NOTD Highway Flake

9 Jun

Ik heb al een aantal dagen zin om een oude Catrice LE topcoat te gebruiken. Het gaat dan om Shake It! Flack It! topcoat uit de Million Styles collectie. Nu is het zover ik heb hem gebruikt voor een manicure. Prachtig vindt ik het, ik loop ook constant de kleurveranderingen van de flakes te bewonderen.

Ik heb gebruikt:

–          Catrice Blue Highway (Hip Trip LE)
–          Catrice Shake It! Flack It! (Million Styles LE)
–          Essence Express Dry Drops

8 Reacties to “NOTD Highway Flake”

  1. beautyjuf juni 9, 2013 bij 3:26 pm #

    Ik ben zelf niet zo’n fan van flakies, maar vind de combi met de zwarte nagellak erg gaaf!! 🙂

  2. Marije juni 9, 2013 bij 3:30 pm #

    Wow! Ziet er gaaf uit hoor 😀 Alleen altijd zo’n drama om t eraf te halen..

  3. femketje juni 9, 2013 bij 6:56 pm #

    love flakies 😀

  4. Mme Sophistique juni 10, 2013 bij 7:15 am #

    ik heb zelf niets van flakies, maar het ziet er heel leuk uit!

  5. Marion juni 10, 2013 bij 10:03 pm #

    ik vind het er echt mooi uitzien! 😀

  6. Annabel juni 10, 2013 bij 11:47 pm #

    Ik ben gek op deze flakie nagellak! 😀

  7. Tineke juni 12, 2013 bij 3:02 pm #

    Oeh deze flakie is wel echt prachtig! Wat heb jij trouwens een leuke blog. Volgens mij volg ik je nog niet. Heb je ook bloglovin? Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

Geef een reactie

