Glossybox mei 2013

27 Mei

Ik heb een abonnement op de Glossybox en krijg elke maand een nieuwe box met beautyproducten. De box van deze maand is bezorgd en ik ben benieuwd wat erin zit.

In de Glossybox van deze maand zitten drie fullsize producten en twee travelsize producten. De Glossybox kost € 14,95 per maand en vertegenwoordigd deze maand een waarde van € 27,09 (obv de adviesprijs fullsize product).

1. Jelly Pong Pong – Lip Blush

Dit is een lip stain met een mat rode kleur. Glossybox zegt erover “Een hydraterende lip stain, die de lippen met precies de juiste hoeveelheid kleurt en aanvoelt als een balsem”. Ja, daar ben ik het mee eens. Deze lip stain ga ik zeker vaker dragen. Er zit een fullsize (2,5gr.) in de Glossybox met een waarde van € 14,-.


Bovenstaande foto is met flits genomen. De juiste rode kleur kreeg ik jammer genoeg niet gefotografeerd. Dit is wel de goede kleur maar dan een tint lichter door de flits en hij glanst ook meer door de flits.

2. Anatomicals – You Need A Blooming Shower

Een naar rozen geurende body cleanser ofwel douchegel. De rozengeur is in deze douchegel heel overheersend en doet me denken aan ontharingscrème, niet lekker dus. Ik ga kijken of ik iemand anders blij kan maken met deze douchegel want zelf ga ik hem niet gebruiken. Dit is een fullsize douchegel  met een waarde van € 3,99.

3. Golden Rose – Fashion Color Naillacquer 74

Een klein flesje nagellak van Golden Rose in de kleur #74 heb ik gekregen. Het is een mooie koraal roze kleur. De nagellak heeft een wat waterig uiterlijk maar dekt goed ik één laag e dekt volledig in twee laagjes. Ik ben voor zover zeer tevreden over deze lak, had het niet verwacht. Het kleine flesje nagellak is een fullsize flesje met een waarde van € 2,95.

4. Toni & Guy – Shampoo For Damaged Hair

Een Shampoo voor beschadigd haar van Toni & Guy. Ik heb nog nooit een shampoo van Toni & Guy geprobeerd. De shampoo ruikt lekker dus ik ga deze zeker uittesten. Het flesje is een travelsize van 50 ml met een waarde van € 2,-.

5. Ahava – Mineral Body Lotion

Volgens Glossybox “Een milde bodylotion met exclusieve Osmoter™ en gezonde, voedende extracten die het vochtpeil in de huid verhogen en de hele dag comfort en verlichting bieden”. Dat belooft wat moois als je een droge huid hebt. De bodylotion ruikt lekker en door de wat glossybox erover zegt en doordat er op de verpaking “active deadsea minerals” opstaat wil ik deze gelijk proberen.

De Glossybox van deze maand vindt ik matig of eigenlijk net voldoende. Er zitten leuke kleine dingen in en een vieze fullsize douchegel. Deze glossybox is de hele maand mei te bestellen via Glossybox.nl voor € 14,95 (maand abonnement).

6 Reacties to “Glossybox mei 2013”

  1. Deb mei 27, 2013 bij 4:19 pm #

    Geen spectaculaire inhoud idd, maar er zitten best wel leuke producten in zoals de jelly pong pong lip blush en de nagellak, die lijkt me erg mooi.

  2. Lidewij mei 27, 2013 bij 8:03 pm #

    Wat leuk, die lipstick/balm van Jelly Pong Pong! Lekker kleurtje 🙂

  3. BeautyGlitter mei 28, 2013 bij 12:46 pm #

    Ik vind die lip stain nog het leukst!

  4. stacey mei 28, 2013 bij 11:14 pm #

    mooie inhoud deze maand, vind de Jelly Pong Pong heel erg leuk

  5. beautyjuf mei 29, 2013 bij 9:33 am #

    En, weer een mooie inhoud 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Glossybox Essentials Juli 2013 | Gurlystyle - augustus 20, 2013

    […] Golden Rose Fashion Color Naillacquer 92 In de Glossybox van mei zat mijn eerste Golden Rose Fashion Color nagellak en daar was ik heel tevreden over. Dus ik ben […]

Geef een reactie

