Geshopt @ Primark

7 Jun

Vandaag heb ik geshopt bij de Primark. Ik ben er vanmorgen vroeg even snel langs geweest voordat ik naar het werk ging. Ik was de eerste die binnenstapte maar niet de eerste die weer vertrok. Ben wel redelijk snel door de winkel gelopen. Dus een kleine Primark shoplog.

1. Leather look handtas

Als eerst heb ik een super leuke grote tas gekocht. Ik wil deze tas voornamelijk voor het werk gebruik. Past perfect voor naar kantoor. Er past een laptop in en dan is er nog genoeg ruimte voor papier en vrouwen spulletjes.

De tas oogt lux en van goed kwaliteit. Kwaliteit zal vast niet super zijn. Al gaat de tas maar een seizoen mee, ben ik blij. De tas koste ook maar € 15,-.

2. Haaraccessoires

Haarelastiekjes raak ik altijd kwijt en bij de Primark hebben ze elastiekjes zonder metalen sluitband, 40 stuks voor € 1,-. Die moesten dus mee. Ik heb ook een haardonut meegenomen om te proberen. Deze kosten maar € 1,50.

3. Exfoliating Gloves

De Exfoliating Gloves heb ik al een aantal keer gekocht bij de Primark. Heerlijk om je benen te scrubben, ik probeer het altijd om de dag te doen. De gloves zijn lekker goedkoop met een prijs van € 1,50 per paar en ze hebben een mooie frisse witte kleur.

4. Goud/Zwart & Rose/Crème Ketting

Ik heb twee mooie  halskettingen gekocht. De kettingen kosten € 5,- per stuk

5. Gezicht reinigingsdoekjes

Aan het eind van de dag haal ik mijn make-up eraf met reinigingsdoekjes. Ik heb nog nooit die van de Primark geprobeerd dus ben benieuwd. Ik zie nu dat ik een pakje voor de vette huid heb gekocht, ik heb een droog tot normale huid. De doekjes kosten € 1,50 voor 2 pakjes van 25stuks.

6. Set van 4 mini nagellakjes

Ik was de vorige keer heel tevreden over mijn Primark nagellak dus wilde kijken wat voor nagellak ze nog meer hadden. Ik heb een mini setje van 4 nagellakjes gekocht. De blauwe glitter kleur ziet er zo prachtig uit. Het setje kost maar € 2,50.

Dit was een snel rondje Primark en toch weer leuke dingen gevonden.

11 Reacties to “Geshopt @ Primark”

  1. beautyjuf juni 7, 2013 bij 6:37 pm #

    Leuke spulletjes heb je bij elkaar geshopt 🙂 De nagellakjes zien er qua kleur veelbelovend uit 🙂

  2. themakeuphotspot juni 7, 2013 bij 7:47 pm #

    Leuke aankoopjes, vooral die mooie tas!

  3. Allissa juni 7, 2013 bij 8:00 pm #

    Tof! Leuke tas en kettingen!

  4. Jhemyla juni 7, 2013 bij 9:57 pm #

    Ik zie het alweer, ik moet heel erg snel naar de pri. Super leuke dingen

  5. esmee juni 8, 2013 bij 7:28 am #

    PRIMARK jehh!
    hi, leuke spullen heb je gekocht!
    XOXO esmee

  6. Kiss & Make-up juni 8, 2013 bij 10:34 am #

    Die kettingen zien er mooi uit!

  7. Kimberly juni 8, 2013 bij 6:14 pm #

    Die tas vind ik echt heel erg leuk 😀

  8. vanessa juni 8, 2013 bij 10:29 pm #

    Wat een leuke spullen heb je gekocht!

  9. Sanne juni 10, 2013 bij 12:00 pm #

    Leuke producten 😀

  10. Tessa juni 23, 2013 bij 6:55 pm #

    Ohh best toffe kettingen!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Primark nailpolish set swatch | Gurlystyle - juni 19, 2013

    […] jullie in mijn Primark shoplog hebben kunnen zien heb ik een klein setje van vier nagellakjes gekocht. Ik had al een nagellakje […]

Geef een reactie

