Catrice Hip Trip Nagellak

6 Jun

De nagellakjes uit de Hip Trip collectie zagen er in eerste instantie niet heel interessant uit. Ik heb ze de eerste keer shoppen ook laten liggen en alleen de Sheer Lip Colors meegenomen. Na het zien van blogger swatches merkte ik op dat er fijne shimmers in de kleurtjes zitten en dat de groene kleur wel heel mooi is.

Op de foto hierboven vlnr: Nude & Rude  *  The Salmon Dance  *  Wheels On Fire  *  Green Days  *  Blue Highway.

1. Catrice Hip Trip – Nude & Rude

Nude & Rude is voor mij een perfecte nude met subtiele shimmer. In het flesje en op de foto zie je geen shimmer maar die zit er echt. Ik heb drie laagjes gebruikt voor een volledige dekking.

2. Catrice Hip Trip – The Salmon Dance

The salmon dance is zoals de naam doet vermoede een zalm roze nagellak. Ook deze nagellak heeft een subtiele shimmer. Ik heb drie laagjes nagellak gebruikt.

3. Catrice Hip Trip – Wheels On Fire

Wheels on Fire is een prachtig fel roze nagellak. Op de foto neigt deze meer naar het rood maar Wheels on Fire is echt een roze kleur. Op de foto heb ik drie laagjes gebruikt.

4. Catrice Hip Trip – Green Days

Wow wat is Green Days een prachtige kleur. Het is een mooie helder groen met fijne subtiele shimmers. Hij is feller en helderder dan op de foto. De kleur doet me denken aan Granny Smith appeltjes. Ook hier heb ik drie laagjes nagellak gebruikt.

5. Catrice Hip Trip – Blue Highway

Blue Highway is een donker blauw met subtiele shimmers. Op de foto zie je ook hier geen shimmers maar die zitten er echt. Ik heb drie laagjes nagellak gebruikt.

Catrice nagellak lakt altijd wat lastiger maar er is wel mee te werken. Ik heb bij alle swachtes een dikkere derde laag gebruikt om de nagellak een 100% dekking te geven. De droogtijd van de nagellak is “normaal”. Mijn favoriet uit deze collectie is Green Day, een prachtige groene nagellak.

De Hip Trip nagellakjes zijn tijdelijk verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister en kosten € 2,99 per stuk.

P.S. bij de trekpleister zijn alle nagellakjes 1+1 gratis, deze aanbieding loopt tot en met 16 juni 2013.

16 Reacties to “Catrice Hip Trip Nagellak”

  1. beautyjuf juni 6, 2013 bij 9:26 am #

    Mooie swatches 🙂 Ik heb ‘Wheels On Fire’ en ‘Green Days’ gekocht. Maar, de dekking vind ik zwaar tegenvallen 😦 Ik heb ook bij beide nagellakjes 3 laagjes gebruik…Dan is zo’n flesje zó snel leeg 😦

    • Gurlystyle juni 6, 2013 bij 6:34 pm #

      Bedankt! Ik probeer duidelijke swatches te maken maar fotograferen is veel moeilijker dan ik dacht. Je kan een mooie dekking krijgen als je een dikkere derde laag gebruikt maar inderdaad dan is het flesje sneller leeg; maar dan heb je wel weer een rede om nieuwe nagellak te kopen:)

  2. Kiss & Make-up juni 6, 2013 bij 10:32 am #

    Ze zien er allemaal mooi uit! Die groene vind ik de leukste 🙂

  3. themakeuphotspot juni 6, 2013 bij 10:52 am #

    Salmon dance en wheels on fire vind ik prachtige kleurtjes!

    • allsweetbeauty juni 6, 2013 bij 9:41 pm #

      Die vind ik ook echt heel mooi.Mischien toch nog keertje vrijmaken voor de kruidvat.

      • Gurlystyle juni 6, 2013 bij 9:49 pm #

        Als je een Trekpleister in de buurt hebt moet je daar is langs, 1 + 1 gratis

      • allsweetbeauty juni 7, 2013 bij 5:27 pm #

        ohh echt helemaal gemist. Denk alleen niet dat ik er tijd voor heb. Einde periode=druk!!!

  4. Kimberly juni 6, 2013 bij 4:11 pm #

    Wheels on fire vind ik echt heel erg leuk 😀

  5. Mattania (@Qtplace) juni 6, 2013 bij 4:51 pm #

    wow prachtig! Ziet er goed uit

  6. Jhemyla juni 6, 2013 bij 9:52 pm #

    Wheels on Fire vind ik het mooiste lakje 🙂

  7. Lois Lorinde juni 7, 2013 bij 8:33 am #

    Nude & Rude ziet er mooi uit!

  8. joycelysanne juni 7, 2013 bij 2:18 pm #

    wat heb je mooi gelakt!

  9. Hipvoorhaar juni 12, 2013 bij 10:56 am #

    Doe mij die groene maar!! Helemaal hip!

Trackbacks/Pingbacks

  1. NOTD Blue Highway Shake Flake | Gurlystyle - juni 9, 2013

    […] Catrice Blue Highway (Hip Trip LE) –          Catrice Shake It! Flack It! (Million Styles LE) –          Essence […]

Geef een reactie

