Primark Embellish Turkoois

2 Jun

Mijn lievelingskleur is turkoois. Wanneer ik iets in een turkooizen kleur zie liggen in de winkel is de kans groot dat ik het koop. En al helemaal als het om nagellak gaat. Ik ben een sukker voor turkooizen en blauwgroene nagellak.

Vandaag heb ik een prachtige turkooizen nagellak op. Het is een nagellak van de Primark. Deze word verkocht in een set met een flesje gekleurde kaviaar balletjes, zoals hieronder afgebeeld. De turkooizen nagellak trok me naar dit setje en al werd ik niet warm van deze kaviaar balletjes kocht ik het setje toch. Het kosten maar € 3,50 en de turkooizen nagellak zag er wel heel mooi uit.

De nagellak is fel turkooizen met een subtiele gouden glans erdoor. De gouden glans zie je niet op de swatch foto. Op de eerste foto, de foto van het flesje, zie je de gouden glans. De kleur van deze nagellak is de perfecte zomerkleur voor mij. De structuur van de nagellak is beter dan ik had verwacht. De kleur dekt in één laag. Toch heb ik op de swatch foto twee dunne gebruikt zonder top coat. De droogtijd van de nagellak is “normaal”.

De nagellak heeft geen naam of nummer ook de set niet. Er zit 10 ml nagellak in het flesje, dus een mooie fullsize hoeveel voor nagellak. En voor € 3,50 helemaal niet duur. Als ik weer eens bij de Primark kom neem ik weer een flesje nagellak mee, deze bevalt me heel goed.

7 Reacties to “Primark Embellish Turkoois”

  1. Asmae juni 2, 2013 bij 6:40 pm #

    Mooie kleur! Love it!!

  2. Sas juni 2, 2013 bij 8:14 pm #

    Wat een mooie kleur zeg! Zoiets heb ik op m’n tenen zitten 😉

  3. Eline juni 3, 2013 bij 11:54 am #

    Wauw mooie kleur! lijkt wel een beetje op azure van chanel 😛

  4. Kimberly juni 3, 2013 bij 1:40 pm #

    Deze vind ik echt heel erg mooi!

  5. thebeautyblondie juni 3, 2013 bij 5:10 pm #

    Mooi kleurtje zeg!

  6. Jorinde juni 3, 2013 bij 9:00 pm #

    Mooie kleur!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Primark nailpolish set swatch | Gurlystyle - juni 19, 2013

    […] was zeer tevreden met Embellish Turkoois en ik had verwacht dat dit setje ook zo fijne zou zijn. Jammer, dit was helemaal niet het geval. […]

Geef een reactie

