Geshopt @ iherb.com

13 Mei

Yeah mijn iherb pakketje is vandaag na lang wachten bezorgd. Wachten op een pakketjes uit het buitenland duurt voor mijn gevoel altijd te lang. Echter in werkelijkheid heeft het maar 8 werkdagen geduurd. Dus dat is eigenlijk heel snel.

Via een beauty blogger(weet niet meer wie) kwam ik op de webshop terecht van iherb. Ik was al een tijdje heel benieuwd naar de Real Techniques kwasten maar omdat ik ze niet direct nodig had heb ik ze nooit gekocht. Maar toen ik zag dat ze bij iherb een leuk prijsje hebben begon ik te twijfelen. Ik heb ze misschien toch wel nodig. Daarna zag ik dat Real Techniques het merk van de week was en dat betekent 20% korting, en dit alleen die dag nog. Toen wist ik dat ik ze direct nodig had en heb ik een bestelling geplaatst.


Real Techniques Core Collection

Dit is het eerste artikel wat ik in mijn winkelwagentje heb gestopt. Ik dacht dit is wel een handige starterskit met wat basic gezichtskwasten. De kwasten zitten ook in een handige tasje/houder.


Real Techniques Starter set

Ik wilde ook wel wat oog make up kwasten proberen en dit vond ik wel een mooi setje. Dit setje komt ook met een handig tasje/houder.


Real Techniques Powder Brush

Mijn huidige poederkwast is al heel oud. Het is denk ik mijn eerste goede make up kwast. Daarom wilde ik ook wel de grote poederkwast proberen.


Physicians Formula Eyliner + Serum

Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede eyeliner. De beauty blogger, waarvan ik niet meer weet wie het is, was heel positief over deze eyeliner. Dus wilde ik deze ook proberen.

Ik ben heel blij met mijn iherb producten en ga deze morgen gelijk gebruiken.

5 Reacties to “Geshopt @ iherb.com”

  1. Lidewij mei 14, 2013 bij 2:19 pm #

    Leuk dat je RealTechniques kwasten hebt besteld! Ben benieuwd wat je ervan vindt 🙂

  2. Selena mei 14, 2013 bij 4:24 pm #

    Die eyliner ziet er goed uit! En inderdaad erg handig zo’n tasje. Die moet ik ook nog ergens scoren voor mijn kwasten.

  3. Jewelyz mei 14, 2013 bij 4:39 pm #

    Mooie set kwasten, ziet er goed uit!
    Ben erg benieuwd naar de eyeliner, komt daar een review van? 🙂

    • Gurlystyle mei 14, 2013 bij 4:40 pm #

      Daar kunnen we natuurlijk een review van maken 🙂

      • Jewelyz mei 14, 2013 bij 5:56 pm #

        Leuk, ik ben benieuwd :-)!

Geef een reactie

