Gratis nagellak bij de Etos

14 Mei

Bij de Etos krijg je een gratis nagellakje bij besteding vanaf € 5,-. Het is dezelfde nagellak van de moederdag actie waarbij je een voucher nodig had. Maar nu krijg je hem mee zonder voucher. Ik denk dat ze nog heel veel nagellak over hadden van de moederdag actie.

Ik had de moederdag actie gemist want ik zag de voucher pas op zaterdag bij de Albert Heijn liggen en toen had ik geen zin meer om de stad in te gaan.  Daarom vindt ik het heel leuk dat ze de nagellakjes nu nog uitdelen. Zo kan ik ook nog genieten van een gratis nagellakje. We houden van acties en gratis.

Ik had geen verwachtingen van de Etos nagellak maar hij dekt toch heel mooi en droogt snel. De kleur rood vindt ik er te “waterig” uitzien. Ik hou van harde kleuren dus dit is niet mijn kleur rood.

Heb je nog wat nodig bij de Etos ga dan zo snel mogelijk want dan kan je nog genieten van een gratis nagellakje.

Xx Bo Bea

6 Reacties to “Gratis nagellak bij de Etos”

  1. Nina mei 14, 2013 bij 5:36 pm #

    Mooi lakje!

  2. Dascha mei 16, 2013 bij 9:20 am #

    Ik vind het trouwens wel een hele mooie kleur!
    Zelf ben ik helemaal vergeten om het gratis lakje
    op te halen, jammer 😦

    xoxo
    http://www.its-dash.blogspot.com

  3. Wendy (MissPinkyNails) mei 16, 2013 bij 11:49 am #

    Ik ben niet zo van het rood! Toch zijn etos lakjes super

  4. beautyjuf mei 16, 2013 bij 9:06 pm #

    Ik heb ‘m nog voor Moederdag gekocht (dus met voucher). Ik vind het een prachtige kleur en de dekking is top 🙂 Leuk dat de actie verlengd wordt!

  5. Laralaurentia mei 17, 2013 bij 10:32 am #

    Bedankt voor de tip! Die ga ik van de week even halen 😀

  6. joycelysanne mei 19, 2013 bij 1:22 pm #

    ik vind m leuk!

Geef een reactie

