OPI the Bond Girls swatches

20 Mei


Er ligt weer een nieuwe OPI collectie in de winkel geïnspireerd op de Bond Girls. Het zijn zes prachtige Liquid Sand kleuren. Ik hou van de OPI Liquid Sand nagellakjes dus ik was ook helemaal blij toen ik deze zag.

Op de foto hierboven vlnr: Solitaire  *  Honey Ryder  *  Pussy Galore  *  Jinx *  Tiffany Case  *  Vesper.


Solitaire
is een witte Liquid Sand met zilveren glitter. Een prachtige rustige kleur maar met toch een klein beetje glamour. Ik heb 2 laagjes Solitaire gebruikt.


Honey Ryder
is een goud kleurige Liquid Sand met gouden en zilveren glitters. Dit is een mooie kleur voor als je van de zomer een wat gebruinde huidskleur heb, ik zie het al helemaal voor me. Ik heb 2 laagjes Honey Ryder gebruikt.


Pussy Galore
  is een zacht roze Liquid Sand met rozen glitters. Ik vindt dit een heel lief en schattig kleurtje. Dit is de mooist roze nagellak die ik ooit heb gezien. Ik heb 2 laagjes Pussy galore gebruikt.


Jinx
is een koraal kleurige Liquid Sand met gouden glitter. Wauw wat is deze kleur prachtig! Het is een felle kleur met lekker veel glitters waardoor ik aan India moet denken. Een echte vrolijke zomerkleur is dit. Ik heb 2 laagjes gebruikt.


Tiffany Case
is een zacht blauwe Liquid Sand met blauwen en zilveren glitters. Ik heb 2 laagjes nagellak gebruikt op de foto hierboven.


Hierboven heb ik de twee blauwe Liquid Sand Lakjes die OPI heeft uitgebracht naast elkaar geswatcht. Ik was zelf nieuwsgierig naar het verschil. Links zie je Get Your Number uit de Mariah Carey Collectie en rechts Tiffany Case uit deze collectie.


Vesper
is een paarse Liquid Sand met zwarten glitters. Deze kleur zou ik in de zomer niet zo gauw dragen. Na de zomer, eind herfst/begin winter ga ik hem tevoorschijn pakken voor nu berg ik hem voorlopig op. Ik heb 2 dunne laagjes op om de zwarte glitters niet al te sterk te laten domineren zodat je de paarse kleur nog mooi kunt zien.

De Liquid Sand nagellakjes zijn qua textuur dikker dan andere OPI nagellakjes. Het is in het begin even wennen met aanbrengen maar het lakt toch wel vrij gemakkelijk.

Mijn #1 van deze collectie is Jinx, I Love It!

6 Reacties to “OPI the Bond Girls swatches”

  1. Jewelyz mei 21, 2013 bij 8:01 am #

    Mooie lakjes! Ik vind Solitaire het mooist! 🙂

  2. Lidewij mei 21, 2013 bij 2:43 pm #

    Ik vind Tiffany Case héél mooi! Zelf heb ik ook een liquid sand lakje, Stay the Night, supermooi! De eerste keer heb ik de hele dag aan mijn nagels gevoeld, haha 😉

    • Gurlystyle mei 21, 2013 bij 3:28 pm #

      Hihi, ja heerlijk is dat. Ik heb hetzelfde gedaan de eerste keer 😉

  3. beautyjuf mei 24, 2013 bij 8:28 am #

    Oh, wat een mooie kleurtjes 🙂 Ik ben alleen helaas niet zo’n fan van het zand-effect…

  4. themakeuphotspot mei 24, 2013 bij 9:51 am #

    Wauw wat een prachtige lakjes hier ga ik ook een aantal van halen! bedankt voor het volgen trouwens ik volg je nu ook want jou blog is ook leuk! liefs

  5. Dionne mei 25, 2013 bij 10:54 am #

    Wow, die glitternagellakjes zijn erg mooi!

Geef een reactie

