Sigma Spa Brush Cleaning Glove

21 Mei

Toen ik de eerste review van dit product zag op Youtube wist ik dat ik de Spa Brush moest hebben. Wat een geweldige innovatie is dit. Een makkelijke en toch ook een leuke manier om je make-up kwasten goed en snel schoon te maken.

De Sigma Spa Brush is een rubberen handschoen met een lossen microfiber handschoen erin voor de comfort en de hygiëne. De microfiber handschoen kan je in de wasmachine stoppen. De handschoen heeft twee kanten, één kant voor de kleine “eye” kwasten en één kant voor de grote “face” kwasten.

Op de foto hierboven is de “face” kant van de handschoen afgebeeld en op de foto hieronder staat de “eye” kant van de hanschoen afgebeeld.

Elke kant bestaat uit drie delen. Deel één “wash”, het midden van de handschoen. Deel twee “rinse”, bovenaan de handschoen. Deel drie “refine” onderaan de handschoen.

Het “wash” gedeelte help je om je kwasten echt goed schoon te maken. Ik heb een beetje babyshampoo en water gebruikt en toen mijn kwast in het “wash” gedeelte gewassen door rondjes te draaien. Daarna heb ik de kwast uitgespoeld in het “rinse” gedeelte. En eigenlijk is dan de kwast goed schoon. De “refine” gedeelte heb ik alleen gebruikt om te kijken of alle shampoo uit de kwast is gespoeld. Was dit niet het geval dan ging ik terug naar het “rinse” gedeelte. Toen de kwast schoon was heb ik deze uitgewrongen tussen duim en handschoen in de “shape” gedeelte. Vervolgens heb ik deze gedeelte ook gebruikt om de kwast weer te shapen.

Het gebruik van de Sigma Spa Brush is heel gemakkelijk en het grootste voordeel is eigenlijk wel dat je eigen handen droog blijven terwijl je kwasten goed schoon worden. I Love this invention. Ik denk dat het me hiermee wel gaat lukken om mijn gebruikte kwasten wekelijks schoon te maken.

Voilà! Een hoop kwasten in nog geen half uur schoongemaakt. Met natuurlijk een break ertussen want mijn rechterhand werd wel moe van al dat rondjes draaien. Het enige en grootste nadeel van de Sigma Spa Brush is de prijs.

Sigma Spa Brush is verkrijgbaar in zwart, blauw, roze en paars en is te koop via sigmabeauty.com voor $ 39,-. In Nederland is de Spa Brush verkrijgbaar in de webshop van boozyshop.nl  voor € 39,95(boven de €50,- gratis verzenden).

 

11 Reacties to “Sigma Spa Brush Cleaning Glove”

  1. Nathalie mei 21, 2013 bij 2:47 pm #

    Klinkt als een fijn product, alleen jammer van de prijs!

  2. Budgetproof.nl mei 21, 2013 bij 3:56 pm #

    ZIet er handig uit zeg!

  3. Purpurapapilio Nails mei 21, 2013 bij 5:20 pm #

    klinkt erg handig!

  4. robin mei 21, 2013 bij 5:53 pm #

    super handig, wel duur maar volgens mij doe je er heel lang mee!

  5. BeautyGlitter mei 21, 2013 bij 7:01 pm #

    Ik heb dit nog nooit eerder gezien, maar wow wat ziet het er handig uit! Lijkt me best tof om het een keer te proberen 🙂

  6. Lidewij mei 21, 2013 bij 8:04 pm #

    Het ziet er grappig uit, maar ik zie mezelf geen veertig euro betalen voor een rubberen handschoen met nopjes, dan worden mijn handen maar even nat hoor 😉

  7. Tessa mei 22, 2013 bij 7:05 pm #

    lijkt me heel fijn maar is me het geld niet waard

  8. Treasures of Beauty mei 22, 2013 bij 9:42 pm #

    haha wat leuk! Ik had dit nog nooit gezien. Jammer van de prijs, maar hele originele post, nice:D

  9. themakeuphotspot mei 24, 2013 bij 10:53 am #

    Lijkt me best fijn, ik wacht nog even op een goedkope ebay dupe!

    • Gurlystyle mei 24, 2013 bij 11:20 am #

      Ja inderdaad laat er snel wat dupe(s) van komen die je gewoon in de drogist kan kopen voor minder dan 5euro, zoiets zou je gewoon moeten hebben als je meer dan 3 make up kwasten hebt.

  10. cellamaassen mei 24, 2013 bij 5:12 pm #

    hele fijne handschoen, wat een goed idee!

Geef een reactie

