China Glaze Texture swatches

29 Mei

De zand textuur nagellak hebben we al bij een paar merken gezien en nu komt ook China Glaze met een zand textuur collectie genaamd China Glaze Texture. Deze collectie bestaat uit zes kleuren. De nagellakjes zijn alle effen kleuren. De textuur als de nagellak hebben deze kleur.

Op de foto hierboven vlnr: Unrefined  *  Bump & Grind  *  Itty, Bitty & Gritty  *  Toe-Tally Textured  *  In The Rough  *  Of Coarse!

1. China Glaze Texture – Unrefined

Unrefined
  is een lichte hot pink textuur lakje. Ik verwachte in eerste instantie een lila kleur maar het is echt een roze kleur. Ik heb hier twee laagjes gebruikt.

2. China Glaze Texture – Bump & Grind

Bump & Grind
is een donkere hot pink die tegen het rood aan zit. Ik heb hier twee laagjes op maar je zou het ook kunnen doen met één laag.

3. China Glaze Texture – Itty, Bitty & Gritty

Itty, Bitty & Gritty
is een felle koraal lakje. Een prachtig kleur, ik vindt deze heel mooi. Ook hier heb ik twee laagjes nagellak op.

4. China Glaze Texture – Toe-Tally Textured

Toe-Tally Textured
is een donker felle oranje nagellak. De kleur is een paar tinten donkerder dan ik had verwacht maar zeker een mooie oranje kleur. Hier heb ik twee laagjes op.

5. China Glaze Texture – In The Rough

In The Rough
is een groen kleur die neigt naar geel. Ik ben dol op groene kleurtjes en deze vindt ik heel mooi. Op de foto heb ik twee laagjes nagellak gebruikt.

6. China Glaze Texture – Of Coarse!

Of Coarse!
Is een fel blauwe textuur nagellak. Deze kleur doet me denken aan een helder blauwe hemel, al is de kleur wel wat donkerder daarvoor. Ik heb twee laagjes gebruikt.

Ik ben dol op de zand textuur nagellakjes. Ik vindt deze collectie prachtig maar toch vindt ik de zand textuur met glitter of twee kleuren zoals je zag bij OPI Bond Girl Collection toch wel iets leuker.

Itty, Bitty & Gritty en In The Rough  zijn mijn favoriet van de China Girl Texture collectie.

8 Reacties to “China Glaze Texture swatches”

  1. Kimberly mei 29, 2013 bij 8:58 am #

    Wat een leuke textuur! Vind ze allemaal wel gaaf

  2. Kiss & Make-up mei 29, 2013 bij 9:41 am #

    Aaaah, ik val flauw, ZO mooi allemaal 😀

  3. beautyjuf mei 29, 2013 bij 9:41 am #

    Wat een gave kleuren! Ik ben alleen helaas niet zo’n fan van het zand-effect…

  4. Fashion Maniacs mei 29, 2013 bij 10:43 am #

    waaaaaauuw! zo mooi, vooral de koraal kleur is prachtig! Ik ga even kijken waar het te koop is, echt super!

  5. BeautyGlitter mei 29, 2013 bij 11:39 am #

    Die roze en die blauwe zijn zo gaaf! 😀

  6. Eline mei 29, 2013 bij 12:45 pm #

    Ik heb hier ook twee van besteld, kan niet wachten!

  7. Dionne mei 31, 2013 bij 6:15 pm #

    Vette kleuren

Geef een reactie

