30 dagen Beautyshopping-Lockdown *Update*

31 Mei

Vorige maand heb ik mezelf een “Beautyshopping Lockdown” gegeven voor dertig dagen. Ik heb er hier over geblogd. De dertig dagen zijn nu al voorbij en ik heb maar één overtreding gepleegd. Ik ben zo trots op mezelf.

Ik heb in dertig dagen tijd opgemaakt: shampoo 2x, leave-in conditioner 1x, parfum 5x, bodyscrub 1x, bodybutter 1x, bodylotion 1x. Ik heb in dertig dagen tijd één parfum gekocht.

Vijf parfums. Dat zijn wel heel veel parfums, maar daar moet ik er wel bij zeggen dat al die flesjes bijna leeg waren. Ik had een rare tik om parfums bijna op te maken en dan te laten staan en niet meer gebruiken. Ik vond het zonden dat de fles echt op zouden zijn. Maar bijna legen flessen bewaren vindt ik nu zonden van de ruimte, dus die flessen ga ik nu allemaal opmaken.

Ik had gehoopt in dertig dagen wat meer body producten op te kunnen maken. Maar veel is er niet opgegaan. Daarnaast heb ik ergens achterin de kast een hoop bodyproducten bij gevonden.

Ik denk dat ik dit jaar maar helemaal geen nieuwe bodyproducten moet kopen. Ik hou van nieuwe producten proberen maar niet wanneer ik nog zoveel heb liggen. Hier wordt ik eigenlijk best wel een beetje verdrietig van. Zeker wanneer ik straks een hoop moet weggooien omdat ze niet meer goed zijn. Maar ik begin met de oudste producten en zie wel waar ik eindig.

Dus ik ben nog niet vrij om geld uit te geven aan beautyproducten in de categorie bodycare. Hoe ziet jullie voorraad bodyproducten eruit? Please vertel me dat dit nog wel meevalt.

8 Reacties to “30 dagen Beautyshopping-Lockdown *Update*”

  1. robin mei 31, 2013 bij 9:55 pm #

    dit valt reuze mee haha! en ik moet ook echt zoiets gaan doen.. heb ook veel te veel liggen haha!

    • Gurlystyle mei 31, 2013 bij 9:58 pm #

      Ohhh gelukkig, ik ben blij dat je het zegt. Ik was me al aan het schamen.

  2. Eline mei 31, 2013 bij 11:14 pm #

    Knap van je hoor! en die parfum tik heb ik ook haha

  3. Sas juni 1, 2013 bij 1:59 pm #

    TBS is een fijne winkel!

  4. liefdevoorbeauty juni 3, 2013 bij 12:56 pm #

    Wat heb je heerlijk veel TBS producten 😀

  5. Vanessa juni 4, 2013 bij 10:12 am #

    Oh, ook ik ben gek van producten van The Body Shop. Zeer verslavend!

Geef een reactie

