, 2013 bij 8:51 am #

    ‘i get too emotionally invested in fictional characters’ I HAVE THE SAME!

    • Gurlystyle juni 10, 2013 bij 10:05 am #

      Huil of ook vlinders in je buik van een boek/film. Vindt het heerlijk, maar niet als iemand erbij is, dan schaam ik me dood.

  2. edithmeijer juni 10, 2013 bij 9:29 am #

    Hele leuke tag! Ik herken veel!

  3. Marije juni 10, 2013 bij 10:57 am #

    Dit blijft een hele leuke tag!
    Altijd leuk om iets meer te weten te komen over de persoon achter de blog 🙂

  4. BeautyGlitter juni 10, 2013 bij 11:50 am #

    Ik vind de plaatjes bij deze tags ook altijd zo leuk om te zien 🙂

  5. Kiss & Make-up juni 10, 2013 bij 12:00 pm #

    Blijft een leuke tag, heel tof om te lezen!

  6. Lois Lorinde juni 10, 2013 bij 12:30 pm #

    Super leuke tag!

  7. Dionne juni 10, 2013 bij 1:55 pm #

    Altijd leuk om te lezen!

  8. Jhemyla juni 10, 2013 bij 6:29 pm #

    Super leuK!! Ik zit er ook over te denken om deze tag te doen.

  9. Dionne juni 10, 2013 bij 7:10 pm #

    Hele leuke tag!

  10. vanessa juni 10, 2013 bij 9:37 pm #

    Leuk om te lezen!

  11. Mme Sophistique juni 11, 2013 bij 7:39 am #

    ah dat autootje, zo’n vintage car wil ik ook wel 😀

  12. Nathalie juni 11, 2013 bij 4:07 pm #

    Hele leuke tag! 🙂

  13. Jorinde juni 11, 2013 bij 6:18 pm #

    Leuk om te lezen!

  14. Ashley juni 11, 2013 bij 8:24 pm #

    Jij lijkt echt totaal niet op mij, haha!

  15. cellamaassen juni 11, 2013 bij 9:55 pm #

    leuke tag, altijd leuk om te lezen hoe mensen achter blogs zijn!

  16. Allissa juni 11, 2013 bij 10:28 pm #

    Heel erg leuk om te lezen! (:

  17. Sas juni 12, 2013 bij 7:31 am #

    Altijd leuk om te zien!

  18. Kimberly juni 12, 2013 bij 10:57 am #

    Zo herkenbaar 😀

  19. Verderkijker juni 12, 2013 bij 2:39 pm #

    Leuke tags! Blijft zo herkenbaar! 🙂
    Xx http://www.hoegrootkleinkanzijn.blogspot.nl / http://www.verderkijker.tk

  20. Keytothefuture juni 12, 2013 bij 6:09 pm #

    Blijft een super leuke tag!

  21. gezondmooiblog juni 18, 2013 bij 6:00 pm #

    Wat leuk! Hier herken ik ook veel in. Grappig is dat ik ‘vroeger’ altijd moest en zou uitslapen, maar nu het liefst zo vroeg mogelijk op wil staan. Lukt me dat niet, ben ik chagrijnig!

    • Gurlystyle juni 18, 2013 bij 6:26 pm #

      Grappig, als ik opsta ben ik ook gelijk klaarwakker, vrolijk en energiek. Boyfriend don’t like that, hij vindt me te veel praten en te druk in de ochtend.

  22. Wendy juli 6, 2013 bij 8:50 pm #

    Leuke tag! Ik hem van je overnemen denk ik!

Geef een reactie

