5 favorieten van mei 2013

3 Jun

Ik vindt het altijd heel leuk om te lezen wat beautybloggers favorieten producten zijn. Wat ze in een bepaalde periode veel hebben gebruikt en waar ze enthousiast over zijn. Zo ontdek ik ook weer nieuwe producten of raak ik enthousiaster over bekende producten. Vandaag heb ik mijn vijf favorieten beautyproducten van afgelopen verzameld.

1. Nars Torrid

Nummer 1 van deze maand is Nars Torrid blush. Deze blush heb ik afgelopen maand elke dag op gehad en nu nog steeds. Torrid heb ik al heel lang en hij was ook voor een lange tijd opgeborgen. Maar eind april heb ik deze blush weer opgegraven en sindsdien ben ik weer helemaal verliefd. Het is een prachtige koraal roze blush met gouden shimmers.

2. Real Techniques Powder Brush

Daarnaast ben ik helemaal verliefd op de Real Techniques kwasten die ik afgelopen maand binnen heb gekregen. De grote powder brush is mijn favoriet. Hij is lekker zacht en voelt heerlijk op het gezicht. Ik vindt hem er ook prachtig uitzien en lekker in de hand liggen.

3. Opi Jinx Liquid Sand

En nummer drie is een nagellak en wat voor een. Opi Jinx, een echte wow nagellak. Het is een liquid sand uit de Bond girl collectie. Een lekker opvallende koraal kleur met gouden glitters. Ik heb deze nagellak al een aantal keer opnieuw opgebracht en iedere keer als ik hem op heb, ben ik hem weer aan het bewonderen.

4. Lush Mint Julips Lipscrub

Deze lipscrub van Lush ruikt naar de After Eight chocolatjes van Nestle. Een heerlijke pepermunt chocolade geur. Hierdoor heb ik echt zin om mijn lippen te scrubben. Ik scrub mijn lippen nu braaf twee keer in de week en dan ben ik aan het genieten.

5.Guerlain Idylle Eau de Parfum

Als laatste favoriet van mei, Idylle van Guerlain. Het is mijn favorieten parfum van het moment. Idylle Eau de Parfum is een heerlijke luxe bloemengeur. En wat een prachtig flesje.

Ik heb afgelopen maand genoten en geniet nog steeds van deze vijf beautypoducten.

 

7 Reacties to “5 favorieten van mei 2013”

  1. Eline juni 4, 2013 bij 8:13 am #

    Wat een mooie producten!

  2. Kimberly juni 4, 2013 bij 8:15 am #

    Jinx is zo zo MOOI! ❤

  3. Vanessa juni 4, 2013 bij 10:11 am #

    Leuke favorieten!

  4. Kiss & Make-up juni 4, 2013 bij 10:13 am #

    Stuk voor stuk prachtige favorieten!

  5. BeautyGlitter juni 4, 2013 bij 11:29 am #

    Die geur van Guerlain is zo heerlijk! En mooie blush van Nars 🙂

  6. beautyjuf juni 4, 2013 bij 10:31 pm #

    Wat een mooie favorieten! 🙂 Met name het lakje van OPI!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tag; 38 Beauty Questions | Gurlystyle - juli 24, 2013

    […] 34. Wat is jouw favoriete blush op dit moment? Nars Torrid, prachtige blush. Deze kan je ook zien in mijn favorieten artikel van mei. […]

Geef een reactie

