Truly Yours mei 2013

28 Mei

Naast een abonnement op de Glossybox die altijd één dag eerder wordt bezorgt heb ik ook een abonnement op de Truly Yours Box. De Truly Yours Box van mei heb ik binnen en ben zoals altijd heel benieuwd wat er in zit.


Hier wordt ik heel blij van. Het is een box met natuurlijke producten en ook nog eens grotendeels fullsize producten. Er zitten vier fullsize producten in en één travelsize product ofwel miniverpakking. De totale waarde van deze box is € 32,64.

1. Dr. Bronner’s Magic Soaps


Dit ziet er wel heel spannend en lekker natuurlijk uit. Het is een groot stuk zeep met ook een lekkere natuurlijke geur. De zeep is eco-gecertificeerd en nummer één in Amerika, een celeb-favoriet volgens Truly Yours. De verpakking heeft me al verkocht ik ga hem proberen. Het is een fullsize stuk zeep van 140 gram met een waarde van € 5,-.

2. The Body Shop Body Butter Pink Grapefruit


De Body Shop producten kennen we al en ik hou echt van de Body Shop. Eerlijke producten met heerlijke geurtjes. De grapefruit lijn heb ik nog niet geprobeerd dus super leuk dat deze erin zit. De body butter ruikt ook echt naar grapefruit, een echte zomer geur. De body butter zin in een mini verpakking van 50 ml en heeft een waarde van € 6,-.

3. Andrélon Natuurlijk Puur Zuiver & Zen Haar Opfrisser


Een nieuw product van Andrélon de Natuurlijk Puur & Zen haar opfrisser. Een soort droogshampoo voor het opfrissen van je haar zonder water. Het is een foam die je in je haar masseert. Ik heb krullend haar, mijn haar droogt uit en wordt niet vet waardoor het gebruiken van droogshampoo nutteloos is. De haar opfrisser is een fullsize flacon van 150 ml met een waarde van €4,99.

4. Greenland Fruit Extracts Body & Massage Oil Mango


Hup boyfriend aan het werk zetten met deze lekkere body & massage oil van Greenland. Greenland ken ik wel maar heb ook nog nooit een product van hen gebruikt. Ik ga lekker genieten van deze massage oil. De body & massage oil is een fullsize flesje van 100 ml met een waarde van € 5,95.

5. Mádara Protecting Hand Cream


De verpakking heeft een luxe strakke uitstraling waarvan ik denk dit moet een lekker en goed product zijn. Mádara is een merk uit Letland met natuurlijke producten die biologisch gecertificeerde ingrediënten bevatten. De hand cream ruikt lekker en de geur geeft me een warm gevoel. Deze ga ik zeker helemaal opgebruiken ben ook heel benieuwd naar andere Mádara producten. De hand cream zit in een fullsize tube van 75 ml met een waarde van € 10,75.

Ik vindt dit een super box, met heerlijke fullsize producten alleen jammer van de droogshampoo, maar die zal ik vast wel weg kunnen geven. De Truly Yours Box kost € 14,95 per maand en is te bestellen via trulyyours.nl. Helaas is de mei box uitverkocht.

8 Reacties to “Truly Yours mei 2013”

  1. themakeuphotspot mei 28, 2013 bij 1:55 pm #

    Ziet er niet verkeerd uit! vooral die body butter lijkt me wel lekker!

  2. Nathalie mei 28, 2013 bij 3:25 pm #

    Die inhoud is zo leuk dit keer! Vooral dat maskertje lijkt me heerlijk!

    • Nathalie mei 28, 2013 bij 3:27 pm #

      Oh deze heb jij helemaal niet zie ik! Blijkbaar verschilt de box weer wat qua inhoud. Jij hebt een hand cream. Lijkt me ook fijn!

      • Gurlystyle mei 28, 2013 bij 6:21 pm #

        Ik vroeg me al af welk maskertje, haha nu snap ik het.

  3. Ashley mei 28, 2013 bij 3:42 pm #

    Ik snap best dat je blij van dit pakket word 😀

  4. sophie mei 28, 2013 bij 4:00 pm #

    Wat een leuke inhoud!

  5. Dionne mei 28, 2013 bij 7:04 pm #

    Leuke inhoud

  6. beautyjuf mei 29, 2013 bij 9:33 am #

    Wat een leuke inhoud 🙂 Ik kan me heel goed indenken dat jij daar blij van wordt!

Geef een reactie

