Golden Rose Fashion Color #74

4 Jun

Tegen de zomer en in de zomer draag ik graag koraal kleurtjes. Vandaag is het dan nog geen zomer, het is ook nog niet warmer dan 25 graden. Maar met 20 graden een mooie open lucht en de zon die helder schijnt heb ik weer helemaal zin in koraal kleurtjes en voor vandaan vooral koraalkleurige nagellak.

In de Glossybox van mei zat een prachtig mini flesje nagellak van Golden Rose. Het is een Fashion Color in de kleur #74. Ik heb deze nagellak op mijn vingernagels en teennagels gelakt. Op mijn teennagels vindt ik deze kleur het mooist.

De nagellak heeft een koraal rozen kleur en heeft een glossy finish. Het dekt in één laag en volledig in twee lagen. Sommige nagels heb ik toch een derde laag gegeven voor het mooiste resultaat. De nagellak lakt fijn met een normaal formaat kwastje. De droogtijd van de nagellak is “normaal”. Ik ben tevreden over het resultaat en de kleur van deze nagellak.

Deze nagellak draagt geen naam wel een nummer, namelijk nummer 74. De nagellak zit in een mini flesje van 5,5 ml. Golden Rose Fashion Color is in 99 kleuren beschikbaar en kost € 2,96 bij de Make-Upwinkel (let op hier worden alle prijzen exclusief btw genoemd).

 

6 Reacties to “Golden Rose Fashion Color #74”

  1. Bo juni 4, 2013 bij 5:19 pm #

    Mooi kleurtje en helemaal niet duur!

  2. Allissa juni 5, 2013 bij 10:20 am #

    Mooi! Het zit echt tussen peachy en roze in (:

  3. Kimberly juni 5, 2013 bij 11:13 am #

    Ik vind hem leuk!

  4. Danielle Springer juni 5, 2013 bij 12:51 pm #

    Leuk! 🙂

  5. ditissanne juni 5, 2013 bij 7:42 pm #

    super gaaf zeg!

  6. Deb juni 7, 2013 bij 6:42 am #

    Wat n heerlijk zomers kleurtje!

Geef een reactie

