Opi Euro Central swatches

5 Mei

Euro Central is de 2013 voorjaarscollectie van OPI.  Er zitten prachtige kleuren in deze collectie. Natuurlijk heb ik alleen de levendige mooie kleuren gekocht.

Op de foto vlnr: Polka.com * OPI… Euro Euro * Suzi’s Hungary Again! * Can’t Find My Czechbook * Oy-Another Polish Joke! * A Woman’s Prague-Ative * Vant to Bite my Neck?


Polka.com
is een glitter topcoat met blauwe, turquoise en roze grote glitters en fijne glitters in het blauw/paars. Op de foto heb ik Polka.com over OPI… Euro Euro geswatched. Ik heb 1 laag Polka.com gebruikt.


OPI… Euro Euro
is een donker blauwe creme lak. Hier heb Ik 2 laagjes nagellak op maar 1 laag kan ook voldoende zijn.


Suzi’s Hungary Again!
is een prachtige roze creme lak dat naar het koraalkleurig neigt met een fijne lichte sprankel. Op de foto heb ik 2 laagjes nagellak op.


Can’t Find My Czechbook
is een aqua blauwe creme lak. Deze kleur is niet zo helder als ik had gehoopt. Hier op de foto heb ik 2 laagjes gebruik.


Oy-Another Polish Joke!
is een mooie gouden shimmer lak. Het is geen dekkende nagellak. Maar deze nagellak zou je ook heel mooi als topcoat kunnen gebruiken. Op de foto heb ik 4 laagjes gebruikt om de lak zo goed als dekkend te krijgen.


A Woman’s Prague-Ative
is een koperkleurige lak met een goude shimmer. Deze nagellak is net als Oy-Another Polish Joke niet direct dekkend. Op de foto heb ik 3 laagjes gebruikt om de lak dekkend te krijgen.


Vant to Bite my Neck?
is een donker paarse creme lak dat neigt naar zwart. Ik heb 2 laagjes nagellak gebruik maar 1 laag was ook voldoende.

Polka.com en OPI… Euro Euro vindt ik het mooist uit deze collectie en vooral als je ze samen gebruikt.

Eén reactie to “Opi Euro Central swatches”

  1. Stefanie mei 14, 2013 bij 7:51 pm #

    mooie kleurtjes, lekker bijzonder en anders dan andere lakjes 😉

Geef een reactie

